30.3.09

28 : Προβοκάτσια

Τη περασμένη Πέμπτη η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη εκτάκτως γευμάτιζαν στο εστιατόριο Βυζαντινό στο Hilton. Οι δύο κυρίες προς έκπληξη των υπολοίπων συνδαιτυμόνων κουβέντιαζαν φορώντας τα περίεργα καπέλα τους. Σε παρακείμενο τραπέζι παραλίγο θα γραφόταν ιστορία...

Σ.Κ.: Τι ήρθαμε να κάνουμε εδώ χρυσή μου?
Γ.Κ.: Pilates.
Σ.Κ.: E?
Γ.Κ.: Μα είναι να ρωτάς χρυσή μου? Στο Βυζαντινό είμαστε, για φαγητό ήρθαμε.
Σ.Κ.: Μα εγώ έχω φάει.
Γ.Κ.: Θα ξαναφάς.
Σ.Κ.: Μα θα σκάσω
Γ.Κ.: Αν συνεχίσεις να κάνεις σαν την «Πολυάννα μεγαλώνει» θα σκάσω εγώ πριν από εσένα, έλεος πια!
Σ.Κ.: Καλά θα φάω κάτι ελαφρύ γιατί το στομάχι μου δεν είναι και πολύ καλά. Σπετσοφάι.
Γ.Κ.: Χειροβομβίδα να κατάπινες λιγότερες ξυνίλες θα σου έφερνε.
Σ.Κ.: Ε αφού αυτό μου αρέσει.
Γ.Κ.: Ωχου φάε ότι θες. Να πάρεις δυνάμεις άλλωστε γιατί με αυτό που πρόκειται να δεις θα τις χρειαστείς
Σ.Κ.: Δεν σε καταλαβαίνω. Δε μου λες είναι ανάγκη να φοράμε και αυτά τα καπέλα? Βάρυνε το κεφάλι μου.
Γ.Κ.: Τελευταία λέξη της μόδας είναι. Εξάλλου υπάρχει λόγος. Είμαστε σε μυστική αποστολή. Τα πράγματα είναι σοβαρά. Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε.
Σ.Κ.: Ποια αντίστροφη μέτρηση? Darling με τρομάζεις.
Γ.Κ.: Εγώ να δεις τι έπαθα μόλις έμαθα τα νέα.
Σ.Κ.: Ποια νέα?

Εκείνη την ώρα στο εστιατόριο μπαίνει η Ντόρα Μπακογιάννη συνοδευόμενη από τον Γιώργο Σουφλιά και κάθονται διακριτικά στο τραπέζι τους πίσω από τη Σάντυ.

Γ.Κ.: Αυτά τα νέα.
Σ.Κ.: Αμάν!
Γ.Κ.: Ακριβώς! Αμάν είπα και εγώ μόλις μου το σφύριξε ο Τζέρρυ.
Σ.Κ.: (χαμηλόφωνα) Τι ήρθε να κάνει εδώ η Ντόρα με τον Περήφανο? Pilates?
Γ.Κ.: Άντε πάλι....Μα να φάνε χρυσή μου!
Σ.Κ.: Τι να φάνε?
Γ.Κ.: Τον Καραμανλή. Θέλει και ερώτημα?
Σ.Κ.: Α τους Βοργίες! Τους έχει ανοίξει η όρεξη ε? Άσκημη μέρα διάλεξα να ξεχάσω τα Zanax μου
Γ.Κ.: Ποιο σιγά... πιο σιγά! Θα μας πάρουν πρέφα.
Σ.Κ.: Τι θα μας πάρουν πρέφα χρυσή μου? Εδώ είναι σε εξέλιξη πραξικόπημα κάτι πρέπει να κάνουμε?
Γ.Κ.: Μίλα πιο σιγά θα σε ακούσει ο Περήφανος. Πίσω σου κάθετε.
Σ.Κ.: Τι να με ακούσει χρυσή μου πλάκα μου κάνεις και εσύ? Για να με ακούσει θα πρέπει να εκραγώ πάνω στο σβέρκο του σαν Αφγανή μουτζαχεντίν ζωσμένη με δυναμίτιδα.
Γ.Κ.: Ε ναι δε λέω...ο διάολος έχει πολλά ποδάρια όμως.
Σ.Κ.: Σωστά και αν σκεφτείς ότι η κάλτσα του γευματίζει με τον Σουφλιά ας είμαστε διακριτικές. Μη μας βρει κα κανένα κακό. Ωρα είναι...
Γ.Κ.: Μου αρέσει πάντως που μου το παίζεις μετριοπαθής και μου κάνεις παρατήρηση συνέχεια εμένα που προγκίζω τη Ντόρα?
Σ.Κ.: Έτερον εκάτερον. Αυτή η συφοριασμένη είναι αδίστακτη και αποφασισμένη να κυβερνήσει. Τόσο λεφτά έχουμε ρίξει στο κόμμα. Έχουμε ανοίγματα με τις επιχείρησης μας. Η κρίση ακόμα δεν έχει φτάσει στο πικ της... Θα αφήσουμε τη Ντόρα να μας τα κάνει σα τα μούτρα της?
Γ.Κ.: Τι να σου πώ χρυσή μου. Ο άλλος κουράστηκε. Άμα χάσει θα φύγει, 12 χρόνια αρχηγός στη ΝΔ είναι πολλά λέει.
Σ.Κ.: Το φλάρο του το τράγιο και αυτουνού!
Γ.Κ.: Μπράβο χρυσή μου μπράβο! Καιρό είχα να σε δω τόσο μαχητική.
Σ.Κ.: Λοιπόν ξέρεις τι μου θυμίζει ο Καραμανλής?
Γ.Κ.: Τον θείο του το βόδι.
Σ.Κ.: Όχι καλέ.
Γ.Κ.: Αλλά?
Σ.Κ.: Τη Garbo.
Γ.Κ.: Μη χειρότερα χρυσή μου.
Σ.Κ.: Ναι ναι τη Garbo μου θυμίζει... Στο πίκ της καριέρας της ήταν όταν αποφάσισε να αποσυρθεί.
Γ.Κ.: Μα ο Κώστας μόνο στο πικ δεν βρίσκεται.
Σ.Κ.: Τι λες χρυσή μου όλη η χώρα για τον Κώστα μιλάει. Μέχρι και η Μαριέτα Χρουσαλά έχει αρχίσει να κάνει πολιτική σάτιρα εξαιτίας του.
Γ.Κ.: Αχ! Δεν έχεις άδικο. Εκεί καταντήσαμε να μας σχολιάζει ο Πρόδρομος σε λιή μείζονα
Σ.Κ.: Apropos χρυσή μου τι τρώνε βλέπεις?
Γ.Κ.: Τον Σουφλιά τον έχω πλάτη αλλά μάλλον σούπα. Η Ντόρα πάντως τρώει... μπάμιες
Σ.Κ.: Σημειολογικό αυτό. Καραμανλής. Φως φανάρι, για αυτόν μιλάνε.
Γ.Κ.: Δηλαδή άμα έτρωγε κοχλιούς μπουρμπουριστούς για ποιόν θα μίλαγε?
Σ.Κ.: Θέλει και ερώτημα? Τον Σαμαρά.
Γ.Κ.: Εσύ τουλάχιστον μπορείς να ακούσεις τίποτα?
Σ.Κ.: Τίποτα.
Γ.Κ.: Τι διάολο τα χείλια τους διαβάζουνε?
Σ.Κ.: Ψιθυρίζουν μάλλον. Αλλά λύσε μου την απορία-αυτός πως την ακούει?
Γ.Κ.: Ξέρω εγώ τι να σου πω?
Σ.Κ.: Κάτι πρέπει να κάνουμε πάντως...
Γ.Κ.: Ναι αλλά τί?

