1.2.09

Υπέροχα Πλάσματα

Δύο φίλοι bloggers o mikros fokion και ο ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ με τίμησαν βραβεύοντας το apropos με το βραβείο Proximidade :

«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες. Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς! Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ' ένας τους κ.ο.κ.»

Τα βραβεία μου αρέσουν καθότι γράφω και γουστάρω να με διαβάζουν. Αισθάνομαι υπέροχα όταν οι επισκέψεις στο apropos πολλαπλασιάζονται και ακόμα πιο υπέροχα όταν αυτός που με έχει επισκεφθεί μια φορά, το ξανακάνει. Μάλλον την έχω ψωνίσει.
Αυτό δεν θα συνέβαινε αν στο γράψιμο δεν ανακάλυπτα μια δημιουργικότητα και μια έκφραση που με παρακινεί για ακόμα περισσότερα και πιο τολμηρά πράγματα. Είναι πάρα πολύ σημαντικό για μένα που επέλεξαν να με βραβεύσουν δύο συνοδοιπόροι στη blogoσφαιρα που δεν έχω γνωρίσει ποτέ στη ζωή μου face to face αλλά έχουμε γνωριστεί διαβάζοντας ο ένα τον άλλον. Η ομορφιά η μαγεία και η δύναμη του blogging είναι ακριβώς αυτό. Μια εξαιρετική συγγραφέας που έχει πρόσφατα φύγει από τη ζωή η Μαργαρίτα Καραπάνου σε ηλικία 13 χρόνων είχε γράψει για τους καλλιτέχνες ότι δουλειά τους είναι «Να ψάχνουν, να βρίσκουν, να ομορφαίνουν, να δείχνουν». Κατά παράδοξο τρόπο αυτό πιστεύω ότι κάνουμε όλοι εμείς εδώ.

Με τη σειρά μου απονέμω το βραβείο Proximidade σε 8 υπέροχους bloggers:

tsaousa : Θαρραλέος άνθρωπος με εξαιρετική πένα. Φωτεινό παράδειγμα για όσους ασχολούνται με τη τέχνη της γραφής. Απίστευτο χιούμορ. Μια μεγάλη καρδιά που δεν κωλώνει να τη κόψει κομμάτια και να τη μοιράσει σε αυτούς που αγαπά. Ανθρώπους και αδέσποτα. Η tsaousa διακρίσεις δε κάνει. Σαν ερασιτέχνης γραφιάς της χρωστάω πολλά. Την έχω πάντα στη καρδιά μου.

Vlavo: Πρωτοπόρος blogger. Μεγάλο ταλέντο στο γράψιμο στο ραδιόφωνο στη τηλεόραση όπου γουστάρετε τέλος πάντων. Είναι εξαιρετικά ευγενής σαν άνθρωπος και χαμηλών τόνων. Δεν του το χω πει ποτέ αλλά έχω διαβάσει σχεδόν ότι έχει γράψει in the net. Θεωρείτε η Νέμεσις του Μητσοτάκη.
Είναι ο μοναδικός άνθρωπος που έχει πάρει συνέντευξη από τον ίδιο τον Χρόνο. Για το τελευταίο και μόνο πρέπει να τιμηθεί από την Ακαδημία Αθηνών σαν ισόβιο μέλος.

Apos: Ελληνοαργεντινός οξύνους blogger που δεν χορταίνεις να διαβάζεις. Στα κριτικά του κείμενα, στα αστεία του, στα ταξιδιάρικα του. Αγαπάει και τις δυο πατρίδες του, κατά τη γνώμη μου εξίσου. Οι μουσικές επιλογές του μου έμαθαν προσωπικά, καλλιτέχνες που αγνοούσα και τους αγάπησα. Ο apos είναι από τους λίγους ανθρώπους που δεν χρειάζεται να γνωρίσεις για να καταλάβεις ότι έχει στυλ. Σπάνιο.

