27.4.09

Βουλωμένο γράμμα

Εντελώς τυχαία, και σας παρακαλώ να με πιστέψετε, κατάφερα να βρω την επιστολή που έστειλε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γεώργιος Σανιδάς στον επίτιμο πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή εξαιτίας των τελευταίων γεγονότων και είμαι τόσο ξετσίπωτος και κουτσομπόλης που την δημοσιεύω για να μάθετε και εσείς πώς γράφεται η ιστορία στις μέρες μας.
Πολυχρονεμένε μου Κώστα,

Σε δύο μήνες βγαίνω στη σύνταξη και έτσι όπως σε κόβω μάλλον θα βγεις και συ μαζί μου αν και νεότερος. Μη φοβάσαι δες την θετική πλευρά των γεγονότων, επιτέλους θα ξεκουραστείς γιατί πέντε χρόνια τώρα κουράστηκες πολύ να κυβερνάς αυτόν τον τόπο όπως πολύ σωστά δήλωσες στο Νικολάκη τον Χατζηνικολάου τις προάλλες . Σε καταλαβαίνω.

Θέλω να σου εξομολογηθώ ότι από την μεριά μου έκανα ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό να θάψω τις πομπές της κυβέρνησης σου αλλά δεν είμαι και Θεός. Μόνο για την υπόθεση της μονής Βατοπεδίου για παράδειγμα ρίσκαρα πολλές φορές τη διαβόητη φήμη μου. Μερικώς πιστεύω κάτι κατάφερα. Βέβαια σε αυτό αρωγό είχα υπουργούς και λοιπές δυνάμεις που με κάθε τρόπο, μου εξασφάλιζαν τις εξουσίες που χρειαζόμουν. Ομολογώ ότι ώρες ώρες σκέφτομαι ότι καλύτερα θα ήταν να κυβερνώ εγώ αντί για σένα, να σε ξουκούραζα κιόλας, αφού μεταξύ μας τώρα αυτό στην ουσία συμβαίνει.

Αν δεν ήμουν εγώ θα είχες πάει άκλαυτος πριν τις πυρκαγιές του 2007. Αλλά εσύ παραχώρησες εν λευκώ την εξουσία στον Σαρακατσάνο που είναι και γέρος άνθρωπος και έχει αρχίσει να φυραίνει. Όπως και να έχει κακίες δεν κρατώ. Μελλοντικά η παράταξη θα βρει τρόπο να με αξιοποιήσει καταλλήλως όπως αρμόζει σε προσωπικότητα του δικού μου βεληνεκούς.

Όπως σου προείπα την υπόθεση Βατοπεδίου την επήρα από την αρχή πάνω μου γιατί σε μια τόσο βρώμικη υπόθεση μόνο ένας εξίσου βρώμικος άνθρωπος θα μπορούσε να αντέξει τη μπόχα. Προς θεού Κώστα μου μην νομίζεις ότι μέμφομαι τον εαυτό μου. Απεναντίας την αυτοκριτική μου κάνω γιατί είμαι σε μια ηλικία που δεν ξέρω τι μου ξημερώνει αύριο με τόσα κρίματα που έχω στο σβέρκο.

Το λοιπόν, πρώτος εγώ ξεκίνησα και παρήγγειλα να ανοίξει η υπόθεση Βατοπεδίου για ξεκάρφωμα ώστε να έχω τον πλήρη και απόλυτο έλεγχο. Υπήρχε κίνδυνος να πέσει στα χέρια αδέκαστου συναδέλφου και να κάψει την παράταξη μας συθέμελα.

