13.10.11

Τσιριμπίμ Τσιριμπόμ

Ο Αντώνης Σαμαράς μόλις έχει κλείσει φανερά αναστατωμένος το τηλέφωνο. Η γνωστή φωνή από την Γερμανία τάραξε και σήμερα το όμορφο πρωινό. Γέρνοντας την δερμάτινη καρέκλα προς τα πίσω, χάιδεψε μια παλιά έκδοση του Τρελλαντώνη που κοσμούσε το δρύινο γραφείο του. Όταν ξαφνικά άνοιξε η πόρτα.



Θ.Λ. : Δε μου λες αφεντικό τι είναι αυτές οι βλακείες που μου είπαν ότι είπες;

Α.Σ. :Να χτυπάς όταν μπαίνεις. Μπορεί να ήμουν στο μέρος.

Θ.Λ. : Καλά συγγνώμη. Να βγω και να ξαναμπώ;

Α.Σ. : Όχι αγαπητέ Θύμιε. Πες μου τι σου είπαν οι φαρμακόγλωσσες και σε τάραξε.

Θ.Λ. : Μου είπαν ότι είπες ότι είσαι αντίθετος με όσους νοιάζονται μόνο να διατηρήσουν τα προνόμιά τους

Α.Σ. : Και'συ τους πίστεψες καλέ μου;

Θ.Λ. : Με αυτούς που νταραβερίζεσαι δεν ξέρω τι να πιστέψω. Εδώ το δεξί σου χέρι επί των οικονομικών δεν έχει ακόμα αποφασίσει αν τον λένε Μιταράκη ή Μιταράτσι και έχει κλείσει τα 30.

 Α.Σ. : Αθώο μου πλάσμα. Μπουρδολόγησα για να ανεβάσω και άλλο τα νούμερα του κόμματος ώστε να έρθει επιτέλους η πολιτική άνοιξη μια ώρα αρχύτερα σε αυτό το τόπο. Οι συφοριασμένοι οι Κομμουνισταί με τους πρασινοφρουρούς μας έχουν καταδικάσει στον αιώνιο χειμώνα. Ε λοιπόν τέλος. Θα κηρύξω "ανένδοτο".

Θ.Λ. : Βαγγελίστρα μου! Πάλι με την τσιριμπιμ τσιριμπόμ μίλησες αρχηγέ;

Α.Σ. : Ναι τη σκρόφα. Θα με φάει. Μου το είπε προ ολίγου στο τηλέφωνο ξεκάθαρα. «Κάτσε να γίνεις κυβέρνηση εσύ, και θα τα πούμε καλύτερα οι δυο μας γυαλαμπούκα. Το συκώτι θα σου τρώω και θα παρακαλάς για μεζέ από την πείνα. βλάκα»

Θ.Λ. : Άγιε μου Χριστόφορε Κυνοκέφαλε, βόηθα μας! Μη στεναχωριέσαι αφεντικό εγώ είμαι εδώ. Θες να βγω να κάμω μια δήλωση για τα μούτρα του Ραγκούση (φτου) και την Τρόικα να χαρείς λιγάκι;

Α.Σ. : Όχι πιστή μου ορντίναντσα δεν θέλω. Αρκετά ρεζίλι μας έχεις κάνει. Μην ανοίγουμε και άλλα στόματα. Με τον ζόρι τον κρατώ τον Αβραμόπουλο να μη σε καρπαζώσει

Θ.Λ. : Να του πεις του λελέ άμα θέλει να με καρπαζώσει να έρθει να το κάνει. Εγώ φοράω παντελόνια.

Α.Σ. : Ε δεν έχει και άδικο χρυσέ μου. Μαζέψου λίγο. Συχνότερα και από την Φωτείνη Πιπιλή βάφεις τα μαλλιά σου. Δικαίωμα σου δεν λέω... αλλά θα πιάσεις ψαλίδα.

 Θ.Λ. : Χρησιμοποιώ προϊόντα του Κορρέ που δεν έχουν αμμωνία. Αι σιχτίρ με τους τζιτζιφιόγκους εδώ μέσα.

Α.Σ. : Τζιτζιφιόγκος ο αντιπρόεδρος;

Θ.Λ. : Ναι γιατί δεν είναι;

Α.Σ. : Είναι. Αλλά δεν το λέμε! Μην ξεχνάς ότι εξαιτίας του είμαι εγώ εδώ και εσύ αποφασίζεις όποτε γουστάρεις να παραλύεις την Αθήνα. Αν δεν ήταν αυτός ο τζιτζιφιόγκος ξέρεις ποιος θα καθόταν σε αυτή την θέση.

Θ.Λ. : Όχου αφεντικό φάε τη γλώσσα σου και δεν έχω κοινωνήσει ακόμα. Άμα ήταν ΑΥΤΗ εδώ σε κανένα χαντάκι θα με βρίσκατε έμενα

Α.Σ. : Αμφιβάλλω αν θα σε βρίσκαμε. Θα είχε φροντίσει να το ασφαλτοστρώσουν

Θ.Λ. : Φτουουουουου.

Α.Σ. : Πήγαινε αγαπητέ Θύμιο. Περιμένω τον Φαήλο να μου κάνει λίγες κωλοτούμπες που τον κάνω γούστο να ξεχαστώ λιγουλάκι. Και όταν ακούσεις το χλιμίντρισμα των αλόγων της Ιστορίας μη σκιαχτείς. Έλα και κάνε μου μια βίζιτα να σου δώσω τα συμφωνημένα και με τόκο.

Θ.Λ. : Εντάξει αφεντικό. Ότι είπαμε ψωμί και αλάτι ε;

Α.Σ. : Τα αποφεύγω τα αλάτια. Μου φέρνουν αέρια. Και να θυμάσαι μην χαλάς την καρδούλα σου με αυτά που λέω. Δεν αφορούν τους φίλους του κόμματος. Θα πω και άλλες μαλακίες να το ξέρεις.

Θ.Λ. : Γεια σου αφεντικό και να με συμπαθάς.

Α.Σ. : Α και που' σαι... Τον Μιταράκη τον λεμε Μιταράκη αλλά τον γράφουμε Μιταράτσι εις την αγγλικήν. Κομπρενέ βου;

Θ.Λ. : Βού βού...

 ΣτΣ: Στο παράλληλο σύμπαν που το λένε Ελλάδα κάπως έτσι λειτουργεί η πολιτική. Ο Άγιος Χριστόφορος ο Κυνοκέφαλος είναι προστάτης των αυτοκινητιστών και των οδοιπόρων.


Δημοσιεύθηκε στο blog Epikairo στις 12/10/2011