Tzonakos: Bloggαρει σχεδόν από το 2004. Είναι ο πιο ακομπλεξάριστος άνθρωπος που έχω γνωρίσει στη blogoσφαιρα με τρομερό πάθος στα κείμενα του και στα πιστεύω του. Είναι γενναιόδωρος, ειλικρινής, και πολυτάλαντος. Είναι επίσης από τους πρώτους που γνώρισα όταν ξεκίνησα να blogαρω. Οι σκέψεις του έχουν αποτελέσει αφορμή για να ξεκινήσω να γράφω και εγώ δικά μου κείμενα.

Ανένταχτοι περικυκλωμένοι : Ένας εξαιρετικός άνθρωπος, αυθεντικός, φιλόξενος και καλόκαρδος. Έχουμε γνωριστεί προσωπικά. Εκτιμώ τα κείμενα της σα τα πιο σημαντικά που έχω διαβάσει στο net. Έχει άποψη ξέρει να την εκφράζει χωρίς να λέει δηθενιές. Έχει εκπληκτικό χιούμορ και τα μάτια της ξέρουν να διαβάζουν ψυχές. Ότι και αν ανακαλύψει όμως το σφραγίζει με τη διακριτικότητα της. Ο vasiliskos γνωρίζει τη τέχνη της γραφής και τη θαυμάζει.

Life with HIV : Το να κάτσεις και να στήσεις ένα blog για να μοιραστείς με θάρρος και συνέπεια το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζεις θέλει κότσια. Η ανωνυμία δεν σε καλύπτει και το ξέρεις. Ο φίλος που γράφει σε αυτό το blog είναι πολύ θαρραλέος σοβαρός ειλικρινής. Δεν είναι μοιρολάτρης ή μισάνθρωπος. Με τα κείμενα από τις προσωπικές εμπειρίες του αλλά και φίλων του που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα μαθαίνει σε εμάς τους υπόλοιπους τι πραγματικά είναι αυτό που θεωρούμε ότι γνωρίζουμε. Διαβάζοντας τον κατανοείς στο έπακρο την ασχετοσύνη σου για ένα τόσο πολυσυζητημένο θέμα που παρόλα αυτά αφελώς θεωρείς ότι δεν σε αφορά. Μας φωνάζει να μην το φοβόμαστε. Μας δείχνει τον τρόπο πώς να το καταφέρουμε αυτό. Σε εκείνον δεν τα έμαθε κανείς αυτά.

Tantoguanto : Ο πιο ροκ άνθρωπος που έχω γνωρίσει στη ζωή μου. Όταν ξεκίνησα να στήνω το apropos απορούσε με τον ενθουσιασμό μου. Του μίλαγα ώρες για αυτό. Του μίλαγα ώρες όταν παθιαζόμουν για κάποιο από τα κείμενα μου. Μου έλεγε να σοβαρευτώ. Και μου έσπαγε τα νεύρα που δεν καθόταν να διαβάσει ένα από αυτά. Μια μέρα τον πέτυχα επί το έργο και κάθισα και τον χάζευα χωρίς να με πάρει χαμπάρι. Όταν με κατάλαβε μου είπε: «Μάλιστα. Τελικά μου αρέσουν κύριε. Να μην σταματήσετε να γράφετε.» Δεν μπορώ να σας περιγράψω την έκπληξη μου όταν έστησε το δικό του blog. Μόνος του. Ο Γιώργος είναι από τους ανθρώπους που αισθάνομαι πραγματικά τυχερός που έχω γνωρίσει στη ζωή μου.

devil's woman: Είναι original. Έχει μια ευθύτητα στο λόγο της χωρίς καμία υστεροβουλία. Είναι η φωνή που θες να ακούσεις όταν θα γονατίσεις κάποια στιγμή. Θα σου ρίξει τη κλωτσιά για να σταθείς όρθιος και θα σε αρπάξει από το χέρι να σε στηρίξει και να προχωρήσει πλάι σου. Είναι εκπληκτική ακροάτρια. Το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός της είναι χάδια στα αυτιά σου. Ξεκίνησε πρόσφατα να blogάρει και έχει να μας πει πολλά. Την αγαπάω.