11.2.08

16 : Απο τη Ρωσία με αγάπη


Η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη γευματίζουν στο Βυζαντινό του Athens Hilton

Σ.Κ.: Δηλαδή για να καταλάβω. Aπό εδώ ξεκίνησαν όλα;
Γ.Κ.: Ναι χρυσή μου! Στο ίδιο τραπέζι καθόμαστε σου λέω. Αποκάτω έχει ο Ανδριανός κολλημένες τις τσίχλες του!
Σ.Κ.: Θεέ μου! Τι τρόποι! Κακά vibes πιάνω στην ατμόσφαιρα. Τρομάζω!
Γ.Κ.: Για πέρνα και από Μαξίμου. Τη χρυσή θα βγάλεις απο τα vibes που θα πιάσεις.
Σ.Κ.: Μα πώς τα καταφέρνουν κάθε φορά και από το κακό στο χειρότερο πέφτουν. Έλεος ποια.
Γ.Κ.: Φυσικό ταλέντο χρυσή μου. Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Η αλήθεια είναι ότι από τρόπους ο Κώστας δε λέει πολλά.
Σ.Κ.: Στο μεταξύ όλη η κυβέρνηση έχει πάει να καταθέσει για αυτή τη περίπτωση. Γιατί δεν τον φωνάζουν κατευθείαν να τους πει που τα ξέρει και από πρώτο χέρι;
Γ.Κ.: Δεν έχει χρόνο χρυσή μου. Είναι σε διαρκή σύγκρουση με τη διαφθορά. Πόσα να προλάβει ποια ο άνθρωπος;
Σ.Κ.: Σκούρα τα πράματα πάντως.
Γ.Κ.: Είχαμε μία ελπίδα με το ΠΑΣΟΚ, αλλά τώρα το παίζουν ενωμένοι και αυτοί.
Σ.Κ.: Ούτε το ΛΑ.Ο.Σ. βοηθάει τη κατάσταση. Κάτι πήγε να κάνει ο Ντορής αλλά τον έπιασε στο στόμα του ο Καρατζαφέρης και μαζεύτηκε. Μάλιστα είπε ότι αναδεικνύεται μια δυσοσμία αποπνικτική στη πολιτική ζωή του τόπου.
Γ.Κ.: Ε, ας λουστεί.
Σ.Κ.: Αμάν χρυσή μου πια. Όποτε τον αναφέρω ξύδι στάζεις.
Γ.Κ.: Χολή είναι ο στόχος μου. Σου υπόσχομαι πάντως να είμαι χειρότερη στο μέλλον.
Σ.Κ.: Ο αδερφός του τον αγαπάει πάντως. Τον άκουσα που είπε ότι στα νιάτα του ήταν αριστερός.
Γ.Κ.: Όταν ήταν στα νιάτα του διανύαμε την τελευταία εποχή των παγετώνων. Δεν είχε αναπτύξει ακόμα το είδος του πολιτικές πεποιθήσεις.
Σ.Κ.: Ήμαρτον χρυσή μου δε συνεχίζω
Γ.Κ.: Το καλό που σου θέλω. Μη με φουντώνεις. Δεν είναι και λίγες οι συμφορές που με έχουν βρει τις τελευταίες μέρες.
Σ.Κ.: Τι σου συνέβη;
Γ.Κ.: Ένα σου λέω μόνο. Αν βγουν στη φόρα τα τελευταία τηλεφωνήματα που δέχτηκε ο Ζαχόπουλος πριν πηδήξει από το μπαλκόνι θα με βρει η λούβα που λέει και η πεθερά σου.
Σ.Κ.: Άπα πα. Τηλέφωνο τον είχες πάρει;
Γ.Κ.: Όχι εγώ χρυσή μου έλεος! Η Μαρούσκα ! Της οποίας από τη Παρασκευή η τύχη αγνοείται.
Σ.Κ.: Pardon?
Γ.Κ.: Εξαφανίστηκε χρυσή μου. Την τελευταία φορά που την είδα Πέμπτη βράδυ βλέπαμε με τον Αιμίλιο ειδήσεις και μαθαίναμε τα της δικογραφίας. Πάνω που η Έλλη τόνιζε ότι φώς στην υπόθεση θα ρίξει η άρση του απορρήτου των τηλεφωνημάτων που δέχθηκε ο Ζαχόπουλος λίγο πριν πέσει, η Μαρούσκα έσπασε τη σουπιέρα. Αυτή που είχα χτυπήσει στους Christies, του Κωνσταντίνου, ξέρεις! 4000€ πήγαν έτσι, στον αέρα. Χώρια τα άλλα τέσσερα χιλιάρικα που είχα δώσει στου Στρατήγη το δικηγορικό για να κανονίσει να την αποκτήσω.
Σ.Κ.: Δοχείο νυκτός δεν ήτανε χρυσή μου αυτό;
Γ.Κ.: Ω, ναι! Αλλά εμείς το κάναμε σουπιέρα. Anyway την άρχισα στις γρήγορες ως όφειλα και της είπα ότι θα τα κρατήσω τα σπασμένα από το μισθό της και το ζώον έβαλε τα γέλια! Ακούς;
Σ.Κ.: Ε με το μισθό που της δίνεις θα έβγαινε στη σύνταξη χρυσή μου και ακόμα θα στη χρώσταγε .
Γ.Κ.: Έτερον εκάτερον! Με απείλησε και μου είπε ότι θα πάει στο Μάκη! Ακούς θράσος! Δε μας έπιασε στο στόμα της η Νίνα η Βλάχου τόσα χρόνια και θα μας πιάσουν στο δικό τους ο Τριανταφυλλόπουλος με τον Ανευλαβή το παλαβιάρη σε εθνικό επίπεδο.
