22.9.09

37 : Η μικρανηψιά της Στάη

Η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη τηλεφωνεί στην Σάντυ Καψοκώλη νωρίς σήμερα το πρωί

Σ.Κ.: Αλό?
Γ.Κ.: Έλα darling που σε βρίσκω.
Σ.Κ.: Ε?
Γ.Κ.: Έλα darling εγώ είμαι!
Σ.Κ.: Α!
Γ.Κ.: Θα τα πάρεις με τη σειρά τα φωνήεντα?

(Ξαφνικά)

Αντρική φωνή : Προχώρα κυρά μου. Τι μπαστακώθηκες μπροστά στη πόρτα. Μπααααααα!
Γ.Κ.:!!!
Τσιριχτή γυναικεία φωνή: Μη σπρώχνεται καλέ μη σπρώχνετε! Είμαι και εγχειρισμένη!
Γ.Κ.:!!!
Αυστηρή γυναικεία φωνή: Οι μπροστινοί να πάτε πιο μέσα να μπούμε και εμείς. Για όνομα του Θεούουουουου.!
Γ.Κ.:???
Αντρική φωνή: Άμε στο διάολο πρωϊνιάτικα κλώσα
Τσιριχτή γυναικεία φωνή: Μη σπρώχνεται καλέ μη σπρώχνετε! Είμαι και εγχειρισμένη!

Γ.Κ.: Που βρίσκεσαι darling? Μ’ακούς?
Σ.Κ.: Σε ακούω χρυσή μου σε ακούω.
Γ.Κ.: Που είσαι ?
Σ.Κ.: Στο τρόλεϊ.
Γ.Κ.: Pardon? Τρόλεϊ?
Σ.Κ.: Ναι χρυσή μου αυτά που ήταν παλιά κίτρινα…. με τις κεραίες…. που δουλεύουν με ρεύμα. Είχαν και εισπράκτορα τότε αλλά είναι δωρεάν πια. Δεν τα θυμάσαι?
Γ.Κ.: Τι κάνεις χρυσή μου εσύ στο τρόλεϊ.
Σ.Κ.: Έ….Να …Είπα να κάνω μια βόλτα.
Γ.Κ.: 9 η ώρα το πρωί με τρόλεϊ? Darling τι συμβαίνει? Ανησυχώ!

Τσιριχτή γυναικεία φωνή: Μη σπρώχνεται καλέ μη σπρώχνετε! Είμαι και εγχειρισμένη!

Γ.Κ.: Πες σε αυτή να βγάλει το σκασμό γιατί θα την στείλω στο Λαϊκό να τη κουράρει η Νατάσσα πες της. Και πήγαινε επιτέλους σε μια άκρη να μιλήσουμε.
Σ.Κ.: Εύκολο το χεις? Χρυσή μου τόσος λαός τι κάνει στο τρόλεϊ τόσο πρωί?
Γ.Κ.: Βόλτα στις λεωφόρους της μαγευτικής Αθήνας
Σ.Κ.: Καλά ηλίθιος είναι ο κόσμος? Πρωινιάτικα?
Γ.Κ.: Αχ! Μην με συγχύζεις καλή μου μην με συγχύζεις…. 2 Xanax πήρα χτες βράδυ και δεν έχω κλίσει μάτι ακόμα.
Σ.Κ.: Είδες το debate και συ ε?
Γ.Κ.: Είχα ορκιστεί ότι δεν θα το δω αλλά δεν άντεξα.
Σ.Κ.: Και γω την πάτησα.
Γ.Κ.: Και όσο σκέφτομαι και το σημερινό…
Σ.Κ.: Αι σιχτίρ πια! Πόσο χάλια να τα πάει… Και με σουτιέν πάνω από το σακάκι του να βγει πιο κάτω δεν θα πέσουμε στα ποσοστά μας.
Γ.Κ.: Μωρέ δε πα να βάλλει και το βρακι του φακιόλι. Πάτο πιάσαμε με τον αχαΐρευτο. ΠΑΤΟ.
Σ.Κ.: Apropos χρυσή μου να σε ρωτήσω κάτι…
Γ.Κ.: Λυπήσουμε…
Σ.Κ.: Αυτή η μικρανηψιά της Στάη που λέει τις ειδήσεις στο ΣΚΑΙ μήπως είναι και μικρανηψιά του Γιώργου? Φωτιές μας άναψε με το σπίτι του Περήφανου. Και όσο να ναι δεν φημιζόμαστε για την κατάσβεση πυρκαγιών.
Γ.Κ.: Πρώτο θέμα στις ειδήσεις είναι σήμερα το αυθαίρετο στην ωραία Ανάβυσσο. Για να γυρισει η ατζέντα θα πρεπει να κολλήσει η Ντόρα με καποιον τρόπο τον Αβραμόπουλο πνευμονία.
Σ.Κ.: Η κατάσταση είναι σοβαρή για αυτό και εγώ είπα να βοηθήσω όσο μπορώ το κόμμα.
Γ.Κ.: Τι? θα βγάλεις από την μέση τον Κώστα?
Σ.Κ.: Όχι κάτι χειρότερο θα του κάνω του αχαΐρευτου.
Γ.Κ.: Αλλά?
Σ.Κ.: Βοηθάω τη Ντόρα στον προεκλογικό της αγώνα. Σήμερα μοιράζουμε φυλλάδια στους Αθηναίους πολίτες χρησιμοποιώντας τα μέσα μαζικής μεταφοράς που είναι δωρεάν. Αύριο βλέπουμε…

Τσιριχτή γυναικεία φωνή: Μη σπρώχνεται καλέ μη σπρώχνετε! Είμαι και εγχειρισμένη!

Γ.Κ.: Μαρούσκααααα. Το Εvian.


ΣτΣ: O τίτλος του σημερινού επεισοδίου είναι ένα εκπληκτικό tweet της @alepouda από τον σχολιασμό της κατά την διάρκεια του χθεσινού debate.
Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη από γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.