28.5.09

34 : Corage mon petit chou

Η Σάντυ Καψοκώλη τηλεφωνεί στην Γερτρούδη Καλαμπαλίκη αμέσως μετά την λήξη της συνεντεύξεως του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή στο MEGA. Η ατμόσφαιρα είναι βαριά.

Σ.Κ.: Το είδες?
Γ.Κ.: Που να μην έσωνα!
Σ.Κ.: Μάλιστα. Τι κάνουμε τώρα?
Γ.Κ.: Τι να σου πω χρυσή μου, να πάρουμε καμιά αλλαξιά ρούχα και να πάμε σε καμία γειτονική χώρα να ζητήσουμε πολιτικό άσυλο.
Σ.Κ.: Και ποιος θα μας δεχτεί?
Γ.Κ.: Ο Καντάφι. Αυτός δεν λέει ποτέ όχι στους μετανάστες της κλάσης μας.
Σ.Κ.: Απαπαπα Έχω ακούσει ότι είναι μουρντάρης. Ντουμπάϊ Θα πάμε χρυσή μου.
Γ.Κ.: Καλή η ιδέα σου. Μετά τα χθεσινά του Κώστα…..τι να πω. Δεν έχουμε και πολλές επιλογές.
Σ.Κ.: Τι χάλια ήταν αυτά….Τι χάλια! Άσε που ζαλίστηκα με τα κουνήματα του. Ένα λεπτό δεν κάθισε ακίνητος.
Γ.Κ.: Τι διάολο πείναγε?
Σ.Κ.: Μάλλον. Δεν τον είδες πως έχει γίνει. Σινεμασκόπ κάμερα, σου λέει, χρησιμοποίησαν στην συνέντευξη και δε χώραγε στο πλάνο, φαντάσου εσύ τώρα για τι μεγέθη μιλάμε.
Γ.Κ.: Έτσι όπως πάει σε λίγο θα φτάσει το Πάγκαλο(φτου!)
Σ.Κ.: Να σε ρωτήσω κάτι χρυσή μου?
Γ.Κ.: Τι είναι darling?
Σ.Κ.: Γιατί είχαν κλειστά τα παντζούρια στο γραφείο που έγινε η συνέντευξη?
Γ.Κ.: Για να μην δουν οι γείτονες τις πομπές μας. Είναι να τα ρωτάς αυτά χρυσή μου?
Σ.Κ.: Και αυτός ο Πρετεντέρης ούτε τα προσχήματα δεν κράταγε πια. Αφού τον γουστάρεις τόσο καλέ μου άνθρωπε πάρε τον μια αγκαλιά! Τι τον έχεις απέναντι σου και τον κοιτάς σα ξερολούκουμο?
Γ.Κ.: Ξερολούκουμο ο Κώστας?
Σ.Κ.: Λουκουμάς έστω.
Γ.Κ.: Λες και πήγε σε τράπεζα να πάρει στεγαστικό δάνειο ήταν ο Γιαννάκης μετά από προέγκριση κιόλας.
Σ.Κ.: Ε συγγνώμη χρυσή μου κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει?
Γ.Κ.: Pardon?
Σ.Κ.: Ε ναι χρυσή μου τώρα που ο Θοδωρής είναι μακριά από τον Κώστα ποιος άλλος θα πήγαινε από το Mega να του κάνει πλάτες? Ο Καμπουράκης? Εκπρόσωπο της προκοπής ψάχνουμε.
Γ.Κ.: Είσαι δαιμονία αυτό δεν το είχα σκεφτεί.
Σ.Κ.: Όλα κανονισμένα είναι.
Γ.Κ.: Για αυτό είχε αυτό το ηλίθιο χαμόγελο ο Γιάννης σα γεροντοκόρη που μόλις την είχε βατέψει νιος?
Σ.Κ.: Άκου λέει. Μα φυσικά χρυσή μου. Σε πανελλήνια μετάδοση φλέρταραν τα παιδιά. Απορώ πως δεν βγήκε ακόμα στα κανάλια ο Βαλιανάτος να «χαιρετήσει» αυτή τη κίνηση.
Γ.Κ.: Αααααχ! Και ύστερα κατηγορούν τη Δεξιά ότι είναι κατά της «διαφορετικότητας»! Δεν υπάρχει Θεός χρυσή μου.….δεν υπάρχει.
Σ.Κ.: Corage mon petit chou*… Corage!
Γ.Κ.: Mαρούσκααααα! Το Εvian.

*Η φράση «Corage mon petit chou» (μτφ: «Κουράγιο μικρό μου λαχανάκι») ανήκει στην σύζυγο του Γάλλου προέδρου Nikola Sarkozy, Carla Bruni. Η κυρία Bruni με αυτή τη φράση δίνει κουράγιο στο μικρό της λαχανάκι που κυβερνά τη Γαλλία.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη από γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.