18.11.08

24 : Η βίλλα των οργίων




Η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη βρίσκονται στο κρατητήριο του αστυνομικού τμήματος Ραφήνας. Η ώρα είναι 3. Το ξημέρωμα...




Σ.Κ.: Εμάς κοιτάει η κοπέλα απέναντι?

Γ.Κ.: Βλέπεις κανέναν άλλον να φοράει κόκκινο Valentino εδώ μέσα?

Σ.Κ.: Η κοπέλα απέναντι

Γ.Κ.: Η κοπέλα απέναντι δεν πιάνετε. Είναι faux.

Σ.Κ.: Ε σιγά πια! Δε φοράμε και τα νυφικά μας.

Γ.Κ.: Λιγότερα βλέμματα θα τραβάγαμε. Έχω να βρεθώ τέτοια ώρα σε αστυνομικό τμήμα από τότε που με έπιασε στα πράσα ο πρώτος μου άντρας με τον δεύτερο. Με τα σεντόνια θυμάμαι μας είχανε πάει στο τμήμα Ακροπόλεως το ‘64.

Σ.Κ.: Εκεί γνώρισες και την Ζαρόκωστα την Μέλπω.


Γ.Κ.: Pardon?

Σ.Κ.: Εκεί δεν είχανε πάει και αυτήν τότε που τη πιάσανε με τον Κωνσταντάρα?

Γ.Κ.: Ναι ναι, δίκιο έχεις και η Κάκια η Αναλυτή που μας είδε μετά μας εκβίαζε γιατί ήταν ερωτευμένη μαζί του.

Σ.Κ.: Ε?

Γ.Κ.: Μα να με τρελάνεις πας χρυσή μου? Μια βραδιά έκανα και εγώ στη μπουζού. Δεν είπα ότι με σκηνοθέτησε και ο Ντίνος ο Δημόπουλος.

Σ.Κ.: Τέλος πάντων. Μάλλον είμαι συγχυσμένη και δεν σε καταλαβαίνω.

Γ.Κ.: Ναι αυτό φταίει!

Σ.Κ.: Τα νεύρα σου έχεις?

Γ.Κ.: Θα προτιμούσα να καθόμουν στην Σαρίδη για μπιρίμπα παρά να τρέχουμε στις ερημιές να μαζέψουμε την πεθερά σου.

Σ.Κ.: Μα κατάλαβες τι έκανε darling?

Γ.Κ.: Ε δυο τρεις σφαλιάρες μοίρασε του Καραμανλή. Και για να είμαι δίκαιη λίγες ήταν. Αλλά για πες μου χρυσή μου πώς ξεκίνησε το κακό?

Σ.Κ.: Η πεθερά μου του είχε τάξει μια προβατίνα από το χωριό. Εκείνος αποφάσισε να κάνει βεγγέρα. Ξέρεις πως το περίμενε αυτός τώρα. Είχε λυσσάξει!

Γ.Κ.: Ξέρω ξέρω! Σε τρελό και σε παιδί είναι να μη τάζεις τίποτα.

Σ.Κ.: Ακριβώς. Έστειλε που λες την προβατίνα το μεσημέρι να την ετοιμάσει για βράδυ η Νατάσα. Ύστερα την έχασα Πήγα στο σαλόνι που κάθεται συνήθως για να διαβάσει εφημερίδες και τη βρήκα τάβλα!

Γ.Κ.: Σωριάστηκε η μούμια?

Σ.Κ.: Ξερή σου λέω. Αφού να φανταστείς το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν την είδα έτσι είναι αν το μαύρο ταγιέρ του Oscar de la Renta που έχω, μου κάνει ακόμα.

Γ.Κ.: Τόσο πειστική ήταν?

Σ.Κ.: Ναι χρυσή μου, είχε κρεμάσει και το σαγόνι της. Πήρα ένα ασημένιο τασάκι και το βαλα να δω αν αναπνέει και ξαφνικά πετάχτηκε πάνω αρχίζοντας να φωνάζει. Αγριεύτηκα!

