9.12.08

Praetor Urbanus

Μπορείς ανεμπόδιστα και χωρίς ίχνος ντροπής να σηκώσεις το όπλο σου και να σκοτώνεις όποιον θεωρείς οτι σε ενοχλεί. Κάτι θα βρω να πω για να σε δικαιολογήσω. Οι μηχανισμοί μου είναι εκπληκτικοί. Εν ανάγκη θα βυθίσω τη χώρα στην αναρχία αφού ξέρω πόσο καλά την έχω κοιμίσει. Δεν θα αντιδράσει. Και αν το κάνει ίσως αναγκαστώ να θυσιάσω μερικούς δικούς μου. Μη φοβάσαι.

Μπορείς να σαπίζεις στο ξύλο και αν είναι δυνατόν να εξαφανίζεις, κάθε έναν που απλά θεωρείς ότι είναι ταραξίας. Δεν θα σου ζητήσω τον λόγο. Και αν το κάνω για λόγους δημοσιότητας… θα φροντίσω να τη γλιτώσεις. Μη φοβάσαι

Μπορείς να δουλεύεις στη νύχτα για τα extra σου, αρκεί να είσαι προσεκτικός για να μη με εκθέσεις. Η πρέζα, η πορνεία, η προστασία, είναι σημαντική πηγή εσόδων για μένα και σου επιτρέπω να μοιραστούμε αυτά που θεωρώ ότι σου αναλογούν. Αν σε πιάσουν θα σε γδάρω ζωντανό. Και αυτό θα το κάνω μόνο αν αναγκαστώ. Στο χέρι σου είναι. Μη φοβάσαι.

Μπορείς να εκμεταλλεύεσαι του νόμους και την εξουσία ακόμα αν θες που σου δίνω, για να βελτιώσεις το επίπεδο ζωής σου, να ικανοποιήσεις τη μαγκιά σου, να καλμάρεις τα νεύρα σου, να βρεις να γαμήσεις, φτάνει να είσαι διακριτικός. Στο ξαναλέω αν με εκθέσεις θα σε γδάρω ζωντανό. Και αυτό θα το κάνω μόνο αν αναγκαστώ. Στο χέρι σου είναι. Μη φοβάσαι

Αλλά μην τολμήσεις να ξεχάσεις ποτέ:
Εγώ μόνο είμαι η εξουσία.
Εγώ μόνο ασκώ νταβατζηλίκι.
Εγώ έχω εκλεχθεί νόμιμα από αυτούς που δυναστεύω.
Εσύ απλά ακολουθείς.
Μην το ξεχάσεις αυτό. Ποτέ.