28.1.09

25 : Ο αρχιεπίσκοπος Κεραυνός

Η Σάντυ Καψωκόλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη βρίσκονται ξανά στο Divani Caravel συμμετέχοντας στη γιορτή της κοπής της πίττας των γυναικών της Νέας Δημοκρατίας. Στο βήμα είναι ο Πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής. Ξαφνικά σε μία αποστροφή του οι γυναίκες χειροκροτούν χωρίς λόγο.

Σ.Κ.: Τι χειροκροτούμε καλέ αφού δεν τελείωσε ακόμα!
Γ.Κ.: Αμάν χρυσή μου. 25 βασιλόπιττες έχουμε κόψει με το κόμμα ακόμα να το εννοήσεις? Να τελειώνει θέλουμε γιατί μας έχουν κόψει τα τακούνια μας. Έλεος πια . Μέχρι και για τους αγρότες μίλησε.
Σ.Κ.: Αυτό πάλι που κόλαγε, δεν το κατάλαβα.
Γ.Κ.: Μην στεναχωριέσαι ούτε και αυτός το κατάλαβε. Τυφλοσούρτη διάβαζε.

Ξεσπάει ένα υστερικό χειροκρότημα καθώς ο πρωθυπουργός τελείωσε την ομιλία του. Στο βήμα ανέβηκε ο εθνικός σταρ ερμηνεύοντας Edith Piaf: Non, je ne regrette rien.

Γ.Κ.: Ο Χριστός και η Παναγία και οι δώδεκα απόστολοι. Τι είναι αυτό?
Σ.Κ.: Ο εθνικός μας σταρ! Δεν είναι χάρμα?
Γ.Κ.: Δική σου ιδέα ήτανε να τραγουδήσει αυτός?
Σ.Κ.: Ναι. Είπα στην Κατερίνα τη Παπακώστα να με αφήσει να κανονίσω εγώ το καλλιτεχνικό μέρος της βραδιάς. Πώς σου φαίνεται η ιδέα μου?
Γ.Κ.: Μπράβο χρυσή μου! Χίλια μπράβο. Εξαιτίας σου θα μας δείξει μέχρι και το National Geographic σε επανάληψη. Εύγε! Σκόνη έκανες τα μπλόκα σήμερα. Δεν θα έχουν χρόνο τα δελτία για τον Μπούτα και τους υπόλοιπους φτωχούς. Τα μούτρα της Τρέμη και του Πρετεντέρη θέλω να δω.

Ο ερμηνευτής καταθέτει τη ψυχή του:

Σεστ παγέ μπαλαγιέ ουπλιηέ / ζε με φούς ντού πασσέ
(μτφ: C'est payé, balayé, oublié / Je me fous du passé)


