8.6.07

2 : Οι βιονικές κατσαρίδες των Νεφελίμ

Η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη πίνουν cappuccino στο κήπο της έπαυλης της τελευταίας.



Γ.Κ.: Κομμένη σε βρίσκω χρυσή μου!
Σ.Κ.: Είμαι πολύ κουρασμένη γλυκιά μου.Λύσσαξε η μητέρα να πεταχτούμε Θεσσαλονίκη αυθημερόν για να παραστούμε στην αγρυπνία του Άνθιμου.
Γ.Κ.: Ποιανού;
Σ.Κ.: Του Άνθιμου χρυσή μου.Του μητροπολίτη.
Γ.Κ.: Γιατί τέτοια όρεξη να εκκλησιαστεί στη Θεσσαλονίκη η πεθερά σου;
Σ.Κ.: Την κάλεσε ο Πάνος μετα της συζύγου σε αγρυπνία για να παρακαλέσουν το Θεό για το Σκοπιανό. Και όπως ξέρεις δε χαλάει χατίρι στο νομάρχη η μητέρα.
Γ.Κ.: Θα αστειεύεσαι βέβαια.
Σ.Κ.: Κάθε άλλο καλή μου.Ό Άνθιμος το χει πάρει σοβαρά το πράμα.Βάζει τα μεγάλα μέσα για να βοηθήσει την κυβέρνηση στο θέμα των Σκοπίων...
Γ.Κ.: Γιατι άμα περιμένει απο τη κόρη του Ψηλού προκοπή δε θα βρει μάλλον.
Σ.Κ.: Αμάν πια χρυσή μου με τη Ντόρα.Έχεις φαγωθεί. Έτσι έκανε και με τις ταυτότητες. Είναι καλά δικτυωμένος και αποτελεσματικός. Ο νομάρχης ξέρει.
Γ.Κ.: Φαντάζομαι οτι ξέρει αν θέλει να εκλεγεί δήμαρχος. Εγώ να δεις τι πέρασα εχτές όμως.
Σ.Κ.: Τι συνέβη;
Γ.Κ.: Ευελπιστώ στην εχεμύθειά σου γι’ αυτό που θα σου πω χρυσή μου.
Σ.Κ.: Την καταθέτω.
Γ.Κ.: Ευχαριστώ. Καθόμουν εδώ το απόγευμα όταν ξαφνικά άκουσα ουρλιαχτά από τη μεριά του ξενώνα.Τρόμαξα. Πήγα γρήγορα μέσα και τι είδα.
Σ.Κ.: Τι; Ανησυχώ.
Γ.Κ.: Η Μαρούσκα είχε κλειδωθεί στο wc του δωματίου της και ούρλιαζε με τρόμο. Πανικοβλήθηκα. Κάλεσα την ασφάλεια.Την άκουγα που έλεγε κατι ακατάληπτα για βιονικές κατσαρίδες Νεφελίμ που θα έρθουν απο τα νησια Φωκλαντ. Ανέφερε κάποιους Ελ, Ταπέρνογλου, Καραθοδωρήδες -τους ξέρεις εσύ αυτούς ;
Σ.Κ.: Βόρειοι πρέπει να είναι.
Γ.Κ.: Οι σεκιουριτάδες ανοίξανε την πόρτα και την έβγαλαν έξω. Σαν το πανί άσπρη ήταν.Τότε γονάτισε και με άρπαξε από τα πόδια και άρχισε να λέει Τουλούμ Γέρασα Σαβράτα Παστούν Ναξί Πατάν Πασέϊ Βόστρα δείχνοντας την τηλεόραση. Το θυμάμαι και ανατριχιάζω.
Σ.Κ.: Τι έδειχνε η τηλεόραση;
Γ.Κ.: Δύο κανάλια σε ένα ΕΧΤΡΑ 3 και LIAKO TV-αυτό ακόμα δεν το έχω καταλάβει - έβλεπε ταυτόχρονα το ζώον. Ήταν ένας κύριος που δε θυμάμαι το όνομά του με κορακί μαλλί και φανερά εκνευρισμένος , αφιονισμένος θα έλεγα, μίλαγε για κάποια Νέα Τάξη Πραγμάτων. Μου θύμισε τον άντρα μου τότε που εκανε αυτή τη θεραπεία για τις αιμορροΐδες του. Παράλληλα αναφερόταν σε κάτι πολύχρωμα βιβλία σαν και αυτά της Barbara Cartland με πιο πεζό θέμα φαντάζομαι για να μας προειδοποιήσει για αυτά που πρόκειται να συμβούν λέει...Τι να πω.
Σ.Κ.: Τς τς τς
Γ.Κ.: Τις έδωσα τρεις φούσκους να συνέλθει.Είμαι κατα της βίας βέβαια αλλα έπρεπε να επιβληθώ.Η κατάσταση είχε ξεφύγει απο κάθε έλεγχο.Της έβαλα πλέον ένα home cinema που παίζει μόνο ένα dvd με επεισόδια από το Καλημέρα Ζωή που είναι ακίνδυνο και ευχάριστο. Δεν είναι η ψυχική μου κατάσταση για παρόμοιες συγκινήσεις.
Σ.Κ.: Πόσο σε καταλαβαίνω. Η μητέρα πριν κανένα μήνα περίπου να δεις τι έκανε.Δε σου είπα τίποτα απο τη ντροπή μου.
Γ.Κ.: Τι έγινε;
Σ.Κ.: Παρακολουθούσα ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ οταν ξαφνικά ακούω τη φωνή της μητέρας που είχε τηλεφωνήσει στην εκπομπή και απαιτούσε να μιλήσει με τον Αγησίλαο Καψοκώλη. Ανατρίχιασα χρυσή μου.
Γ.Κ.: Μα καλά πήρε τηλέφωνο και ζήτησε να μιλησει στον μακαρίτη;
Σ.Κ.: Το ποιο ανησυχητικό ήταν ότι η Τατιάνα παρέμενε ψύχραιμη που την άκουγε. Ντράπηκα την κοπέλα όσο δεν μπορείς να φανταστείς. Προχθές ήμασταν παρέα στου Μίνωα για μπιρίμπα. Τότε ένα Άγγλος καλεσμένος κομμωτής στο επάγγελμα από ότι κατάλαβα είπε στη μητέρα ότι ο Αγησίλαος Καψοκώλης του είπε ότι είναι μία χαρά και να μην ανησυχεί καθώς η Φρειδερίκη με τον Παύλο του κάνουν συντροφιά. Η μητέρα ανακουφίστηκε που ο μακαρίτης έχει καλή παρέα και την επομένη τηλεφώνησε στη μεγαλειότητά του στο Λονδίνο να τον ενημερώσει σχετικά. Και η Τατιάνα παραμένει ψύχραιμη μέχρι τέλους.Τι τραβάει και αυτό το κορίτσι.
Γ.Κ.: Να δω εσύ με τι μούτρα θα ξαναπάς να ψωνίσεις παιδικά στης Marie Sandal
Σ.Κ.: Λές να μην το σκέφτομαι. Μια και ανέφερες ψώνια, πρέπει να πάμε στην Καλογήρου για ειδικά τακούνια που θα επιτρέπονται στο Ηρώδειο ε;
Γ.Κ.: Μαρούσκααααα! Το Evian.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική.Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.