18.5.09

31 : Το τάμα (μέρος Α)

Στο αριστερό ρεύμα κυκλοφορίας της Εθνικής οδού Αθηνών Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας ένα πορτοκαλί Porsche Cayenne κινείτε με 20km την ώρα. Στο τιμόνι η Σάντυ Καψοκώλη και συνοδηγός η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη. Μετά τα τραγικά αποτελέσματα στον διαγωνισμό της Eurovision και τον πολιτικό τους αντίκτυπο αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους βάζοντας τα μεγάλα μέσα. Προορισμός τους η Ιερά Μονή του Οσίου Παταπίου Λουτρακίου.

(δυνατά και παρατεταμένα κορναρίσματα)

Γ.Κ.: Μήπως πρέπει να πας στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας?
Σ.Κ.: Α πα πα πα,φοβάμαι όποτε πάω δεξιά. Τα κάγκελα που έχουν εκεί έρχονται πάντα κατά πάνω μου.
Γ.Κ.: Δεν σου περνάει από το μυαλό δηλαδή ότι εσύ πηγαίνεις κατά πάνω τους έτσι?
Σ.Κ.: Τι λες χρυσή μου, εγώ ευθεία πάω! Αυτά μετακινούνται.
Γ.Κ.: Μάλιστα.
Σ.Κ.: Α ααααα! Μου έχουν πάρει τα αυτιά οι άλλοι από πίσω. Γιατί κορνάρουν δεν μπορώ να καταλάβω.
Γ.Κ.: Μάλλον θα παντρεύεται κανείς.
Σ.Κ.: Σε κανένα ξωκλήσι στη Κινέτα ε? Τι ρομαντικό.
Γ.Κ.: Πλάκα μου κάνεις darling? Πάμε με 20km στην αριστερή στην εθνική οδό! Ευτυχώς να λες που από τις κόρνες δεν ακούμε με τι μας «στολίζουν»
Σ.Κ.: Χρυσή μου αυτοί από πίσω μας μουντζώνουνε κιόλας!
Γ.Κ.: Εδώ και μισή ώρα τρώμε τα φάσκελα τώρα το κατάλαβες?
Σ.Κ.: Τώρα κοίταξα τον καθρέπτη.

(Η Σάντυ ανοίγει το παράθυρο και φωνάζει)

Σ.Κ.: Πέρνα βρε μαλάκα από δεξιά. Δε το κουνάω ρούπι από εδώ. Σκατομπινέ. Να δω που θα πας, μαλάκα. Ε, μαλάκα!
Γ.Κ.: !!!

(Κλίνει το παράθυρο και συνεχίζει ατάραχη να οδηγά)

Γ.Κ.: Τι στόμα είναι αυτό χρυσή μου?
Σ.Κ.: Δεν ξέρω darling. Ώρες-ώρες και εγώ απορώ. Μόνο όταν βλέπω τον Παπανδρέου στην τηλεόραση και όταν οδηγώ με πιάνει. Ο ψυχίατρος μου λέει ότι καλό είναι που εκτονώνομαι κατά αυτόν τον τρόπο. Άλλες κυρίες της τάξης μας εκτονώνονται στους πλαστικούς χειρουργούς με τραγικά αποτελέσματα.
Γ.Κ.: Πες το ψέματα! Προχθές που είδα τη Μαριάννα τρόμαξα. Το στόμα της πλέον βρίσκεται κάτω από το αριστερό αυτί της.
Σ.Κ.: Τς τς τς τς! (Βάζει μουσική)
Γ.Κ.: Άστα μια φρίκη και μισή σου λέω.

