4.2.11

41 : And the Oscar goes to…

H Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη απολάμβαναν τον πρωινό καφέ τους όταν την ηρεμία τους ήρθε να ταράξει η αναστατωμένη πεθερά της πρώτης, Ανδρονίκη-Μπούμπα Καψοκώλη

Α-Μ.Κ: Προτάθηκε ο Άνθιμος για Oscar! Προτάθηκε ο Άνθιμος για Oscar!
Σ.Κ.: !!!
Γ.Κ.: Ποιος Άνθιμος χριστιανή μου? Ο Λάνθιμος προτάθηκε!
Α-Μ.Κ: Α?
Γ.Κ.: Αξίνες!
Α-Μ.Κ: Ψέματα λες στρίγγλα για να με πικράνεις!
Σ.Κ.: Μητέρα!!!
Γ.Κ.: Αν ήθελα να σε πικράνω θα σε πότιζα στρυχνίνη να ησυχάσουμε κιόλας
Σ.Κ.: Αμάν και συ χρυσή μου!
Γ.Κ.: Μα δεν την ακούς την μούμια? Άκου ο Άνθιμος προτάθηκε για Oscar!
Α-Μ.Κ: Το άκουσα στις ειδήσεις βρε αχαΐρευτη. Το είπε ο Αιμίλιος.
Γ.Κ.: Α! Ε τότε θα άκουσες και ότι ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ πήρε την Χρυσή Σφαίρα.
Α-Μ.Κ: Όχι. Για ποια ταινία?
Γ.Κ.: Ο Επίμονος Φασίστας
Α-Μ.Κ: Φτού σου, συφοριασμένη. Φωτιά θα πέσει να σε κάψει.
Σ.Κ.: Μητέρα!!!
Γ.Κ.: Έχω αντιπυρική προστασία. Την ίδια με τον Άγιο Πειραιώς.
Α-Μ.Κ: Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή?
Γ.Κ.: Αυτό να ρωτήσεις το φιλαράκι σου τον Άνθιμο μόλις κερδίσει το Oscar όμως. Μην τον ταράξεις από σήμερα.

Η Ανδρονίκη σηκώνεται ωρυόμενη

Α-Μ.Κ: Φεύγω! Φεύγω! Δεν μπορώ να την ακούω άλλο την ξετσίπωτη. Φεύγω!
Σ.Κ.: Που πάτε μητέρα?
Α-Μ.Κ: (αγριεμένα) Έχω ραντεβού με τον Αντωνάκη στην Συγγρού θες τίποτα?
Γ.Κ.: Θού κύριε φυλακήν τω στόματί μου…

Η Ανδρονίκη αποχωρεί απειλώντας θεούς και δαίμονες

Σ.Κ.: Τι την ξεσυνερίζεσαι και συ χρυσή μου, αφού είναι ηλίθια ?
Γ.Κ.: Αν αυτή είναι μια απλή ηλίθια εγώ είμαι ο Hosni Mubarak
Σ.Κ.: Ποιος είναι αυτός?
Γ.Κ.: Αιγύπτιος Πασοκτζής.
Σ.Κ.: Φτουουουου!

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη από γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.