20.5.08

18 : Breakfast at Mykonos (μέρος Α)



Η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη απολαμβάνει παγωμένο τσάι στην έπαυλη της στο Θεολόγο όταν η Σάντυ Καψοκώλη κάνει μια εντυπωσιακή είσοδο. Πίσω της ακολουθεί η Μαρούσκα κοιτώντας με έκπληξη το τεράστιο καπέλο της.




Σ.Κ.: Bonjour!
Γ.Κ.: Bonjour! Χρυσή μου! Είσαι μια οπτασία.

(Η Σάντυ κάνει μια στροφή γύρω από τον εαυτό της επιδεικνύοντας αυτό το καπέλο)

Σ.Κ.: Δέν είναι θαύμα?
Γ.Κ.: Έκτακτο. Έκτακτο.Givenchy?
Σ.Κ.: Όχι χρυσή μου! Philip Treacy vintage collection!
Γ.Κ.: Εκπληκτικό! Εκπληκτικό! Κάθισε,καλή μου. Τσάι?
Σ.Κ.: Ναι χρυσή μου.
Γ.Κ.: Μαρούσκαααα! Τι στέκεσαι?

Η Μαρούσκα τις πλησιάζει και αρχίζει να σερβίρει κοιτώντας το καπέλο με δέος

Μαρούσκα : Πάτσι μου αντιβάιτ ουνιτάς να γκαλαβιέ γκασπαζάρ Σάντυ? (Γιατί φοράει το καθίκι στο κεφάλι η κυρία Σάντυ?)
Γ.Κ.: !!!
Σ.Κ.: Πασλάν να χουί ζαλατάϊα! (Άντε στο διάολο χρυσή μου!)
Μαρούσκα: !!!
Γ.Κ.: Pardon?
Σ.Κ.: Με συγχωρείς χρυσή μου. Από την ώρα που μπήκα αυτό κοιτάει. Απορώ πως δεν σκοτώθηκα μέχρι να βγω στο κήπο.
Γ.Κ.: Πήγαινε μέσα γρήγορα να φέρεις πάγο.
Μαρούσκα : Ντα γκασπαζαρ!
Γ.Κ.: Και κόψε μικρά κομμάτια. Στο λαιμό μου έκατσαν τα αγκωνάρια που μου έφερες νωρίτερα. Άι σιχτίρ από δω. Απέκτησε και η Μαρούσκα άποψη για τη μόδα. Κατάλαβες?
Σ.Κ.: Μη συγχύζεσαι χρυσή μου. Θα σπάσεις. Πότε γύρισες από το San Diego?
Γ.Κ.: Προχθές. Δεν μου λες εσύ που έμαθες τα ρώσικα?
Σ.Κ.: Ποια ρώσικα?
Γ.Κ.: Μα καλά θα με τρελάνεις? Τι απάντησες στη Μαρούσκα ?
Σ.Κ.: Επακριβώς? Πασλάν να χουί ζαλατάϊα!
Γ.Κ.: Ρώσικα είναι?
Σ.Κ.: Δεν ξέρω. Μάλλον.
Γ.Κ.: Darling!
Σ.Κ.: Άσε με χρυσή μου από τη Μύκονο έρχομαι. Κούναγε και το ελικόπτερο. Ζαλισμένη είμαι. Ο Σεργκέι πιλοτάρισε, ξέρεις το νέο μου απόκτημα ...
Γ.Κ.: Ξέρω ξέρω. Η Μάρη του Μίνωα λύσσαξε και θέλει έναν ίδιο. Με έβαλε να σε ρωτήσω από που τον πήρες.
Σ.Κ.: Από τα Prince Oliver να της πεις
Γ.Κ.: Όρεξη έχεις σήμερα?
Σ.Κ.: Καθόλου! Εκεί δούλευε το παλικάρι Τον ζήτησα από τη Στέλλα όσο όσο. Ήταν και η Σαρίδη μπροστά και τόλμησε να κάνει προσφορά και εκείνη
Γ.Κ.: Ο Χριστός και η Παναγία τι άλλο θα ακούσω πια!
Σ.Κ.: Δεν σε αντιλαμβάνομαι! 1,90 85 κιλά γυμνασμένο όμορφο και καθαρόαιμο αρσενικό δεν βρίσκεις εύκολα όσο και να ψάξεις!
Γ.Κ.: Στη Βαρβάκειο ρώτησες?
Σ.Κ.: ‘Όχι! Έχει και εκεί?
Γ.Κ.: Νωρίς θα το πιάσω το Evian σήμερα.

Μπαίνει η Μαρούσκα κρατώντας ένα δίσκο με πάγο σε μικρά κομμάτια και σερβίρει.