Από την αρχή μεθοδικά άρχισα να διαδίδω φήμες για «παραπλανημένους υπουργούς» από πονηρούς υφισταμένους τους για να προλάβω το κακό. Ευτυχώς μερικοί εκδότες τσίμπησαν και κατάλαβαν τον κίνδυνο να «πέσεις» και να μείνουν νηστικοί από τα μπικικίνια που τους εξασφάλιζες και έκαναν παιχνίδι καλό. Εδώ πρέπει να τονίσω ότι οι υπουργοί σου μόνο παραπλανημένοι δεν υπήρξαν, αλλά ηλίθιοι Κώστα μου, τόσο, που η Αγγελική Δημητρίου μπροστά τους ομοιάζει τουλάχιστον σαν διεθνούς φήμης ακαδημαϊκός αξιώσεων. Έπειτα βγήκε το πρώτο πόρισμα και διαβάζοντας το, δάκρυσα. Το έστειλα πίσω στους εισαγγελείς όπως- όπως και εκείνα τα ζώα παραιτήθηκαν. Έπεσα σε έντιμους Κώστα μου. Ποιος να μου τό'λεγε ότι έχουμε και τέτοιους στη δικαιοσύνη. Έγινα ρεντίκολο στο πανελλήνιο. Μέχρι και στις τουαλέτες του Αρείου Πάγου δεν τολμούσα να πάω προς νερού μου γιατί χαχάνιζαν πίσω από την πλάτη μου ακόμα και οι βλάχοι οι κλητήρες που έχει διορίσει αυτός ο συφοριασμένος ο κοκονιόρκος ο Δένδειας ( μεγάλος άνθρωπος και να ξυρίζει το κεφάλι του σα τεντιμπόης το τζόβενο- που τους βρίσκεις Κώστα μου,που;) Μετά τη παραίτηση των δύο εισαγγελέων μας πήρε η κάτω βόλτα. Ούτε τα χρόνια της «Επαναστάσεως» δεν είχε γίνει αυτό. Αντίθετα τότε οι εισαγγελείς συνεργάζονταν άψογα με το καθεστώς του αειμνήστου Γεωργίου Παπαδόπουλου. Ας είναι καλά όμως οι εκδότες μας και οι καναλάρχες που βάλανε πάλι το χεράκι τους με μπροστάρη εκείνο το παλικάρι τον Γιαννάκη τον Πρετεντέρη και δώσανε μάχη να κάτσει ο κουρνιαχτός. Δεν θα ξεχάσω τα ρεζιλίκια του Χατζηγάκη-μορφωμένος άνθρωπος- να παρακαλάει γονυπετής τους εισαγγελείς να μην παραιτηθούν. Αν ήταν στο χερι μου θα τους είχα συλλάβει τους μαύρους αλλά δυστυχώς έχουν αλλάξει οι καιροί.

Τέλος πάντων κατόπιν τούτου πήρα τα μέτρα μου. Έβαλα ένα δικό μου παιδί, με συνοπτικές διαδικασίες, επικεφαλής της έρευνας τον Κυριάκο τον Καρούτσο έκτακτο παλικάρι του κόμματος- εθνικόφρονες στο σόι του πάππου προς πάππου- να κάνει κουμάντο για να μην ξαναεκτεθώ εγώ. Ευτυχώς εκείνη την περίοδο παντρεύτηκαν και κάτι ντιντίδες στην Τήλο και τους κυνήγησα αγρίως για να ξεχαστεί λίγο η κοινή γνώμη από τους θεομπαίχτες και το πνευματικό τους τέκνο τον Θοδωρή. Όλα πήγαιναν καλά Κώστα μου. Οι ντιντίδες πρώτο θέμα στις εφημερίδες, στα κανάλια πρωί - μεσημέρι - βράδυ - μέχρι και πολιτικές αναλύσεις έκαναν οι αθεόφοβοι οι υπουργοί σου στα πάνελ της Φαίης Σκορδά και η υπόθεση Βατοπεδίου έτρεχε κανονικά και υπογείως. Είχα ηρεμήσει.

Αλλά φευ. Βγήκαν και αλλά στη φόρα. Χειρότερα. Οι φαταούλες οι Πελέκηδες μύρισαν ζεστό χρήμα και αλληθώρισαν Ο Θοδωρής σου παραλίγο και θα επιτύχαινε την παλινόρθωση του Βυζαντίου στη χώρα με αυτόν επί του θρόνου όταν συ βοσκούσες ανενόχλητος στα Παρίσια με τον σουρουκλεμέ τον Σαρκοζί. Το δεύτερο πόρισμα έκανε τον Καρούτσο να σιχαθεί τη ζωή του και μένα να ξαναδακρίσω, πικρά αυτή τη φορά. Μου το έστειλε πεσκέσι να βγάλω εγώ το φίδι από την τρύπα ενώ κανονικά μπορούσε να το στείλει ο ίδιος στη Βουλή. Έριξα τα μούτρα μου στο πάτωμα και το ξαναεπέστρεψα στους εισαγγελείς. Ευτυχώς τουλάχιστον αυτοί δεν έχουν παραιτηθεί ακόμα.

Τα βράδια πλέον δεν βγαίνω μόνος μου έξω. Φοβάμαι. Άμα με πετύχουν οι πρασινοφρουροί θα με παλουκώσουν σε κανένα φανοστάτη στην Αλεξάνδρας. Μέχρι και ο κακοφορμισμένος ο Καρατζαφέρης με έχει πιάσει στο στόμα του και δεν με ξεπλένει ούτε ο Αχελώος μετά την εκτροπή και ο Ασωπός συνάμα. Ας πάει το παλιάμπελο δεν πειράζει λέω από μέσα μου.

