16.2.09

26 : H Μαρούσκα....θέλει να τελειώσει.

Ξημερώνοντας η σημερινή μέρα η Σάντυ Καψοκώλη τηλεφωνεί φανερά αναστατωμένη στην Γερτρούδη Καλαμπαλίκη. Δίπλα στη τελευταία ο σύζυγος της ροχαλίζει ατάραχος.

Γ.Κ.: Αλό?

(ροχαλητό)

Σ.Κ.: Έλα χρυσή μου πού σε βρίσκω?

(ροχαλητό έντονο)

Γ.Κ.: Πάνω στη βάρκα είμαι χρυσή μου και ετοιμαζόμουν να ρίξω το παραγάδι αλλά με πρόλαβες.
Σ.Κ.: Αααα! Δεν έχει φουρτούνα?
Γ.Κ.: Πάς καλά χρυσή μου? Κοιμόμανε. Ξέρεις τι ώρα είναι? Τι σε έπιασε αξημέρωτα?

(ροχαλητό έντονο)

Σ.Κ.: Δύο πράματα. Apropos καλή μου τί είναι αυτό που ακούγεται?
Γ.Κ.: Ο Αιμίλιος.
Σ.Κ.: Πω πω. Νόμιζα ότι ο δήμαρχος Νικήτας και το συνεργείο του κλάδευαν πεύκα στη γειτονιά σου. Τέτοιες ώρες το συνηθίζει. Είναι της μόδας σου λέει.
Γ.Κ.: Αν ερχόταν στην Εκάλη ο Νικήτας να κόψει πεύκα αξημέρωτα να είσαι σίγουρη ότι θα τον έριχνα για κούτσουρο στο τζάκι μου μαζί με το συνεργείο του. Μπορείς να μου πεις τώρα χρυσή μου τι συμβαίνει?
Σ.Κ.: Καταρχήν έχω εδώ τη Μαρούσκα από το απόγευμα και έχει πλαντάξει στο κλάμα.
Γ.Κ.: Α τη νυφίτσα. Σε εσένα έχει έρθει? Όλο το απόγευμα τι ψάχνω.
Σ.Κ.: Έχει μουλιάσει χρυσή μου. Ομιλεί και κάτι περίεργα ρώσικα και με αγριεύει. Τι έχει πάθει?
Γ.Κ.: Αχ! Εχθές το μεσημέρι είχαμε τραπέζι με τον Αιμίλιο στους Γιαννακόπουλους και ήρθε και ο Πρετεντέρης. Με το που τον είδε η Μαρουσκα άρχισε τις κρυάδες. Τον χαλβάδιαζε.
Σ.Κ.: Μη χειρότερα παναγία μου. Τέτοια ανωμαλία το κορίτσι?
Γ.Κ.: Θέλει και ερώτημα? Τις φάνηκε πολύ κύριος μου είπε.
Σ.Κ.: Μα καλά δεν βλέπει ειδήσεις στο MEGA να καταλάβει περί τίνος πρόκειται.
Γ.Κ.: Όχι STAR βλέπει. Εν πάση περιπτώσει ψάχνουν μου είπε ο Γιάννης στο κανάλι μια καινούρια κοπέλα να παρουσιάζει το δελτίου καιρού γιατί με τη φόρα που έχει το δελτίο του STAR ελέω Πετρούλας βεβαίως φοβούνται ότι θα χάσουνε τη πρωτιά.
Σ.Κ.: Σώπα!

(ροχαλητό έντονο)

Γ.Κ.: Ναι σου λέω. Anyway ετοιμαζόμουν να του πω μια ιδέα μου για το θέμα τους όταν εντελώς ξαφνικά-και σε άπταιστα ρώσικα σε παρακαλώ- ο Γιάννης τη ρώτησε αν θα την ενδιέφερε να κάνει ένα δοκιμαστικό!

(ροχαλητό έντονο)

Σ.Κ.: Ξέρει ρώσικα ο Πρετεντέρης?
Γ.Κ.: Αυτό είναι το θέμα μας τώρα?

(ροχαλητό έντονο)

Σ.Κ.: Δε μου λες χρυσή μου δεν πάς κάπου αλλού να μιλήσουμε. Συγγνώμη κιόλας αλλά δεν αντέχεται αυτό το κομπρεσέρ μέσα στα αυτιά μου.
Γ.Κ.: Συνήθεια είναι χρυσή μου, συνήθεια.

Η Γερτρούδη κατεβαίνει στο σαλόνι.

