26.5.07

Καλημέρα λέμε...

Σήμερα ξεκινάει.Τώρα τί θα βγει... θα δείξει.
Έχεις στο μυαλό σου ενα κάρο σκέψεις.Κάποιες απο αυτές θέλεις να τις μοιραστείς. Εκτός απο τους φίλους σου που σε ξέρουν και τίς τρώνε στη μάπα, ένα blog είναι ένας διαφορετικός τρόπος επικοινωνίας για εκείνους που δεν σε ξέρουν και θες να τίς φάνε στη μάπα. Τίς σκέψεις σου... έτσι!
Είπα λοιπόν να φτιάξω ένα blog. Εύκολο,θα μου πείς. Άντε να βρείς όνομα για το blog σου θα σου πώ. Δέν υπάρχει πιό δύσκολο πράμα... Αφού δοκίμασα ένα σωρό βλακείες-οι περισσότερες εκ'των οποίων ήταν ήδη καταχωρημένες-μου΄ρθε στο μυαλό το mementum vivere (που δεν ξέρω αν το ΄χω γράψει και σωστά). Σημαίνει : να θυμάσαι να ζείς -νομίζω ή κάτι τέτοιο -και μου άρεσε ιδιαίτερα αυτό. Κάτι σαν ευχή να πούμε για μένα,για σένα που κάνεις το κόπο και με διαβάζεις, για όλους τέλος πάντων. Ένας τύπος το΄χε κάνει τατουάζ στο χέρι του αυτό για να του θυμίζει πραγματικά τί ξεχνάει να κάνει στη ζωή του. Κοίτα να δείς και γώ αυτό ξεχνάω να κάνω στη ζωή μου...Ξεχνάω να ζώ... Και βλέπω επίσης γύρω μου ότι πολύ απο εμάς ξεχνάμε να ζούμε. Αντί για ταταουάζ λοιπόν το έκανα blog για να θυμάμαι...και να θυμάσαι και σύ.