27.6.07

5 : Θερινή ραστώνη

Η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη βρίσκονται σε μια μίνι κρουαζίερα με τη θαλαμηγό της δεύτερης.

Σ.Κ.: Ο Κώστας έχει τέτοια πρεμούρα με τις εκλογές που έχει ξεκινήσει να εγκαινιάζει τα πάντα.Ακόμα και έργα των άλλων...
Γ.Κ.: Συμφωνώ.Με τη φόρα που έχει πάρει πολύ φοβάμαι θα εγκαινιάσει και την Ακρόπολη σαν το μεγαλύτερο έργο της τετραετίας.
Σ.Κ.: Μα το μεγαλύτερο έργο της τετραετίας Καραμανλή είναι η βίλλα Ρουσόπουλου στο Καπανδρίτι.Το λέει όλος ο κόσμος πια. Μάλιστα το είδα γραμμένο σε τοίχο καπου βόρεια. Εξαιρετικό graffiti.Πολλά χρώματα.
Γ.Κ.: Αχ!Μας πήραν στο ψιλό και οι πιτσιρικάδες πλέον...
Σ.Κ.: Λεπτομέρειες. Στη βουλή να δεις τι γίνεται.Απέβαλε ο Χατζηγάκης τον Στέφανο Μάνο απο την αίθουσα γαιτί λέει δε φορούσε κοστούμι και γραβάτα.Δίνουν μεγάλη σημασία στο savoir faire εκεί και ας είχε καύσωνα έξω.
Γ.Κ.: Δηλαδή την Φάνη πρέπει να την απελάσουμε έτσι όπως ντύνεται.
Σ.Κ.: Τι μου την θύμισες τώρα. Προχθές στο Lullaby που την είδα της είπα: «Πάμε χρυσή μου να σε φτιάξει λίγο ο δικός μου ο χειρουργός.» «Φοβάμαι τις ενέσεις» μου απαντάει «Το ψεκάζει το botox ο δικός μου στο πρόσωπο, μη φοβάσαι» της λέω. Τίποτα. Αρνείται πεισματικά. Δεν θέλει λέει να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά της.
Γ.Κ.: Μα χρυσή μου τα χαρακτηριστικά της έχουν αλλοιωθεί από τη μεταπολίτευση. Έχει λήξει πια...Best before 06/1974 είναι…πότε θα το εννοήσει. Οφείλεις να επιμεινείς.
Σ.Κ.: Δίκιο έχεις.Δεν είδες τον Παπαθεμελή στο συνεδριακό του φυλλάδιο πόσο ωραία λειτούργησε το Photoshop. Σαν το θείο του Φρόντο στο Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Βέβαια εκείνος ήταν 500 χρόνων αλλά και ο Στέλιος με τα μυαλά που κουβαλάει τόσο είναι. Να φανταστείς είναι ο μόνος γνωστός μου που συνεννοείται με τη μητέρα σε τέσσερις γλώσσες...και αρβανίτικα.
Γ.Κ.: Αχ! Ένα στέλεχος της προκοπής είχε το ΠΑΣΟΚ και δεν μπορέσαμε να τον πάρουμε στη Ν.Δ.
Σ.Κ.: Τι στεναχωριεσαι χρυσή μου, αντ’ αυτού του φτιάξαμε ένα κόμμα υπό την αιγίδα της Ν.Δ.
Γ.Κ.: Δεν είναι το ίδιο.
Σ.Κ.: Εμείς έχουμε τον Βύρωνα.
Γ.Κ.: Φιρί φιρί το πας να με συγχύσεις.
Σ.Κ.: Γιατί χρυσή μου;