Γ.Κ.: Είναι καλύτερα τώρα?
Σ.Κ.: Υπέροχα
Γ.Κ.: Τι λέγαμε?
Σ.Κ.: Για τη νέα καριέρα της Μαρούσκα στο MEGA.
Γ.Κ.: Η καριέρα της Μαρούσκα στο MEGA έληξε άδοξα.
Σ.Κ.: Δεν του απάντησε του άλλου?
Γ.Κ.: Της πάτησα μια τσιμπιά να σκάσει. Έτοιμη να πει το ναι ήταν. Και είπα στον Γιάννη άμα θέλουν να ανεβάσουν και άλλο τα νούμερα τους να βάλλουν την Όλγα να λέει τις ειδήσεις με μπικίνι.
Σ.Κ.: Α δε συμφωνώ καθόλου δεν θα ανεβάσουν τα νούμερα έτσι.
Γ.Κ.: Ενώ η Μαρούσκα ντυμένη σα τη Φόνσου στο "Κορίτσι και το Άλογο" να λέει σε ελληνικό δελτίο το καιρό στα ρωσικά έχοντας απανωτούς οργασμούς ... θα σαρώσει?
Σ.Κ.: Γιατί δεν θα σαρώσει?
Γ.Κ.: Θα σαρώσει... δε λέω, αλλά προτιμάω να τη σφάξω στο γόνατο παρά να την αφήσω να κάνει τηλεόραση. Δεν την άφηνα καλύτερα στη Σρεμπρένιτσα να την φάνε οι Κοσσοβάροι λιγότερο θα υπέφερε.
Σ.Κ.: Μεταξύ μας δεν έχεις και άδικο. Μέχρι και στο ΣΚΑΙ τη χάσανε τη μπάλα. Και είναι και σοβαρό κανάλι.
Γ.Κ.: Τα σοβαρά να φοβάσαι. Αλλά γιατί το λες αυτό?
Σ.Κ.: Σήμερα το βράδυ στις 22:00 κάνει πρεμιέρα η εκπομπή «Μεγάλοι Έλληνες»
Γ.Κ.: Όλοι η χώρα το ξέρει πια με τόση διαφήμιση.
Σ.Κ.: Ξέρεις ποιος είναι ανάμεσα στους πιο σημαντικούς Έλληνες όλων των εποχών?
Γ.Κ.: Ο Αχιλλέας Χαρίτος.
Σ.Κ.: Αυτός τουλάχιστον το άξιζε. Τόσα σοβαντίσματα έχει ρίξει σε γνωστές μας-μέχρι και τη Ντόρα έκανε γυναίκα. Άλλος όμως είναι που δεν καταλαβαίνω...
Γ.Κ.: Ε ποιός θα με σκάσεις.
Σ.Κ.: Ο Γεώργιος Παπαδόπουλος.
Γ.Κ.: Ο χριστός και η Παναγία!
Σ.Κ.: Τι σημαντικό έχει κάνει ο Γεώργιος Παπαδόπουλος για να τον ψηφίσουν?
Γ.Κ.: Επί των ημερών του πήραν οι Τούρκοι τη μισή Κύπρο δωρεάν Λίγο το χεις αυτό?
Σ.Κ.: Α δεν το σκέφτηκα.
Γ.Κ.: Μα χρυσή μου εδώ λίμνη αγόρασε το κράτος από κύπριους καλόγερους και παραλίγο θα έπεφτε η κυβέρνηση μας. Το αντίστοιχο στη Τουρκία το γιορτάσανε κιόλας το 74. Και δεν πληρώσανε τα κέρατα τους οι άνθρωποι.
Σ.Κ.: Έχεις κάποιο δίκιο. Έστω όμως, εντάξει ο Παπαδόπουλος ο Χριστόδουλος? Γιατί ψήφισαν και τον Χριστόδουλο?
Γ.Κ.: Μα είναι να με ρωτάς κιόλας? Επί των ημερών του μάθαμε γιατί εξαφανίζονται τόσο γρήγορα από τα ράφια οι κυλόττες που κάνει εισαγωγή ο Αεράκης και αναγκαζόμασταν να τρέχουμε στα Μιλάνα. Άσε πλέον που απομυθοποιήθηκε ο έρωτας μεταξύ αντρών στην ελληνική τηλεόραση. Είχες ξαναδεί εσύ παπάδες να προσκυνάνε λοκατζήδες live? Πρωτοπόρος ο μακαρίτης.
Σ.Κ.: Αααα! Για αυτό σ’ αγαπώ χρυσή μου. Είσαι ενημερωμένη πάντα. Όταν διάβασα τη λίστα ανησύχησα.
Γ.Κ.: Να μην ανησυχείς καθόλου. Από την στιγμή που δεν υπάρχει εκπρόσωπος της οικογένειας Μητσοτάκη στους «Μεγάλους Έλληνες» καλά πάμε. Άντε να κλίσουμε κανένα μάτι τώρα
Σ.Κ.: Καλά σε αφήνω χρυσή μου. Θα κοιτάξω με τη πρώτη ευκαιρία να στη στείλω τη Μαρούσκα πίσω.
Γ.Κ.: Α μη τρελαίνεσαι κιόλας. Άσε με να ησυχάσω λίγο. Aurevoir
Σ.Κ.: Aurevoir καλή μου.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη από γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.
Ανάμεσα σε 38000 συμπολίτες μας υπάρχουν κάποιοι που θεωρούν ότι ο Γεώργιος Παπαδόπουλος και ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ανήκουν στους Μεγάλους Έλληνες της ιστορίας. Ανάμεσα στον Αισχύλο, τον Μέγα Αλέξανδρο, τον Ελευθέριο Βενιζέλο και άλλους πολλούς. Είναι τραγικό και όμως ζουν ανάμεσα μας.