17.10.08

Πολυαγαπημένε μου Κώστα

Ακολουθώντας τα χνάρια της κυρίας Στέλλας Μπεζαντάκου ο μοναχός guru του real estate Εφραίμ επικοινώνησε με ανοικτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό. Προχωρώντας μάλιστα ένα βήμα παραπέρα από την απαράμιλλη αοιδό μας επικοινώνησε με ανοικτή επιστολή και με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, σύσσωμο το ελληνικό κοινοβούλιο μαζί με τους μετακλητούς υπαλλήλους και τους σεκιουριτάδες καθώς και με 3500 άλλους απλούς πολίτες μεταξύ των οποίων και ο γράφων.
Με τη σειρά μου ακολουθώ πιστά το φωτεινό παράδειγμα της σεμνής και ταπεινής κυβέρνησης και ρίχνω άπλετο φως σε αυτή τη σκοτεινή υπόθεση παραθέτοντας αυτούσια την επιστολή:

Πολυαγαπημένε μου Κώστα, Ριρή μου, πιστά μου πρόβατα,

Είμαι καλά εις την υγεία μου και το ίδιο επιθυμώ δια εσάς. Δεν υπάρχουν αφελείς και παραπλανημένοι. Τρίχες σας λέει ο Σανιδάς για να σας γλιτώσει από το ρεζιλίκι, καθότι είστε επιρρεπής στην ηλιθιότητα. Ως γνωστόν από μικρά σας έλεγαν να προσέχετε που βάζετε την υπογραφή σας και που την πσολίν σας. Αφού εσείς δεν προσέξατε δεν φταίει κανείς δια αυτά που τραβάτε τώρα. 



Τα τέκνα της Μονής και εγώ προσωπικά γίναμε στόχοι πρωτοφανών και άδικων επιθέσεων δεχόμενοι πυρά αδιανόητα και χωρίς προηγούμενο. Ξεύρετε τι είναι να σας πιάνει στο στόμα του ο Ευαγγελάτος η Λαμπίρη ο Αυτίας(!) και αυτός ο άθεος ο Καμπουράκης; Όχι πιστά μου πρόβατα δεν ξεύρετε. Διότι αν ξεύρατε θα τους είχατε συλλάβει και φυλακίσει που τόλμησαν να ασχοληθούν μαζί μου. Αλλά φευ! Πάνε οι εποχές που οι καλοί και επίσης πιστοί συνταγματάρχες κυβερνούσαν αυτόν τον τόπο.Ο Ριρής μου βοηθάει όσο μπορεί βέβαια αλλά πέσανε πάνω του να τον φάνε όλοι οι αμαρτωλοί . Τον ψέγουν μάλιστα που έρχεται κοντά μου για χαλάρωση και ηρεμία σαν πληγωμένο σπουργίτι.

Αδυνατώ να κατανοήσω τι κακό σας κάμναμε. Πουλήσαμε περιουσία μας μόνο. Περιουσία που ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Παλαιολόγος ο Πορφυρογέννητος ο εκ Θεού πορευόμενος Ιουστινιανός και η καλή του Θεοδώρα μας μετεβίβασαν. Εδώ θα ήμουν άδικος αν δεν μνημόνευα και την συμβολή του Μουρατ του Α΄ με τις ευεργεσίες του εις τη Μονή. Αν και αλλόθρησκος, έτερον εκάτερον. Ήτο εξαιρετικός άνδρας.


Σας κάναμε έκπτωση στο νερό της λίμνης. Θα μπορούσαμε να σας το πουλήσουμε για μεταλλικό, ιαματικό ακόμα και επιτραπέζιο διπλασιάζοντας την αξία του. Με την βλακεία που σας βαράει θα μας πιστεύατε. Αλλά δεν το πράξαμε. Δεν σας εξαπατήσαμε. Επιπροσθέτως ο Πανάγαθος με τα της Παναγίας ήτο ενήμερος για τις αποφάσεις μας. Ο Ριρής μπορεί να με επιβεβαιώσει. Σε μια συνεδρία μας, μάλιστα, κουβέντιασε μαζί τους.


Αποφασίσατε να χαρακτηρίσετε τη λίμνη, λιμνοθάλασσα. Γιατί; Αφού δεν έχει βαπόρια ακόμα. Εμείς σκοπεύαμε δυο-τρία Grand Resorts να αναπτύσσαμε στην περιοχή. Πέντε-έξι multiplex και εστιατόρια δια την ψυχαγωγίαν και σίτιση των πιστών με τα τους χώρους στάθμευσης αυτών. Κακό είναι; Την αναβάθμιση της περιοχής επιζητούσαμε. Είχαμε πήξει στα βατράχια. Δεν ησυχάζαμε τα βράδια. Αφήστε που μας είχανε φάει και τα κουνούπια. Στις ντουζιέρες ο ένας μέτραγε τις καντήλες του αλλουνού.



Όπως και να έχει, που να σκάσετε τα λεφτά σας πίσω δεν θα τα πάρετε. Και αν εκείνος ο συφοριασμένος ο τρισκατάρατος ο Καρχιμάκης δεν έβγαζε τα συμβόλαια μου στη φόρα θα είχα προλάβει να σας πουλήσω και την Πελοπόννησο. 


Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά όμως. Αν το κρίνω απαραίτητο θα μαζέψω τα υπόλοιπα παιδιά της Μονής, ένα δύο κανάλια, και τον Τριανταφυλλόπουλο και θα σας απειλήσω ότι θα βάλω φωτιά να μας κάψω για να συγκινηθεί το χριστεπώνυμο πλήθος. Και θα το συγκινήσω να είστε σίγουροι. Γιατί πιστά μου πρόβατα ακόμα και μέχρι αυτή τη στιγμή, μετά από ότι έχει συμβεί, δεν είστε ικανοί να διανοηθείτε την δύναμη της εξουσίας που αντλώ από το ράσο επί των ψυχών και της νοημοσύνης των ψηφοφόρων σας.

Ριρή μου σε έχω πάντα στη καρδιά μου. Ενημέρωσε την εν Χριστώ αδελφή Μάρα ότι προσεύχομαι δια αυτήν.


Σας φιλώ
Ειλικρινά δικός σας
π. Εφραίμ

υ.γ. Κώστα μου, τον Χατζηγάκη να μου τον προσέχεις. Κάνει ότι μπορεί ο παντέρμος να βοηθήσει την δύσκολη μου κατάσταση αλλά κοντεύει να μας κράξει μέχρι και η Φαίη Σκορδά στην εκπομπή της. Ποιο διακριτικά να του πεις. Πλιζ….