«Σε περιμένω να ‘ρθείς και πάλι / Μαζί να φτιάξουμε μια Ελλάδα μεγάλη / Μαζί να γράψουμε λαμπρή ιστορία / Ζητώ η Ελλάδα / Ζήτω η θρησκεία / Ζήτω η Νέα Δημοκρατία»

Γ.Κ.: Μη χειρότερα! Βάλε τίποτα άλλο χρυσή μου!
Σ.Κ.: Δεν έχω τίποτα άλλο.
Γ.Κ.: Αυτά ακούς όταν οδηγάς?
Σ.Κ.: Ναι.
Γ.Κ.: Ε μην απορείς που σε μουντζώνουνε οι άλλοι στον δρόμο.
Σ.Κ.: Που να σκάσουνε εμείς θα ξαναβγούμε και τρίτη τετραετία. Έτσι για να τους μπούμε στο μάτι.
Γ.Κ.: Σωστά και μέχρι να γίνει αυτό ο Κώστας θα φροντίσει να βγάλουμε τα δικά μας τα μάτια.
Σ.Κ.: Γιατί το λες αυτό χρυσή μου?
Γ.Κ.: Μα δεν είδες τα νέα μας ρεζιλίκια?
Σ.Κ.: Έχω χάσει το μέτρημα πια.
Γ.Κ.: Το νομικό συμβούλιο του κράτους είπε ότι από την SIEMENS τα πήραν και δικοί μας του κόμματος, όχι μόνο οι πράσινοι.
Σ.Κ.: Για αυτόν τον έπιασε τον Κώστα η πρεμούρα να κλίσει τη Βουλή?
Γ.Κ.: Ε τι σου λέω. Έχουμε καταντήσει να μας φτύνουν και οι πέρκες.
Σ.Κ.: Φτύνουν οι πέρκες?
Γ.Κ.: Ε ναι χρυσή μου φτύνουν. Ειδικά εμάς μας φτύνουν οι πέρκες. Σα τις γκαμήλες ένα πράμα τι θες τώρα?
Σ.Κ.: Καλά χρυσή μου, συγγνώμη δεν το ήξερα!
Γ.Κ.: Έκατσε και αυτή η καταστροφή στη Μόσχα. Η κατάσταση είναι κρίσιμη για το κόμμα το είπε και ο Βλάχος . Θεωρεί την έβδομη θέση εθνική ήττα στη Eurovision ο κύριος.
Σ.Κ.: Ε να στείλουμε αυτόν του χρόνου να δούμε τι θα κάνει.
Γ.Κ.: Δεν είναι κακή η ιδέα σου. Θα μιλήσω στον Κοντομηνά να δούμε τι θα μας πει. Αλήθεια να σε ρωτήσω κάτι που ξέχασα?
Σ.Κ.: Τι χρυσή μου?
Γ.Κ.: Γιατί έβαλες τούλι στη λαμπάδα? Τάμα για να γλιτώσουμε τον διασυρμό στις ευρωεκλογές πάμε να κάνουμε όχι βαφτίσια.
Σ.Κ.: Χρυσή μου είπα να πάρω μια λαμπάδα στο ύψος του Κώστα αλλά δεν είναι και ο Παπαλουκάς τρομάρα του. Ε για να μην μας πούνε και γύφτισσες στο μοναστήρι έταξα μια λαμπάδα στα κιλά του. Πέντε τόπια τούλι έβαλα. Ασήκωτη είναι ρημάδα.
Γ.Κ.: Δηλαδή….

(Την διακόπτει η Σάντυ απότομα)

Σ.Κ.: Κοίτα darling κοίτα! Μας χαιρετάνε! Τι ευγενικά που είναι αυτά τα παιδιά της αστυνομίας. Και ύστερα σου λένε ότι η αστυνομία δεν έχει ανθρώπινο πρόσωπο. Τα βλέπεις?
Γ.Κ.: Δεν μας χαιρετάνε χρυσή μου. Νόημα κάνουν για να σταματήσουμε!
Σ.Κ.: Μη χειρότερα! Γιατί καλέ τους ξέρουμε και από χτές?
Γ.Κ.: Μα…

(Η Σαντυ προσπερνάει το μπλόκο κορνάροντας)

Γ.Κ.: Χρυσή μου γιατί δεν σταμάτησες?
Σ.Κ.: Δεν θα προλάβουμε το μοναστήρι ανοικτό. Πέρασε η ώρα.
Γ.Κ.: Ε τώρα δεν θα το προλάβουμε ούτως ή άλλως. Θα μας πάρουνε στο κατόπι οι τροχονόμοι.
Σ.Κ.: Γιατί darling?
Γ.Κ.: Από ευγένεια! Να μας τρατάρουν και περγαμόντο.

(συνεχίζεται)

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη από γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Εθνική οδό.