Κώστα μου μια συμβουλή θα σου δώσω. Σε αυτήν τη υπόθεση είναι μπλεγμένοι μέχρι και οι παρκαδόροι στο γκαράζ της Βουλής που είναι και αυτά παιδιά του κόμματος. Αν βγουν στη φόρα τα πορίσματα θα έχεις την τύχη της Μαρίας Αντουανέτα χωρίς τις περούκες και τα φορέματα βέβαια. Να είσαι σίγουρος δεν θα σε κάνει ταινία καμία Σοφία Κόπολα αλλα στην καλύτερη περίπτωση ο Όμηρος Ευστρατιάδης. Είσαι ντιπ για ντιπ ηλίθιος Κωστα μου. Μη με παραξηγείς. Εδώ ο κόσμος χάνεται και εσύ χτενίζεσαι για να βγεις φωτογραφία με τον αράπη τον Obama. Ποιος ο λόγος; Αν σου αρέσουν οι αράπηδες- λόγος δεν μου πέφτει βέβαια- πήγαινε στην Ομόνοια να βρεις παιδιά μπάνικα και προικισμένα να «φωτογραφηθούν» μαζί σου. Λίγη αξιοπρέπεια δεν έχεις; Πάρε παράδειγμα από τον μακαρίτη τον θείο σου τόσες ίντριγκες τόσες μηχανορραφίες είχε υφάνει ο αθεόφοβος και τώρα είναι ανάμεσα στους Μεγάλους Έλληνες του ΣΚΑΙ. Επί των ημερών του γίνονταν πολιτικές δολοφονίες ενώ είχαμε τάχα μου δημοκρατία. Εσύ σε ποιόν έμιασες καλέ μου? Άκου τη συμβουλή μου: για να μην χάσεις το δικό σου κεφάλι, κόψε άλλα. Όσα περισσότερα τόσο καλύτερα. Από τους Μητσοτάκηδες μόνο πρόσεξε μην κόψεις κανένα γιατί θα φυτρώσουν δύο στη θέση τους-σα τη Λερναία Ύδρα είναι το σκατόσογο. Ύστερα πάρε τον μπάτλερ σου ή τον Θοδωρή και πάτε στο Παρίσι για μερικά χρόνια. Όνομα μην αλλάξεις δεν χρειάζεται Χέστηκαν οι Παριζιάνοι για το ποιος είσαι. Για να μην λένε και οι φαρμακόγλωσσες ότι λάκισες άσε την γυναικούλα σου εδώ να ξεπαστρεύει κοσμάκη στα χειρουργεία του Λαϊκού και να μεγαλώνει τα παιδιά που δεν σου φταίνε σε τίποτα να τα μουτζώνουν για λογαριασμό σου. Άκου την συμβουλή μου Κώστα μου και δεν θα το μετανιώσεις. Αν κερδίσει και ο Ρουβάς στη Eurovision τα πράγματα θα αλλάξουν σύντομα.

Ο ελληνικός λαός έχει μνήμη χρυσόψαρου. Μην ξεχνάς ότι έχει τυφλή εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη. Ευτυχώς έχει ξεχάσει ότι η «επανάσταση» των αείμνηστων συνταγματαρχών, στους κόλπους της δικαιοσύνης βρήκε πρώτα πρόθυμους συνεργάτες για να εδραιωθεί Παραδείγματα πολλά ο Κόλλιας έγινε πρωθυπουργός το ‘67, εγώ διορίστικα το ‘69 , ο δικός σου ο Χρηστάκης ο Μαρκογιαννάκης ξεκίνησε την καριέρα του στην εισαγγελεία το ’72, τέκνα τους είμαστε.

Όμορφα που ήταν εκείνα τα χρόνια...Ανέμελα για την Δεξιά του Κυρίου.


Σε φιλώ

Γεώργιος Σανιδάς
Άρχων Δικαιοφύλαξ της Μητρός Αγίας του Χριστού Μεγάλης Εκκλησίας.



Υ.γ1: Κώστα μου πες στο Νατασσώ μας να μην μου ξαναστείλει φασόλια γίγαντες από το χωριό. Είναι η αδυναμία μου το ξέρω αλλά μου φέρνουν αέρια.


Υ.γ2: Να κάνεις ένα ευχέλαιο στο Μαξίμου πριν φύγεις και να υποχρεώσεις την Ντόρα να πιει όλο τον αγιασμό μονορούφι. Θα αφρίσει. Μην φοβηθείς. Μεγάλο καλό θα κάνεις στο τόπο.