Γ.Κ.: Ε μα λίγο το έχεις. Εδώ ζωντανή που τη βλέπεις και αγριεύεσαι, φαντάσου ψόφια. Αλλά γιατί φώναζε? Φοβήθηκε μην της άνοιγες το κεφάλι στα δύο με το τασάκι ?

Σ.Κ.: Darling! Εγώ δε κάνω τέτοια πράματα.

Γ.Κ.: Ναι πες μας ότι δεν το σκέφτηκες τώρα...αλλά γιατί ταβλιάστηκε αυτή?

Σ.Κ.: Διάβασε τη συνέντευξη του Τατούλη στο ΕΘΝΟΣ

Γ.Κ.: Μη χειρότερα, αφού δεν είπε και τίποτα καινούριο!

Σ.Κ.: Χρυσή μου δε σε πιστεύω! Εδώ η κυβέρνηση κάνει προσπάθειες να γλιτώσει την χώρα από τη διεθνή οικονομική κρίση μετριάζοντας τις επιπτώσεις της επερχόμενης ύφεσης και ο επιτρέπετε ο Τατούλης κάνει τις όποιες δηλώσεις στοχεύοντας σε κλίμα εσωστρέφειας?

Γ.Κ.: Ο Χριστός και η Παναγία. Αν δεν σε ήξερα καλύτερα θα νόμιζα ότι εσύ τους γράφεις τα δελτία τύπου. Σύνελθε darling!

Σ.Κ.: Γιατί το λες αυτό?

Γ.Κ.: Θα δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα? Ο Τατούλης μας πείραξε? Μόνο η υπόθεση Βατοπεδίου- και μη με ρωτήσεις πια υπόθεση θα ουρλιάξω- φτάνει για τρεις τετραετίες πρωτοσέλιδα στην ESPRESSO. Νερό αποφάσισαν να πουλήσουν οι μοναχοί και το ζαβό του Έβερτ τσακίστηκε να τους βοηθήσει αλλά συνεννοήθηκε με τον άλλο τον ηλίθιο τον Μπασιάκο για να κάνουν πιο γρήγορα να μη δυσαρεστηθούν οι άγιοι πατέρες και το πνευματικό τους τέκνο. Και δεν βάζω στο στόμα μου άλλο τον Ρουσόπουλο γιατί θα γεμίσω άφτρες.

Σ.Κ.: Σιγά χρυσή μου Σιγά πια! Χείμαρρος είσαι.


Γ.Κ.: Ε δε μπορώ πνίγομαι και εγώ. Δεν έχω και το Evian μαζί μου.

Σ.Κ.: Και η μητέρα είπε ότι έφτασε ο κόμπος στο χτένι. Κάτι έπρεπε να κάνει σκέφτηκε και είδες που βρισκόμαστε τώρα.

Γ.Κ.: Μάλιστα! Και ήταν και άλλοι μπροστά όταν έκανε το νούμερο της?

Σ.Κ.: Ο Βουλγαράκης με τη Κατερίνα, ο Ρουσόπουλος με τη Μάρα, ο Μαγγίνας με τη κόρη του….

Γ.Κ.: Τι διάολο τραπέζι στους παραιτημένους είχε τάξει ο Κωστάκης?

Σ.Κ.: Δεν ξέρω τι να σου πω. Α ήταν και ο Ζωρζ με τη Δίκα και τον Λευτεράκη τον Ζαγορίτη

Γ.Κ.: Μάλλον τραπέζι και σε αυτούς που θα παραιτηθούν είχε.

Σ.Κ.: Όλα καλά πηγαίνανε. Όλα καλά. Η προβατίνα εξαιρετική. Λουκούμι μέχρι και το κόκαλα λιώμα έγιναν. Η Νατάσσα μου είπε ότι βάζει μέσα δεντρολίβανο και τη σβήνει με…

Γ.Κ.: Στο θέμα μας χρυσή μου. Στο θέμα μας.