Σ.Κ.: Θεέ μου συμφορά! Και ξέρεις τί λένε. Ο Μάκης ακόμα και όταν πέρδεται το ηχογραφεί. Τόσο έντιμος είναι!
Γ.Κ.: Όσο ο Μητσοτάκης καλός άνθρωπος! Ασε μας χρυσή μου.
Σ.Κ.: Η Άντζυ Λουπέσκου μου το εκμυστηρευτικέ, που τον έχει πελάτη.
Γ.Κ.: Μάλιστα το ακούσαμε και αυτό. Εγώ που τό΄χα το μυαλό μου όμως; Εγω! Από τότε που ξεκίνησε αυτή η υπόθεση με το Ζαχόπουλο ήταν στη κοσμάρα της. Έπρεπε να το είχα καταλάβει. Έκανε ένα σωρό βλακείες περισσότερες από όσες συνήθιζε . Σταμάτησε να βλέπει και Λιακόπουλο- αυτό που το πάς- που είναι και φανατική θαυμάστρια του μετά από εκείνο το ατυχέστατο συμβάν. Άμα τι πετύχω πουθενά κουρούπα θα την αφήσω.
Σ.Κ.: Απο το Λιακόπουλο στο Ζαχόπουλο ε; Τί βίτσια που έχει ο κόσμος!
Γ.Κ.: Εμένα μου λές. Εδώ εμέις κυβερνάμε. Θέλεις και άλλη απόδειξη! Έπρεπε να την είχα καταλάβει...Κοντά στις γιορτές την είχα πιάσει δυο-τρεις φορές που του έβαζε συνέχεια μουσική στο τηλέφωνο και μόλις με έπαιρνε χαμπάρι το έκλεινε και εξαφανιζόταν.
Σ.Κ.: Τι είδους μουσική;
Γ.Κ.: Θυμάσαι εκείνη την αοιδό σε εκείνο music hall - ο Θεός να το κάνει - που είχαμε πάει τη Πρωτοχρονιά με τους Αλογοσκούφηδες μετά το ρεβεγιόν της Μαρινοπούλου..
Σ.Κ.: Αν τη θυμάμαι λέει Νταίζυ Ντούκουνα με το σουξέ «Μαπαλλοτρίωσες» μία λέξη! Τρία Ζανάξ είχα κατεβάσει για να μπορέσω να την απολαύσω.
Γ.Κ.: Αυτό έβαζε συνέχεια στο τηλέφωνο του Ζαχόπουλου μέχρι που ο χριστιανός δεν άντεξε και πήδηξε από το μπαλκόνι του και είδες σε τί κατάσταση είναι σήμερα η Ελλάδα!
Σ.Κ.: Δηλαδή για να καταλάβω η γυναίκα κλειδί που όλοι λένε στην υπόθεση Ζαχόπουλου είναι η Νταίζυ Ντούκουνα;
Γ.Κ.: Σιγά μην είναι και η Καίτη Ντιριντάουα- Θεός σχωρέστην-η Μαρούσκα ήτανε χρυσή μου. Τι σου λέω τόση ώρα! Δε με προσέχεις! Η Μαρούσκα! Που μαύρη η ώρα που τη λυπήθηκα και την πήρα σπίτι για δούλα. Έπρεπε να τη άφηνα στη Σρεμπρένιτσα τότε που οι Αμερικανοί δεν είχαν αφήσει όρθια οδοντογλυφίδα από τους βομβαρδισμούς. Αν γλίτωνε από τους βομβαρδισμούς θα την τρώγανε τουλάχιστον οι Κοσσοβάροι. Θα ησύχαζα.
Σ.Κ.:Και που τον γνώρισε καλέ η Μαρούσκα για να ανταλλάξουν και τηλέφωνα;
Γ.Κ.: 200 φορές έχει έρθει στο σπίτι χρυσή μου με τον Αχιλλέα τον Καραμανλή για εκείνη την υπόθεση στη Σαλαμίνα. Ας μη συγχιστώ άλλο με το σκατόσογο.
Σ.Κ.: Ηρέμησε χρυσή μου. Μη δίνεις σημασία. Μπόρα είναι θα περάσει. Και συ πια το ΄χες λυσσάξει στο ξύλο το ζωντανό. Μάλλον τρόμαξε και έφυγε.
Γ.Κ.: Μιλάς και εσύ χρυσή μου που η επιθεώρηση εργασίας σε έχει επικηρύξει; Προχθές δε σου έφυγε και ο κηπουρός και πήγε στου Μαγγίνα για δουλειά;
Σ.Κ.:…!
Γ.Κ.: Πάλι δε με προσέχεις! Που κοιτάς χρυσή μου τόση ώρα και με διαολίζεις;
Σ.Κ.: Τον Ανευλαβή σκέφτομαι. Και τον Φικιώρη είναι η αλήθεια!
Γ.Κ.: Pardon? Είναι εδώ και τρώνε;
Σ.Κ.: Όχι αλλά ήρθαν εδώ να φάνε ο Τριανταφυλλόπουλος με τη Μαρούσκα!
Γ.Κ.: !!!
Σ.Κ.: Γκαρσόν!
Γ.Κ.: Μαρούσκαααααα!
Μαρούσκα : Για νιή τσε γκό νιε ζντελάλ γκασπαζάρ! (σ.τ.σ. Δεν έκανα τίποτα κυρία!)
Σ.Κ.: Ένα Evian παρακαλώ! Ένα Evian! Ας είναι και Σουρωτή χρυσέ μου!


ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.