23.2.09

27 : Απόδραση από το Αλκατράζ

Η Σάντυ Καψοκώλη τηλεφωνεί στην Γερτρούδη Καλαμπαλίκη στις 16:30 εχθές την Κυριακή. Ένα συγκλονιστικό γεγονός μόλις έχει συμβεί.

Σ.Κ.: Έλα χρυσή μου τι κάνεις?
Γ.Κ.: Έβλεπα την ομιλία του Κώστα στην ΟΝΝΕΔ για να χωνέψω. Καινούριο συκώτι έκανα. Ας είναι καλά ο αθεόφοβος.
Σ.Κ.: Έχω ένα πρόβλημα darling και δεν ξέρω τι να κάνω!
Γ.Κ.: Τι έγινε χρυσή μου?
Σ.Κ.: Τον Σεργκέι τον Ρώσο πιλότο μου τον θυμάσαι?
Γ.Κ.: Να με κολάσεις πήρες μεσημεριάτικα? Φυσικά και τον θυμάμαι.
Σ.Κ.: Το έσκασε.
Γ.Κ.: Ε μα στο είχα πει χρυσή μου. Κάνε λίγο κράτει. Με το σώβρακο στα γόνατα ήταν ο άνθρωπος όλη την ώρα. Είχες λυσσάξει πια.
Σ.Κ.: Ε τι φταίω εγώ. Με ξεσήκωνε!
Γ.Κ.: Ναι αλλά είχε ρέψει ο χριστιανός. Τόση εργασία πια ούτε στα γκούλακ της Σιβηρίας δεν είχαν ρίξει οι παππούδες του.
Σ.Κ.: Μου αρέσει το sex. Τι να κάνουμε τώρα. Όταν το ευχαριστιόμουν και με τον άντρα μου κυβερνούσε ο Ράλλης ακόμα.
Γ.Κ.: Αχ καλή μου join the club και εσύ. Υπάρχουν κυρίες των Βορείων Προαστίων που ακόμα θυμούνται τα πρώτα χρόνια του Καραμανλή όταν ήρθε από το Παρίσι συνειρμικά με το συζυγικό τους sex. Για αυτό έχουν γίνει must οι ψυχίατροι στην Αθήνα.
Σ.Κ.: Τι να κάνω darling. Κοντεύω να σκάσω.
Γ.Κ.: Μην σκας καλέ. Ο Ρώσος έχει ρέψει. Δεν θα πάει και μακριά από τη κούραση.
Σ.Κ.: Φοβάμαι ότι πέταξε το πουλάκι. Κυριολεκτικώς
Γ.Κ.: Pardon?
Σ.Κ.: Ειδήσεις δεν άκουσες?
Γ.Κ.: Τι?! Το παν και στις ειδήσεις?
Σ.Κ.: Περίπου.
Γ.Κ.: Αυτή η Μάρη του Μίνωα θα το έκανε. Είχε φάει το λυσσακά της με το που τον είχε δει στο ρεβεγιόν σου.
Σ.Κ.: Όχι όχι δεν φταίει αυτή. Άλλο είναι το πρόβλημα.
Γ.Κ.: Ε δεν με βοηθάς καθόλου.
Σ.Κ.: Ο Παλαιοκώστας πάλι το έσκασε από τον Κορυδαλλό!
Γ.Κ.: Δε μου λες, έχεις αρχίσει πάλι να παίρνεις τις αμφεταμίνες σου?
Σ.Κ.: Όχι όχι σου το ορκίζομαι. Και σου λέω ότι έχει σχέση η απόδραση με τον Σεργκέι
Γ.Κ.: Έστω! Ξενοδοχείο πάντως έχουν καταντήσει τις φυλακές. Άμα δεν σου αρέσει η εξυπηρέτηση κάνεις chek out και τελείωσες. Και δεν χάνεις και καπάρο.
Σ.Κ.: Δεν έκανε check out. Απέδρασε ο Παλαιοκώστας. Με ελικόπτερο. Και νομίζω το δικό μου.
Γ.Κ.: !!!
Σ.Κ.: Έλα με ακούς!
Γ.Κ.: !!!
Σ.Κ.: Χρυσή μου είσαι καλά?
Γ.Κ.: Λίγο νερό ήπια να συνέλθω.
Σ.Κ.: Τώρα. Τι κάνω εγώ τώρα μου λές?
Γ.Κ.: Αι στο διάολο. Δεν θα ησυχάσουμε καθόλου πια? Πάνω που είπαμε να σηκώσουμε λίγο κεφάλι στις δημοσκοπήσεις τώρα του ήρθε του αλλουνού να αποδράσει στο καταχείμωνο με ελικόπτερο? Δεν μπορούσε να περιμένει μέχρι τις Ευρωεκλογές τουλάχιστον?
Σ.Κ.: Να μου το θυμηθείς αυτός ο Παλαιοκώστας ψηφίζει ΠΑΣΟΚ!
Γ.Κ.: Μαρούσκααααα! To Evian.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη από γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.