8.5.12

Πριν κάτσει ο κουρνιαχτός: Αντώνης vs Βαγγέλης



Μετά τα αποτελέσματα των χθεσινών εκλογών, o Αντώνης Σαμαράς συναντήθηκε με τους πολιτικούς αρχηγούς για το ενδεχόμενο να σχηματίσουν κυβέρνηση συνεργασίας. Καθώς η ενημέρωση που έχουμε από τα mainstream media είναι περιορισμένη σας αποκαλύπτω κατ’ αποκλειστικότητα τι συζήτησαν οι μεγάλοι πολιτικοί μας άνδρες κεκλεισμένων των θυρών στα κεντρικά της ΝΔ στην Συγγρού.




Σαμαράς: Βαγγέλη χόντρυνες και άλλο.

Βενιζέλος: Θα σε κοπάναγα αλλά έτσι μισοριξιά που είσαι, φοβάμαι μη μου μείνεις στον τόπο και μου κοστίσει πολιτικά.

Σαμαράς: Εχεμ! Κάτσε

Βενιζέλος: Δεν θα κεράσεις τίποτα;

Σαμαράς: Για να φας ήρθες Βαγγέλη ή για να κάνουμε κυβέρνηση;

Βενιζέλος: Και τα δύο. Έχουμε ώρα. Θα σου αναπτύξω την πολιτική μου πρόταση περι συστάσεως κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας.

Σαμαράς: (σε απόγνωση) Όχι Θεε μου

Βενιζέλος: Οχιές διμούτσουνες Αντωνάκη. Εκλογές δεν ήθελες; Φάε σκατά τώρα μαζί με την χυλόπιτα του Τράτζικ;

Σαμαράς: Αντίχριστος παιδί μου τι περίμενες!

Βενιζέλος: Αυτό είναι αλήθεια. Έχει απομακρυνθεί από την εκκλησία η νέα γενιά. Που βαδίζουμε αλήθεια ως κοινωνία; Σε τι δύσβατα μονοπάτια μπορεί να οδηγήσει τις νεανικές ψυχές η αποστασιοποίηση του πνεύματος από τις αρχές της Εκκλησίας;

Σαμαράς: Λυπήσουμε Χριστιάνε μου! Πες μου πως θα κάνουμε κυβέρνηση εμείς οι δύο…

Βενιζέλος: Αχαχαχαχαχαχα!

Σαμαράς: Γιατί γελάς;

Βενιζέλος: Σκέφτηκα τον Γιώργο. Με είχε προειδοποιήσει πόσο βλαμμένος είσαι αλλά δεν τον πίστευα. Άκου «πως θα κάνουμε κυβέρνηση εμείς οι δύο» Αχαχαχαχαχαχα!

Σαμαράς: Δεν είναι αστείο Βαγγέλη. Η χώρα βρίσκεται επί ξυρού ακμής.

Βενιζέλος: Α στο διάολο. Τι μου λες; Αλήθεια; Σε ποιον τα πουλάς αυτά βρε χλεμπονιάρη;

Σαμαράς: Τσ τσ τσ τσ. Τι νευρα…

Βενιζέλος: Τι νομίζεις ότι είμαι εγω ρε; Γιώργος;

Σαμαράς: Θα θελες.

Βενιζέλος: Θα σε κοπανήσω.

Σαμαράς: Μαμά…

Βενιζέλος: Τόσο καιρό ρε τι κάναμε; Κυβέρνηση δεν ήμασταν;

Σαμαράς: Όχι. Εγώ δεν συγκυβερνούσα. Εγώ τον Παπανδρέου ήθελα να διώξω. Το κατάφερα αλλά ακόμα δεν κατάλαβα πώς έγινα συγκυβέρνηση. Μου το έχει εξηγήσει πολλές φορές ο Λαζαρίδης βέβαια, δεν λέω, αλλά δεν το καταλαβαίνω.

Βενιζέλος: Αντώνη να σε ρωτήσω κάτι ουσιώδες;

Σαμαράς: Ελεύθερα! Μην ντρέπεσαι.

Βενιζέλος: Που έχει εδώ κοντά Everest;

(Και η συζήτηση έληξε οριστικώς σε αυτό σημείο)

ΣτΣ: Η συνομιλία Σαμαρά vs Τσίπρα