Σ.Κ.: Α ναι ! Όλα καλά πήγαιναν μέχρι που στο επιδόρπιο άνοιξε τη κουβέντα ο βαψομαλιάς ο Λευτερακης «Τι θα γίνει πρόεδρε με τον Τατούλη?» ρώτησε.

Γ.Κ.: Και τι του απάντησε το αστέρι το δικό μας?

Σ.Κ.: «Μη μου χαλάς το δείπνο ρε Λευτέρη. Εγώ είμαι ισχυρός» είπε και ρεύτηκε.

Γ.Κ.: Α το μοσχάρι!

Σ.Κ.: Πετάγεται πάνω η πεθερά μου και λέει στο Λευτεράκη «Μην αγχώνεσαι αγόρι μου αύριο θα τον διαγράψουμε»

Γ.Κ.: Τέτοια σιγουριά η Θάτσερ!

Σ.Κ.: Ναι χρυσή μου σου λέω. Του Ρουσόπουλου του φύγε το πιρούνι. Γυρίζει ο Κώστας και της λέει ευγενικά να μη ανακατεύεται όταν μιλούν οι άντρες για πολιτική και τότε ήταν που ξεκίνησε η Μάχη του Σκρα.

Γ.Κ.: Για λέγε, για λέγε!

Σ.Κ.: Και τι δεν είπε ο στόμας της. Τι να πρωτοθυμηθώ.

Γ.Κ.: Με την ησυχία σου. Έχομε όλη τη νύχτα.

Σ.Κ.: Στη αρχή είπε «Ποιος νομίζεις ότι είσαι ρε μπάμια?»

Γ.Κ.: Καλά ξεκίνησε.

Σ.Κ.: «Ανεπρόκοπο» τον είπε

Γ.Κ.: Κλασσικό

Σ.Κ.: «Γελοίο» τον είπε

Γ.Κ.: Κοινότυπο

Σ.Κ.: «Ανισόρροπο» τον είπε

Γ.Κ.: Μα καλά δεν έχει καθόλου φαντασία αυτή η γυναίκα?

Σ.Κ.: «Κερχανατζή, τζαναμπέτη»?

Γ.Κ.: Pardon?

Σ.Κ.: « Ρε ιζύ τραμπανάσκα η λούβα θα σε φάει ρε κακαντάση »?

Γ.Κ.: Τι έπαθε χρυσή μου ο διάολος μπήκε μέσα της?

Σ.Κ.: Περίπου! Αυτά είναι αρβανίτικες βρισιές.

Γ.Κ.: Σε ελεύθερη μετάφραση?

Σ.Κ.: Ρώτα την μόλις τη δεις. Δεν κατέχω.

Γ.Κ.: Έδωσε τα ρέστα της η μούμια. Μπράβο.

Σ.Κ.: Άστα χρυσή μου άστα. Αγριεύτηκε η Νατάσα με τις βρισιές γιατί νόμιζε ότι του έκανε ξόρκια. Να φανταστείς η Δίκα σταυροκοπήθηκε. Μπήκε μπροστά ο Βαγγέλας μπας και σώσει την κατάσταση-γιατί τον είχε ήδη αρχίσει τον Κώστα στις γρήγορες η πεθερά μου. Μόνο η κόρη του Μαγγίνα συνέχιζε να τρώει ατάραχη.

Γ.Κ.: Και?

Σ.Κ.: Δεν άντεξε πολύ ο Βαγγέλας. Έχει δυνατό «δεξί» η πεθερά μου είναι η αλήθεια. Μετά έκαναν την εμφάνιση τους οι αστυνομικοί και ήρθαμε από δω να πούμε μια καλησπέρα στο διοικητή τους.

Γ.Κ.: Τς τς τς . Τι έχασα Παναγία μου! (ανοίγει την ταμπακιέρα της)

Σ.Κ.: Αμάν χρυσή μου εγώ σου λέω το πόνο μου και συ….