Γ.Κ.: Μας είδε προχθές με τον Αιμίλιο στo Tudor Hall που τρώγαμε και είχε το θράσος να μου πει ότι δεν του αρέσαν τα Blanhik μου γιατί ήταν πράσινα!
Σ.Κ.: Αίσχος! Αυτό μας έλειπε τώρα. Να μας κάνει και υποδείξεις ο Βύρων ο αρχιπραιτωριανός,για να μη πω τίποτα χειρότερο.
Γ.Κ.: Έφριξα σου λέω.Τον αποδοκίμασα λέγοντάς του : «Βύρων έτσι όπως πάς μόνο σαν πολιτευτής του Συνασπισμού θα επανεκλεγείς»
Σ.Κ.: Χρυσή μου! Δεν τον έφτυνες καλύτερα στα μούτρα.Θα σε συγχωρούσε σίγουρα.Τον σύγχυσες.
Γ.Κ.: Ξύδι!
Σ.Κ.: Αν και εδώ που τα λέμε δεν μπορώ να καταλάβω τι τον πιάνει με το Συνασπισμό.
Γ.Κ.: Οτι πιάνει τον Μητσοτάκη κάθε φορά που συναντά τον Καραμανλη.Αηδία.
Σ.Κ.: Γιατί δε τη λέει στο ΚΚΕ που είναι πιο σκληροπυρηνικό;
Γ.Κ.: Φοβάται χρυσή μου.Φοβάται το σφυρί και το δρεπάνι,άλλωστε απο την ίδια δεξαμενή ψαρεύει ψήφους. Για να μη σου πώ τι φοβάται περισσότερο...
Σ.Κ.: Τί;
Γ.Κ.: Τη Λίανα χρυσή μου.Ανέκαθεν ήταν καλύτερη μαθήτρια απο αυτόν και παντοτε τον τάπωνε στις ατάκες.
Σ.Κ.: Μη μου πεις οτι ήσαν συμμαθητές;
Γ.Κ.: Σσσσσς!
Σ.Κ.: Πάντως ο Βύρων είναι μεγάλο κεφάλαιο για την κυβέρνηση. Υποστηρίζει σημαντικές πρωτοβουλίες του Κώστα .Πρωτοβουλίες αιχμής.
Γ.Κ.: Όπως;
Σ.Κ.: Η επανίδρυση της αγροφυλακής.Ο Βύρων είπε ότι ο αγροφύλαξ είναι ο αστυνόμος της οικολογίας.
Γ.Κ.: Δηλαδή χρυσή μου αν θορυβούνε τα τζιτζίκια τώρα που καλοκαίριασε σε ώρα κοινής ησυχίας θα τα ψεκάζουνε;
Σ.Κ.: Φυσικά.
Γ.Κ.: Μόνοι μας τα βγαζουμε τα μάτια μας. Στις επιθεωρήσεις δεν έχουν άλλο θέμα. Τα νομοσχέδια μας σχολιάζουνε.Δεν γράφουν καν σενάρια.Τα πρακτικά της βουλής είναι αρκετό κείμενο. Αναβίωσε το είδος σου λέει!
Σ.Κ.: Τώρα που το λες. Λαμπάδα πρέπει να τάξουμε στο Γιωργάκη το Παπανδρέου. Μόνο αυτός θα διατηρήσει τη Ν.Δ. στην εξουσία.
Γ.Κ.: Γιατι αν περιμέναμε απο τον Κώστα...παρ’το αβγό και κούρευτο.
Σ.Κ.: Που να ακούσεις και τι είπε ο Αττικάρχης...
Γ.Κ.: Ο ξυνομούρης;
Σ.Κ.: Ναι. Είπε ότι αυτοί που συλλαμβάνονται όταν βρίσκονται μέσα σε ένα αστυνομικό τμήμα είναι σα να βρίσκονται σε ιερο εκκλησίας.
Γ.Κ.: Δηλαδή χρυσή μου οι παπάδες βάζουν τα παπαδοπαίδια μεταξύ άλλων,θου Κύριε,να καρπαζώνονται μεταξύ τους;! Μαρούσκααααα! Το Evian.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.