23.6.08

To mementum vivere έγινε apropos.

Μετά από 416 post και έναν ολόκληρο χρόνο στη blogoσφαιρα έκανα αυτή την αλλαγή για να ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα που διαμορφώνει σιγά -σιγά αυτό το blog.

Όταν πρωτοξεκίνησα να γράφω ο τίτλος mementum vivere ήθελα να είναι η πυξίδα για τα κείμενα μου. Στη πορεία όμως έπεσα σε μαγνητικά πεδία και έχασα λίγο το μπούσουλα. Άργησα να δημιουργήσω τη στήλη Remember…remember που στην ουσία αυτή είναι το πραγματικό mementum vivere (Να θυμάσαι να ζεις).

Τα γεγονότα που συνέβησαν αυτό τον χρόνο ήταν πολλά και μερικά από αυτά εξόχως τραγικά. Δεν μπορούσα να είμαι μονό συναισθηματικός στα κείμενα μου. Ήθελα ακόμα και μέσα από μια καταστροφή να κάνω λίγο τον αναγνώστη μου να γελάσει. Χωρίς να προσβάλλω. Έτσι προέκυψε η καθαρά ερασιτεχνική σατυρική γραφή μου.

Στόχος μου είναι να απομυθοποιώ τα άσχημα το κακό τη μιζέρια και να τα αλλάζω σε κάτι ποιό όμορφο με λιγότερες αιχμηρές γωνίες. Για να γελάμε. Για τι έχουμε ανάγκη να γελάμε όλοι. Τα ζόρια που τραβάμε καθημερινά είναι πολλά και με το να γελάς πιστεύω ότι ψιλοξεχνιέσαι λίγο.

Από τα τέλη Δεκέμβρη ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το Analytics για να παρατηρώ την κίνηση του blog –γιατί είμαι και ψώνιο- και τα αποτελέσματα μου άρεσαν. Πολύ. Η πιο δημοφιλή στήλη είναι η «Η ηλιθιότητα είναι αήττητη» και ακολουθεί η «Μαρούσκα» και η «Κολονοσκόπηση 2007». Το ποιο πολυδιαβασμένο κείμενο είναι το Αλληλούια.

Το apropos (= by the way / at the right time) συνεχίζει λοιπόν από εδώ.

Και συνεχίζω να μαθαίνω από τα δικά σας σχόλια, τα δικά σας κείμενα, τις δίκες σας υπέροχες ιδέες που πολλές φορές φωνάζουν: Γράψε και συ κάτι ρε!