Γ.Κ.: Ναι.... Μόνο πες στην Κατερίνα να του χαμηλώσει λίγο το μικρόφωνο γιατί τέτοια γαλλικά μόνο η Ντόρα καταλαβαίνει.
Σ.Κ.: Γαλλικό είναι το τραγούδι?
Γ.Κ.: Στην αρχική του μορφή. Σε αυτήν την εκτέλεση θα σε γελάσω.
Σ.Κ.: Που είναι η Κατερίνα δεν τη βλέπω.
Γ.Κ.: Δίπλα στον φούξια καναπέ στο βάθος.
Σ.Κ.: Καλέ αυτός δεν είναι καναπές. Η Παρθένα η Φουντουκίδου είναι.
Γ.Κ.: Πα πα πα! Χρυσή μου ορκίσου αν ποτέ με δεις να εμφανίζομαι δημοσίως σε αυτή τη κατάσταση – Σκότωσε με.
Σ.Κ.: Το ορκίζομαι. Πάμε να χαιρετήσουμε τον Κώστα?
Γ.Κ.: Κάτσε στα αυγά σου θα έρθει από εδώ. Άντε γιατί πολλά του τά’χω μαζεμένα.
Σ.Κ.: Τι συνέβη darling?
Γ.Κ.: Πήγε εχτές ο Αιμίλιος στον Μαρκογιαννάκη να του ζητήσει 5-6 αστυνομικούς για την προστασία μας σα πλούσιοι που είμαστε και εντελώς χαριστικά του έδωσε 2 μόνο! Ποιος ο Χρηστάκης που μας ανέβασε ξαφνικά τη μυτούλα. Αι σιχτίρ.
Σ.Κ.: Μα καλά χρυσή μου εσύ έχεις ένα στρατό από ιδιωτικούς σεκιουριτάδες, τι τους θέλεις τους αστυνομικούς που όσο να ‘ναι δεν είναι και τόσο αποτελεσματικοί?
Γ.Κ.: Λιποτάκτησαν χρυσή μου. Λιποτάκτησαν οι σεκιουριτάδες μου!
Σ.Κ.: Μα καλά πώς?
Γ.Κ.: Με τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Κώστας προ ημερών για τους άνεργους σου λέει πιο συμφέρον είναι να παραιτηθούμε και να πάμε ΟΑΕΔ αφού περισσότερα θα πάρουμε και από το δώρο του Πάσχα και από το επίδομα θέρμανσης. Μέχρι και θέση στο δημόσιο τους έταξε το βόδι.
Σ.Κ.: Μα καλά και αυτοί τον πίστεψαν?
Γ.Κ.: Πας καλά χρυσή μου? Εμείς τον ψηφίσαμε κιόλας.
Σ.Κ.: Έτερον εκάτερον
Γ.Κ.: Μπα τι μας λες? Έχουμε αρχίσει να κάνουμε τη κηδεία μας με ξένα κόλλυβα αυτό σου λέει κάτι?
Σ.Κ.: Φτου φτου φτου χριστιανή μου.
Γ.Κ.: Μη φτύνεσαι από μόνη σου σε λίγο θα μας φτύνουν μέχρι και οι κηπουροί μας. Λίγο υπομονή κάνε. Δεν ακούς τι λέει ο κόσμος?
Σ.Κ.: Δεν ξέρω τι λένε οι συφοριασμένοι... αυτό που ξέρω είναι ότι η ΝΔ και ειδικά η κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή διαπρέπει 5 χρόνια τώρα.
Γ.Κ.: Αναμφισβήτητα darling. Στις επιθεωρήσεις.
Σ.Κ.: Δεν σε καταλαβαίνω. Δεν έχει κάνει έργο ο Κώστας?
Γ.Κ.: Καταρχήν δεν κυβερνάει ο Κώστας πια.
Σ.Κ.: Έστω! Κυβερνά ο Περήφανος όμως. Δεν έχει κάνει έργο ο Περήφανος? Η Εγνατία τι είναι?
Γ.Κ.: Έργο του ΠΑΣΟΚ (φτουουού!) Καμιά 200 χιλ γαρμπίλι έριξε ο κουφός και κοντεύει να «κλίσει» και τον Bechkam για να το διαφημίσει.
Σ.Κ.: Καλά άσε την Εγνατία. Ο ΗΣΑΠ?
Γ.Κ.: Η μόνη καινοτομία του ΗΣΑΠ επί ΝΔ,χρυσή μου, είναι ότι προσλαμβάνει δουλεμπόρους για να τον καθαρίσουν. Και μην μου πεις για την αλλαγή των γραμμών που είχαν το θράσος να δώσουν λεφτά για να το διαφημίσουν. Έλεος πια. Μεγαλύτερο πολιτικό έργο είναι η εμφύτευση του Ζαγορίτη στα Laserline.
Σ.Κ.: Δίκιο έχεις. Σα καπουτσίνος καλόγερος είχε καταντήσει πια!
Γ.Κ.: Apropos καλή μου τι είναι αυτό που κρατάς?
Σ.Κ.: Η εφημερίδα «Ο Στόχος»!
Γ.Κ.: Είχαμε καιρό να τα πούμε, χρυσή μου και μου φαίνεται υποτροπίασες!
Σ.Κ.: Γιατί darling μια χαρά εφημερίδα είναι.
Γ.Κ.: Άμα κρατούσες το ΧΡΥΣΟ ΟΔΗΓΟ παραμάσχαλα εδώ μέσα λιγότερα βλέμματα θα τράβαγες.
Σ.Κ.: Η πεθερά μου, μου την έδωσε. Έχει ένα αφιέρωμα στον Αρχιεπίσκοπο Κεραυνό και το ήθελε.
Γ.Κ.: Ποίος είναι ο αρχιεπίσκοπος Κεραυνός? Καινούριο νούμερο?
Σ.Κ.: Darling! Δεν σε πιστεύω! Στη κηδεία του πήγες! Τώρα θα με συνοδεύσεις και στο μνημόσυνο του τη Κυριακή 1η Φεβρουαρίου.
Γ.Κ.: Μαρούσκααααα! Το Evian.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη από γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.