Τραβεστί : Ψιτ μανδάμ

Σ.Κ.: Pardon? Σε μένα μιλάει η κοπέλα?

Γ.Κ.: Όχι σε μένα. Τι θες χρυσό μου?

Τραβεστί : Θα κεράσεις ένα τσιγαράκι τον Μάκη?

Σ.Κ.: Παναγία μου.

Γ.Κ.: Ευχαρίστως κοπέλα μου αλλά… που είναι ο Μάκης?

Τραβεστί : Εγώ είμαι ο Μάκης


Σ.Κ.: Ο Χριστός και η Παναγία. Βγαίνουν και σε αντρικό οι γόβες Louboutin?

Γ.Κ.: Εδώ σας θέλω Μάκη μου να σας δω τι θα της απαντήσετε!

Τραβεστί : Τραβάς κανένα ζόρι θείτσα?

Σ.Κ.: Σας παρακαλώ, μιλάτε μου στον πληθυντικό, θα με υποχρεώσετε!

Γ.Κ.: Μη δίνεται σημασία Μάκη . Ορίστε το τσιγαράκι σας.

Τραβεστί : Μερσί (Στη Γερτρούδη) Κουλή είναι φιλενάδα σου?

Γ.Κ.: Όχι! Μόλις γύρισε από ένα δείπνο που την είχε καλέσει ο Καραμανλής και συλλάβανε την πεθερά της γιατί τον πλάκωσε στις φάπες.

Τραβεστί: !!!!!!!

Γ.Κ.: Τι νομίζατε μόνο εσύ θα μας εντυπωσιάζατε Μάκη?

Σ.Κ.: Αλήθεια εσείς πως από δω?

Τραβεστί : Εγώ έμπλεξα γιατί μια γριά ρουφιάνα, γυναίκα ενός πελάτη μου, εισαγγελέας στο επάγγελμα ανακάλυψε ότι με είχε σπιτώσει και μου φέρε τους μπάτσους στο σπίτι. Άμα τη πετύχω πουθενά τη κυρά Δόμνα με το όνομα θα της φάω το καρύδι.

Γ.Κ.: Ναι ε! Σα δε ντρέπεται η κυρά Δόμνα που εκμεταλλεύεται την εξουσία της για να μπαίνει ανάμεσα σε ζευγάρια. Αλήθεια Μάκη πείτε μου τη γνωρίζετε προσωπικά την κυρά Δόμνα?

Σ.Κ.: ?

Τραβεστί: Όχι δεν είχα τη τιμή. Αλλά μου έχει πει ο άντρας της τι στρίτζω είναι. Φτάνει να την πετύχω πουθενά την κότα. Θα τη σφάξω! Αλλά γιατί ρωτάς μανδάμ?

Γ.Κ.: Ε δεν ξέρετε καμιά φορά Μάκη μου. Μόνο βουνό με βουνό δεν σμίγει.

(από το γραφείο του διοικητή βγαίνει κατακόκκινη από τα νεύρα η Ανδρονίκη-Μπούμπα Καψωκόλη και πλησιάζει τη παρέα)

Α-Μ.Κ.: Μπα τι βλέπω λίγη ώρα σας άφησα μονάχες και βρήκατε και άλλες από το σινάφι σας?

Γ.Κ.: Apropos, Μάκη μου να σας συστήσω! Η κυρά Δόμνα. Εισαγγελέας στο επάγγελμα!


ΣτΣ: Αυτό το επεισόδιο είναι εμπνευσμένο από την ομώνυμη εκπληκτική ταινία που σκηνοθέτησε ο Ντίνος Δημόπουλος το 1964. Το σενάριο είχε γράψει ο Γεράσιμος Σταύρου. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους ο Λάμπρος Κωνσταντάρας η Κάκια Αναλυτή, ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, η Μέλπω Ζαρόκωστα.