Η Σάντυ το σκέφτεται λίγο και ξαφνικά...

Σ.Κ.: ΓΚΑΡΣΟΝ
Γ.Κ.: !!!
Σ.Κ.: ΓΚΑΡΣΟΝ!!!! ΜΙΑ ΜΥΓΑ ΣΤΟ ΣΠΕΤΣΟΦΑΙ ΜΟΥ!!!!! ΑΙΣΧΟΣ ΝΤΡΟΠΗ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΦΕΡΩ ΑΓΙΟΓΔΥΤΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ. ΠΑΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΧΡΥΣΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΙΝΩΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΆΤΟ. ΤΟΥ ΧΩ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΑΠΟΔΕΊΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ" ΠΕΣ ΤΟΥ!!!

20 ολόκληρα λεπτά η Σάντυ Καψοκώλη ούρλιαζε επιπλήττοντας τον μαιτρ για μια ανύπαρκτη μύγα στο σπετσοφάι της. Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ έπιανε τρομοκρατημένος τα αυτιά του και για ευνόητους λόγους με την συνοδό του αποφάσισαν να διακόψουν το γεύμα τους και να αποχωρήσουν τάχιστα.
Λίγο αργότερα που ηρέμισαν τα πνεύματα…


Γ.Κ.: Χρυσή μου είσαι διαμονία! Μας σπασοχόλιασες όλους βέβαια, ο μαιτρ ακόμα κλαίει, αλλά χαλάλι σου. Τον κούφανες για τα καλά τον Περήφανο με τις στριγγλιές σου. Βρώμικο στη Μαβίλη θα προτιμά από εδώ και στο έξης για τα πολιτικά του γεύματα.
Σ.Κ.: Δεν του φταίω εγώ, τα ακουστικά του είχε δυναμώσει. Καλά να πάθει. Μου ήθελε δολοπλοκίες με τη Ντόρα ο σαρδανάπαλος.
Γ.Κ.: Τουλάχιστον κερδίσαμε λίγο πολιτικό χρόνο.
Σ.Κ.: Τι να σου πω χρυσή μου, μια ψυχή που είναι να βγει θα βγει πάντως, να το ξέρεις.
Γ.Κ.: Ναι δε λέω. Ας μην είναι η δική μας μόνο.... Να σου πω με την ευκαιρία
Σ.Κ.: Τι?
Γ.Κ.: Τα Zanax σου, χρυσή μου να μην τα ξεχνάς πολύ συχνά. Αγριεύομαι.
Σ.Κ.: Στο υπόσχομαι. Πάντως και την τελευταία φορά που ήρθαμε στο Βυζαντινό αν θυμαμαι καλά, δράματα είχαμε. Zanax δεν είχαμε...

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη από γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα