11.6.07

3 : Ξεφουσκώνεις Τατιανή μου!


Η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη γευματίζουν στο Πρυτανείον.


Γ.Κ.: Το οτι θα βρίσκαμε κινητό στην Καλογήρου και όχι παπούτσια και να μου το’λεγαν δε θα το πίστευα.
Σ.Κ.: Και γω δεν το περίμενα να σου πω την αλήθεια.Όλο πρωτοτυπίες ειναι αυτή η PRADA.
Γ.Κ.: Έτσι όπως πάμε σε λίγο καιρό θα ψωνίζουμε κατσαρόλες στα GUCCI.
Σ.Κ.: Ανατριχιάζω και μόνο στην ιδέα.
Γ.Κ.: Ααα!Είναι και ο Μίνωας εδώ με την Μαρί.
Σ.Κ.: Μας είδαν;
Γ.Κ.: Όχι ακόμα.
Σ.Κ.: Αχ σε παρακαλώ κάνε πως δεν τους είδες!
Γ.Κ.: Γιατί τι συνέβη χρυσή μου;
Σ.Κ.: Τι να σου λέω τώρα. Η μητέρα πάλι...
Γ.Κ.: Τι έκανε αυτή τη φορά;
Σ.Κ.: Την Παρασκευή το μεσημέρι ήμουν στο γυμναστήριο όταν χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν η Μαρί. Με παρακάλεσε να πάω στο κανάλι και να πάρω τη μητέρα που ήταν στο πλατό της Τατιάνας και τα έκανε όλα γης μαδιάμ.Έχασα τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου.
Γ.Κ.: Τι τραβάς και εσύ χρυσή μου.Γιατί δεν της κάνετε ευθανασία. Είναι μεγαλύτερη και απο τον Μητσοτάκη πια.
Σ.Κ.: Αν ήταν δική μου μητέρα θα τις είχα κανει χρόνια πριν.Εν πασει περιπτώσει έστειλα το σοφέρ με έναν σεκιουριτά να την παραλάβει. Σιγά μην πήγαινα η ίδια.
Γ.Κ.: Σοφά έπραξες.
Σ.Κ.: Πήγα στο bar να πιω ένα χυμό σέλινο να ηρεμήσω και εκεί είχαν τηλεόραση.
Γ.Κ.: Και;
Σ.Κ.: Πνίγηκα με το σέλινο με αυτά που είδα...Άσε που είχε μαζευτεί και ολο το HOLMES -φουσκωτοί και υπάλληλοι μαζί- και παραληρούσαν με αυτά που έβλεπαν.Μόνο ο Τζίγκερ έλειπε.
Γ.Κ.: Τς τς τς. Και;
Σ.Κ.: Είχε καλεσμένο η Τατιάνα τον Dr Pearl. Ξέρεις αυτόν που του είχε δώσει η Μπαρμπαλιά ένα σκασμό λέφτα για να τις γιατρέψει την υψοφοβία του σκύλου της στο Los Angeles.
Γ.Κ.: Και τι ήθελε εδώ ο Dr;
Σ.Κ.: Πελάτες χρυσή μου. Η Ελλάδα είναι παρθένα αγορά σε παρόμοιες επιστημονικές μεθόδους.
Γ.Κ.: Μάλιστα.
Σ.Κ.: Είχε πάρει το χέρι της Τατιάνας και το χάιδευε και εκείνη πετάχθηκε και είπε οτι αισθανόταν τσιμπιματάκια απο την ενέργεια που έβγαζε ο Dr και ότι ένιωθε να βγαίνει αέρας απο το χέρι της. Εκείνη τη στιγμή ακούστηκε μια κραυγή και μπουκάρει στο πλατό η μητέρα με πλήρη εξάρτηση: ταγιέρ-καπέλο-γούνα...
Γ.Κ.: Μα κάνει ζέστη...
Σ.Κ.: Της είναι αδιάφορο χρυσή μου...Μπούκαρε που λες στο πλατό ουρλιάζοντας «Ξεφουσκώνεις Τατιανή μου.Ξεφουσκώνεις.»Και όρμησε στον Dr και τον επιτίμησε. Στο κοινό πρέπει να είχαν λιποθυμήσει από τα γέλια αρκετοί. Στο μεταξύ είμαι σίγουρη οτι τα μηχανάκια της AGB πρέπει να καήκανε...
Γ.Κ.: Με συγχωρείς χρυσή μου αλλά δε φταίει η μητέρα σου. Αν είναι έξυπνη η Τατιάνα θα πρέπει να την κάνει συμπαρουσιάστρια μπας και δει κανένα νούμερο τις προκοπής.
Σ.Κ.: Δε τελείωνει εδώ το ρεζιλίκι. Έχει και συνέχεια το πράμα.
Γ.Κ.: ...
Σ.Κ.: Η Τατιάνα σοφά ποιούμενη ηρέμησε τη μητέρα και της πρότεινε -μετά τις διαφημίσεις φυσικά- να την εξετάσει ο Dr για να βεβαιωθεί και η ίδια ότι η θεραπεία είναι ακίνδυνη.
Γ.Κ.: Και;
Σ.Κ.: Μετά τις διαφημίσεις εξέτασε ο Dr τη μητέρα για να εισπράξει μια σφαλιάρα για αντάλλαγμα λέγοντάς του πως ο σκύλος της Μπαρμπαλιά σκοτώθηκε πέφτοντας απο την ταράτσα. Είπε φυσικά ένα βασιλικό «Ντροπή σου Τατιανή μου» στην οικοδέσποινα και τους παράτησε σύξυλους όλους, αποχωρώντας αλά μπρατσέτα με τον σεκιουριτά μου απο το πλατό. Στο bar περιττό να σου πω ότι έψαχναν όλοι τα κινητά τους να μεταδώσουν τα νέα, σκασμένοι απο τα γέλια.Φοβάμαι ότι θα επαναλάβουν την εκπομπή σύντομα απέναντι απο τον Γρηγόρη...
Γ.Κ.: ...
Σ.Κ.: Άσε που όταν επέστρεψε στο σπίτι τις είχανε φύγει 2 θήκες απο την ενέργεια του Dr και της έπεσε η γέφυρα. Άντε να βρεις καλοκαιριάτικα την Ιακωβίδου να κλείσεις ραντεβού.
Γ.Κ.: ...
Σ.Κ.: Τι ψάχνεις χρυσή μου;
Γ.Κ.: Το Evian να σου δώσω.
Σ.Κ.: Γιατί;
Γ.Κ.: Μόλις μπήκε ο Dr Pearl και πάει στο τραπέζι του Μίνωα...

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική.Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.