Σ.Κ.: Anyway σημασία έχει ότι η δική μου η τιμή ήταν καλύτερη και τον έκλεισα.
Γ.Κ.: Μα καλά και στον άντρα σου τι είπες? Δεν αγόρασες δα και μπιγκόνιες?
Σ.Κ.: Του είπα ότι πήρα καινούριο πιλότο και ότι είναι gay. Του πλήρωσα μερικά μαθήματα πιλότου και όλα καλά. Αυτοί οι Ρώσοι τα παίρνουν και εύκολα. Μια χαρά!
Μαρούσκα:(χαμογελώντας στη Σάντυ) Γιέσλι ουζνάϊτ,γκασπαζάρ Μπούμπα,το ονά ποβέσαγιετ τε μπεά ζάουσι! (Άμα το μάθει η κυρία Μπούμπα θα σας κρεμάσει από τα αυτιά!)
Σ.Κ.: Ντα ντα!
Γ.Κ.: (εκνευρισμένη στη Μαρούσκα) Δεν θα προλάβει να το μάθει γιατί θα τη φωνάξω σε δείπνο με πρώτο πιάτο τα δικά σου τα συκώτια! Χάσου από τα μάτια μου, Καμπάεβα!
Μαρούσκα: Για τσεμπλιά λιουμπλιού γκασπαζάρ! (Εγώ σας αγαπάω κυρία!)
Γ.Κ.: Και γω καλή μου και γω. Άι στο διάολο τώρα από δω χάμω. Τι λέγαμε darling?
Σ.Κ.: Apropos ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς καταφέρνετε και συνεννοείστε χρυσή μου!
Γ.Κ.: Ας είναι καλά η Ντένη η Μαρκορά που μου έδωσε και τις οδηγίες χρήσης όταν μου τη πούλησε.
Σ.Κ.: Η χρυσή μου! Προνοητική όπως πάντα!
Γ.Κ.: Στο θέμα μας τώρα για πες μου, τα ρώσικα ο gay Σεργκέι στα έμαθε?
Σ.Κ.: Κατά κάποιο τρόπο. Αυτή τη φράση μου λέγε συνέχεια χρυσή μου κάθε φορά που κούναγε το ελικόπτερο και τον έβριζα.
Γ.Κ.: Μάλιστα!
Σ.Κ.: Προστατευτικά στα αυτιά δε μπορούσα να βάλω ένεκα του καπέλου,καταλαβαίνεις...
Γ.Κ.: Φυσικά!
Σ.Κ.: "Άχρηστε θα σκοτωθούμε" του φώναζα "Πασλάν να χουί ζαλατάϊα!" απαντούσε εκείνος.
Γ.Κ.: Τι να σημαίνει αυτό? Θα σπάσω το κεφάλι μου. Αυτό δεν το έχει το manual της Μαρούσκα σίγουρα!
Σ.Κ.: Με ενδιαφέρει ελάχιστα! Μου φτάνει ο τρόπος που το λεγε! Αχ, είναι πολύ βρούτος ο άτιμος.
Γ.Κ.: Ναι αλλά τι να σημαίνει αυτό? Αγριευτηκε η Μαρούσκα. Δεν είδες το βλέμμα της? Όπως τότε που πρωτοείδε τον Μητσοτάκη από κοντά.
Σ.Κ.: Ε μα λύσσαξες χρυσή μου! Τι σημαίνει και τι σημαίνει? Να με ηρεμήσει ήθελε ο Σεργκέι γιαυτό μου το έλεγε.
Γ.Κ.: Καλά χρυσή μου μην ταράζεσαι!
Σ.Κ.: Ε πώς να μην ταράζομαι χάνω τον ειρμό μου!
Γ.Κ.: Με συγχωρείς darling!
Σ.Κ.: Anyway το κατάλαβα λοιπόν εγώ και του απαντούσα λιγωμένη "Ντα" Ντα" μη με περάσει και για καμιά αμόρφωτη. Όλα αυτά μέχρι να φτάσουμε Φάληρο. Μετά ηρέμησα γιατί είχα κουφαθεί εντελώς και δεν καταλάβαινα τίποτα. Ωραία που ήτανε!
Γ.Κ.: Φαντάζομαι! Για πες μου πώς πέρασες στη Μύκονο. Αδυνατισμένη σε βρίσκω darling!
Σ.Κ.: Όντως είμαι σε δίαιτα χρυσή μου. H Ιακωβίδου μου την έδωσε ήταν καλεσμένη του Γαλάτη. Στο Hollywood κάνει θραύση σου λέει.
Γ.Κ.: Σώπα και τι τρως?
Σ.Κ.: Χτές για παράδειγμα έφαγα 80 τηγανίτα μπαρμπούνια!
Γ.Κ.: Pardon? Είσαι καλά χρυσή μου? Δέν έσκασες?
Σ.Κ.: Όχι φυσικά.
Γ.Κ.: Μα 80 τηγανητά μπαρμπούνια?
Σ.Κ.: Όχι ολόκληρα χρυσή μου.
Γ.Κ.: Αλλά?
Σ.Κ.: Η δίαιτα έλεγε ότι έπρεπε να φάω μόνο τα μάτια!
Γ.Κ.: Μαρούσκααααα! To Evian!

(συνεχίζεται)

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα. To επεισόδιο Breakfast at Mykonos (μέρος Α) καθώς και το (μέρος Β) που θα ακολουθήσει είναι αφιερωμένο στην Αudrey. Την Audrey μπορείτε να την απολαύσετε εδώ.