2.9.09

36 : Τα προβλεπόμενα

Αμέσως μετά την ανακοίνωση των εκλογών δια στόματος πρωθυπουργού η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη τηλεφωνεί στη Σάντυ Καψοκώλη.

Σ.Κ.: Αλο?
Γ.Κ.: Έλα χρυσή μου που είσαι?
Σ.Κ.: Στη πλατεία darling. Περιμένω να μαζευτούμε οι κοπέλες του κόμματος για να πάμε στου Σουφλιά?
Γ.Κ.: Pardon?
Σ.Κ.: Έχουμε οργανώσει σιωπηλή διαμαρτυρία με κεριά έξω από το σπίτι του. Ξεπέρασε κάθε όριο με τις συμβουλές του στο Κώστα.
Γ.Κ.: Γιατί σιωπηλή?
Σ.Κ.: Γιατί και να μιλήσουμε θα μας ακούσει?
Γ.Κ.: Σωστά! Ακόμα να το χωνέψω πάντως.
Σ.Κ.: Τη Φάνη να δεις. Τα νέα της τα σφύριξαν στο κομμωτήριο και δεν έπιανε η βαφή. Με τα αλουμινόχαρτα την έχω εδώ δίπλα μου. Ο Τρύφωνας είναι στο Da Capo με το πιστολάκι ανά χείρας

(Ακούγονται δυνατά κλάματα)

Γ.Κ.: Ποια σπαράζει χρυσή μου?
Σ.Κ.: Η Κατερίνα η Παπακώστα. Με υπογλώσσιο την έχουμε Περίμενε να υπουργοποιηθεί.
Γ.Κ.: Μη χειρότερα! Μέχρι αυτή έτρεφε ελπίδες?
Σ.Κ.: Άκου λέει! Μέχρι και ο Γκιουλέκας πήρε θέση κυβερνητικού. Δεν έχουμε πάγκο χρυσή μου. Δεν έχουμε πάγκο.
Γ.Κ.: Σωστά.
Σ.Κ.: Εσύ τι θα κάνεις?
Γ.Κ.: Σε πρώτη φάση τα προβλεπόμενα. Έστειλα κάτι σεκιουριτάδες μου να την στήσουν έξω από το ΥΠΕΞ με γιαούρτια και με το που δουν την Ντόρα να την δροσίσουν.
Σ.Κ.: Αυτους τους σεκιουριτάδες σου πια θα τους επικηρύξουν. Πολύ σοφά έπραξες,πάντως. Μην πάρει αέρα από τώρα, η μπατάλω. Α! Ο Άρούλης….ΆΡΗΗΗΗΗ
Γ.Κ.: Πάψε χρυσή μου μέσα στο αυτί μου.
Σ.Κ.: ΑΡΗΗΗΗΗ... A!!! Καλε με μούντζωσε!
Γ.Κ.: Μην το παρεις επι προσωπικού. Μην ξεχνάς δίπλα σου είναι η Φάνη.
Σ.Κ.: Σωστό και αυτό! Να σε ρωτήσω κάτι χρυσή μου?
Γ.Κ.: Τι είναι?
Σ.Κ.: Είναι αλήθεια αυτό που είπε ο Κώστας ότι 5 χρόνια τώρα κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ?
Γ.Κ.: Καληνύχτα!

(Η Γερτρούδη κλίνει απότομα την γραμμή)

Γ.Κ.: Μαρούσκααααα! Το Evian!