30.11.09

38 : Μια σειρά απο ατυχή γεγονότα



Η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη περιμένουν στην ουρά του εκλογικού τμήματος στο Μετς για να ψηφίσουν τον νέο αρχηγό της ΝΔ.



Σ.Κ.: Μου έστειλε sms o Σαμαράς να πάω να τον ψηφίσω!
Γ.Κ.: Τυχερή είσαι! Εμένα μου έστειλε email η Ντόρα.
Σ.Κ.: Φτου. Σκόρδα.
Γ.Κ.: Τι τα θες χρυσή μου. To email της Ντόρας ήταν και το τελευταίο πράγμα που διάβασα στην οθόνη του iphone μου.
Σ.Κ.: Χάλασε?
Γ.Κ.: Πάλι καλά που δεν εξεράγη στα χέρια μου να λες.
Σ.Κ.: Τι γρουσουζιά θεέ μου. Να μου το θυμηθείς αυτή θα κερδίσει τις εκλογές μόνο αν την στιγμή που πάει να ψηφίσει ο Σαμαράς του προσγειωθεί κανένα πιάνο στο κεφάλι.
Γ.Κ.: Πάρε τον Αντώνη τηλέφωνο και πες του να φορέσει ένα κράνος τουλάχιστον.
Σ.Κ.: Λες?
Γ.Κ.: Απορώ πως δεν το έχεις κάνει κιόλας.

Η Σάντυ παίρνει τηλέφωνο.

Σ.Κ.: Δεν μου λές χρυσή μου κάναμε καλά που ψηφίσαμε και στο Περιστέρι?
Γ.Κ.: Προκειμένου να βγει η Ντόρα…
Σ.Κ.: Ναι, αλλά δεν είναι σωστό να ψηφίσουμε δυο φορές.
Γ.Κ.: Ας όψεται που έχω κανονίσει μπιρίμπα με την Αγγελοπουλαίους αλλιώς όλα τα εκλογικά θα γυρίζαμε.
Σ.Κ.: Μα χρυσή μου κατάντια δεν είναι που ψηφίζουμε τον Τρελαντώνη?
Γ.Κ.: Darling τι λές? Eδώ ψηφίσαμε Καραμανλή και 2 φορές μάλιστα ο Tρελαντώνης σε ενόχλησε?
Σ.Κ.: Σωστα. Αλλά να μωρέ αισθάνομαι ότι αμαρτάνω.
Γ.Κ.: Άσε μας χρυσή μου μπας και λυθεί η κατάρα και σωθούμε.
Σ.Κ.: Μα είδες τι έχει μαζέψει δίπλα του χρυσή μου? Ότι ψόφιο είχαμε βάλει στο μπαούλο το ανέστησε πια.
Γ.Κ.: Ένα δίκιο το χεις δε λέω. Ο Θεός είναι μεγάλος όμως.
Σ.Κ.: (αποκαρδιωμένη) Δεν απαντάει ο συφοριασμένος το τηλέφωνο
Γ.Κ.: Κακό του κεφαλιού του!

Η Σάντυ κλίνει το τηλέφωνο φανερά ανήσυχη

Σ.Κ.: Πω πω πω κρύο κάνει ξαφνικά.
Γ.Κ.: Ήρθε ο Μητσοτάκης.
Σ.Κ.: Φτούουου! Από πίσω μας έχει πάρει ο γρουσούζης?
Γ.Κ.: Κρύβε λόγια. Ώρα είναι να μας πιάσει η Σταματέρη στο στόμα της.

Ξαφνικά

Μαρία Σταματέρη : Κορίτσια!!!! Και σεις εδώ?

Γ.Κ.: (ψιθυριστά) Μη χειρότερα!
Σ.Κ.: Περαστικές χρυσή μου. Είδαμε μπλε και μπήκαμε.
Μαρία Σταματέρη : Και τα Carrefour μπλε είναι αλλά δεν σας έχω πετύχει ποτέ εκεί.

Γ.Κ.: Αχ Μαρία μου αυτά τα αστεία σου είναι πολύ πετυχημένα. Γιατί δεν τα λες και στο Gala.
Σ.Κ.: Τι λες χρυσή μου να χάσει και τους δέκα τελειωμένους που την βλέπουν?

Μαρία Σταματέρη : Εχμμ. Καλύτερα να πηγαίνω εγώ.

Γ.Κ.: Άντε και καλή ψήφο Μαρία μου.
Σ.Κ.: Και όπως είπαμε ε, δεν ψηφίζουμε για Παπανδρέου σήμερα.
Γ.Κ.: Το χόντρυνες.
Σ.Κ.: Άσε μας μωρέ με την κότα. Ακούς εκεί Carrefour. Apropos, τι είναι αυτό χρυσή μου? Ταβέρνα?
Γ.Κ.: Μάλλον.

Εκείνη την στιγμή ένας νεαρός security προσπέρνα τη Σάντυ και την Γερτρούδη ανοίγοντας άκομψα δρόμο ανάμεσα στους ταλαιπωρημένους δεξιούς ψηφοφόρους

Γ.Κ.: Για μισό λεπτό! Για μισό λεπτό Που πάτε νεαρέ μου ?
Νεαρός security: Τι θες κυρά μου?
Γ.Κ.: Κηροπήγια!
Σ.Κ.: Τι σπρώχνεις χρυσό μου?
Νεαρός security: Να κάνω χώρο για τον επίτιμο madame. Δεν είναι σωστό να περιμένει!
Γ.Κ.: Τον κακό του καιρό του βουρβούλακα που δεν μπορεί να περιμένει.
Σ.Κ.: Αν δεν μπορεί να περιμένει να του πάτε μια κάλπη να ψηφίσει σπίτι του
Γ.Κ.: Και αν σας είναι εύκολο σπάστε την και στο κεφάλι του. Να δείτε τι ψήφισε. Μεγάλο καλό θα κάνετε στην παράταξη.
Νεαρός security: Μα….
Γ.Κ.: Μαμούνια. Χάσου από δω να μη σε βλέπω ντοράκι.
Νεαρός security: Ε όχι και ντοράκι madame όχι και ντοράκι.
Σ.Κ.: Αχ χρυσό μου καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.
Γ.Κ.: Ξεκάθαρα.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη από γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.