3.6.07

1: Δυό κυρίες, βόρεια


Η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη πίνουν το παγωμένο τσάι τους στο κήπο της έπαυλης της τελευταίας.




Σ.Κ.: Προχθές ήμουν στου Αεράκη.

Γ.Κ.: Πάλι; Μια περιουσία του έχεις αφήσει.Πλέον δεν θα έπρεπε να σε χρεώνει.

Σ.Κ.: Γιατί; Άλλες έχουν κάνει μεγαλύτερες καταθέσεις εκεί. Η κουμπάρα του Κώστα για παράδειγμα. Μαζί ψωνίζαμε. Όλο το μαγαζί σήκωσε. Ό,τι είχε δέρμα ζώου και φτερά για σχέδιο το αγόρασε.

Γ.Κ.: Θεέ μου!

Σ.Κ.: Αυτό είπα και εγώ μόλις άκουσα το λογαριασμό.Πίσω της ήμουν στο ταμείο.
7250 Ευρώ !

Γ.Κ.: Λογικό!

Σ.Κ.: Άσε με χρυσή μου! Αν μου τα πλήρωνε και μένα ο άντρας μου δεν θα’χα πρόβλημα.

Γ.Κ. : Ο Δημήτρης της τα πλήρωσε;

Σ.Κ.: Όχι ο ίδιος. Η πιστωτική του.Για την ακρίβεια η "αγροτική" πιστωτική του.

Γ.Κ.: Τς τς τς.Φιρί φιρί το πάνε να τους κόψει ο Κώστας την καλημέρα.Θυμάσαι εκείνο το δημοσίευμα; Μέχρι και πίτσες είχε χρεώσει ο Δημητράκης σε αυτή την κάρτα.

Σ.Κ.: Αν θυμάμαι λέει; Είχε αναστατωθεί η Ραφήνα απο τις φωνές του. Τώρα που ανέφερες τον Κώστα...Καλέ τους είδες στην Αυστραλία; Πολύ συγκινήθηκα απο την αγάπη του κόσμου.Και η Νατάσα μας μια κουκλίτσα.

Γ.Κ.: Ναι ναι ! Έβαλα και την Μαρούσκα να μου το γράψει στο video. Αχ! Τη Δυναστεία μου θύμισαν.Τον Blake και την Krystle Carrington, την Alexis Colby και όλοι την παλιοπαρέα.Και αυτή η υπέροχη μουσική που γράψανε αυτή οι ξένοι οι Εγγλέζοι.Βαρέθηκα να ακούω συνέχεια τον Σταμάτη.

Σ.Κ.: Την Alexis Colby ποια στη θύμισε;

Γ.Κ.: Η κόρη του Ψηλού.

Σ.Κ.: Ε δεν υποφέρεσαι, χρυσή μου.

Γ.Κ.: Γιατί; Η γούνα της αλεπούς να κοιτάζει το πάτωμα της έλειπε μόνο.Το υφάκι το είχε. Σε κάποια πλάνα μάλιστα νόμιζα θα την αρπάξει τη Νατάσα μας απο το λαιμό.Θυμάσαι τι καβγάδες έκαναν οι δυο τους στο σήριαλ;

Σ.Κ.: Αν θυμάμαι λέει!Εγώ πάντα με τη Krystle ήμουν.

Γ.Κ.: Όπως όλες μας.Αλλά η κακιά είχε τον παίδαρο και η Krystle το γεροξούρα.

Σ.Κ.: Ε τι τα ψάχνεις τώρα;

Γ.Κ.: Αυτές έχουν τις καλύτερες τις τύχες.Όχι σαν το ζώο τη κόρη μου που θέλει λέει να παντρευτεί απο έρωτα και της είναι αδιάφορο αν είναι τακτοποιημένος ο άλλος.Να δείς που θα της κόψουν την πίστωση στην Καλογήρου.

Σ.Κ.: Γιατί ψάχνεις να την παντρέψεις;

Γ.Κ.: Μωρέ ας βρω εγώ τον κατάλληλο και θα σου πω εγώ αν παντρευτεί η όχι η μουλάρα.Μου ψηφίζει και ΠΑΣΟΚ.

Σ.Κ.: Ένα πράγμα σου λέω μόνο.

Γ.Κ.: Τι χρυσή μου;

Σ.Κ.: Φαίδωνας Κεδίκογλου.

Γ.Κ.: Ο γιος του Ρωμύλλου;

Σ.Κ.: Και της κουκουβάγιας.Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.Είναι πολύ προκομένο παιδί σου λέει. Με το χαρτζιλίκι του μόνο έπαιξε στο χρηματιστήριο έξυπνα λέει και τώρα χτίζει μέχρι και επαύλεις στην Σύρο με τη δική του τεχνική εταιρία.Έχει βάλει και συνέταιρο μία λαϊκιά για ξεκάρφωμα.Έχει και κότερο,αυτοκίνητα,καταθέσεις και είναι μόνο 29 ετών.

Γ.Κ.: Τι μου λες χρυσή μου. Απο μικρό στη δουλειά εεεε;

Σ.Κ.: Ναι ναι.Προκομένο παιδι. Μην ακους βέβαια αυτά που γράφουν οι φυλλάδες.Ψέματα όλα.Ο ίδιος ο Ρωμύλλος μου είχε πει ότι του είχε δώσει €15000 για να βγεί ένα βράδυ με τους φίλους του και το παιδί τα φύλαξε στο κουμπαρά του- έκανε τράκα στους άλλους εκείνο το βράδυ- και από την εξυπνάδα του μετά έκανε ότι έκανε.Δέν υπάρχει καλύτερος γαμπρός γαι τη κόρη σου,στο λέω.Α είναι και δεξιός.Καθαρός όχι γιαλαντζί.Κελεπούρι.

Γ.Κ.: Καθαρό θέλουμε και εμείς.Όχι σαν τους ψηφοφόρους του Παπαθεμελή.

Σ.Κ.: Καλέ το άκουσες το άλλο με αυτόν;

Γ.Κ.: Για πες;

Σ.Κ.: Μία θυγατρική της Νέας Δημοκρατίας έβαλε διαφήμιση στο συνεδριακό του φυλλάδιο και αυτό λέει δεν είναι σωστό σε μία πολιτισμενη χώρα.

Γ.Κ.: Ποιά θυγατρική;

Σ.Κ.: Ο ΟΠΑΠ

Γ.Κ.: Απα πα πα πα ΟΠΑΠ.Κάτι τέτοια βλέπουν οι πρασινοφρουροί και αφιονίζονται.

Σ.Κ.: Μμμμμμ.Σκατά στα μούτρα τους.Συγγνώμη κιόλας!

Γ.Κ.: Μην εκνευρίζεσαι χρυσή μου χαλάς την αύρα σου! Και ποιος λέει ότι δεν είναι σωστό σε μία πολιτισμενη χώρα να συμβαίνει αυτό;

Σ.Κ.: Ο Γιώργος ο Καρατζαφέρης.

Γ.Κ.: Δεν θα το σχολιάσω.

Σ.Κ.: Γιατί;

Γ.Κ.: Μερικά πράγματα ακόμα και γω δε τα βάζω στο στόμα μου χρυσή μου. Μαρούσκαααααα! Το Evian.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική.Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.