27.10.08

23 : Ένα βόδι στη φορμόλη


Η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη απολαμβάνουν το τσάι τους, θαυμάζοντας το νεοαποκτηθέν απο την τελευταία, έργο του Damien Hirst, The Golden Calf.

Σ.Κ.: Δηλαδή αυτό τώρα είναι ψόφιο;
Γ.Κ.: Όχι για να πάρει το λουτρό του το' χουμε ετοιμάσει.
Σ.Κ.: !!!
Γ.Κ.: Μα με δουλεύεις χρυσή μου, ταριχευμένο είναι το ζώο.
Σ.Κ: Ωραίο είναι δε λέω αλλά μπαούλο βρε παιδί μου
Γ.Κ.: Η αλήθεια είναι ότι ψάχναμε με τον Αιμίλιο κάτι πιο σικ κανένα παγώνι ας πούμε αλλά μόνο αγελάδα και πρόβατο είχαν μείνει διαθέσιμα.
Σ.Κ.: Μια περιουσία έδωσες χρυσή μου.
Γ.Κ.: Τι λες darling εδώ είχα πληρώσει το γιογιό του Κωνσταντίνου που έκανα σουπιέρα 12000€ στον οίκο Christies και κατάφερε η Μαρούσκα να μου το σπάσει. Τηρουμένων των αναλογιών πλήρωσα τα προβλεπόμενα.
Σ.Κ: Εμένα πάντως με αγριεύει.
Γ.Κ.: Τη Μαρούσκα να δεις. Ούτε που πλησιάζει να το ξεσκονίσει. Προχθές μάλιστα ισχυρίστηκε ότι κούνησε την ουρά του.
Σ.Κ.: Τα χει χαμένα το κακόμοιρο. Για σκέψου να κάνει πάλι καμιά βλακεία και να το σπάσει.
Γ.Κ.: Δεν υπάρχει περίπτωση. Της το ξεκαθάρισα. Αν το σπάσει θα πάρει η ίδια τη θέση του Κώστα στη γυάλα και θα δωρίσω το έργο στο Κρεμλίνο.
Σ.Κ.: Ποιανού Κώστα;
Γ.Κ.: Το βόδι το λένε Κώστα.
Σ.Κ.: Για όνομα του Θεού
Γ.Κ.: Γιατί αφού το Καραμανλή μου θυμίζει. Προς τιμή του το έβγαλα Κώστα
Σ.Κ.: Τώρα εδώ που τα λέμε μόνο βόδι θα συμπεριφερόταν όπως συμπεριφέρεται και εκείνος τις τελευταίες μέρες.
Γ.Κ.: Σε μένα το λες; Σκέψου λύσσαξε να γίνει συζήτηση στη Βουλή για τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής και δεν έκανε τον κόπο να παρουσιαστεί η Ντενίση.
Σ.Κ.: Η Μιμή θα πήγαινε.
Γ.Κ.: Έτερον εκάτερον. Darling, μπας και να βάζαμε αυτή στη θέση του;
Σ.Κ.: Τι λες χρυσή μου και να μας έπιανε ο Λαζόπουλος κάθε Τρίτη στο στόμα του; Ποιο κάτω και από το KKE θα πέφταμε.
Γ.Κ.: Σωστή σε βρίσκω. Μη με παρεξηγείς χαμένα τα χω και γω. Ακόμα να το χωνέψω αυτό που έγινε. Μα να μην πάει; Τι θράσος.
Σ.Κ.: Μα η Ντόρα μας διαβεβαίωσε ότι έβλεπε τη συνεδρίαση από τη τηλεόραση.
Γ.Κ.: Φυρί φυρί το πάς να τα ακούσεις και συ τώρα;
Σ.Κ.: Γιατί χρυσή μου;
Γ.Κ.: Τέτοια μπούρδα ούτε ο γρουσούζης ο πατέρας της δεν θα τολμούσε να ξεστομίσει.
Σ.Κ.: Μα…
Γ.Κ.: Τι μα …τι μα; Και ‘γω σου λέω ότι έβλεπε τη συνεδρίαση από την τηλεόραση και ήθελε να κάνει παρέμβαση –τι διάολο πρωθυπουργός είναι-τι θα έκανε; Θα έπαιρνε το κοντρόλ τηλέφωνο να τον συνδέσουν ζωντανά να μιλήσει; Άμα ήθελε link στον αέρα να έπαιρνε στην Ανίτα στα Παρατράγουδα να έκανε τη παρέμβαση του από εκεί, λιγότερα στόματα θα άνοιγε.
Σ.Κ.: Δεν έχεις και άδικο. Πάντως βρε παιδί μου όσους έχει υποστηρίξει μέχρι τώρα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο έχουν παραιτηθεί. Αυτό πάλι πώς το εξηγείς;
Γ.Κ.: Θείο χάρισμα με εσάνς Μητσοτάκη.
Σ.Κ.: Η μητέρα πάντως λέει ότι ο Θοδωρής θα επιστρέψει στη κυβέρνηση
Γ.Κ.: Σοβαρά; Πες της αν επιθυμεί να επιστρέψει ο Θοδωρής να πει στον Καραμανλή να σπάσει τον κουμπαρά του και να βγάλει και εκείνη τις κάλτσες με τις λίρες από το στρώμα της για να τους ενισχύσει οικονομικά στον αγώνα τους. Από όσο γνωρίζω η στρόφιγγα των φίλων του κόμματος σφράγισε. Δεν θεωρείτε πλέον σοβαρή επενδυτική κίνηση η υποστήριξη στη Ν.Δ.

(Ξαφνικά)

Α-Μ.Κ.: Σίγα μη βάλλω από τη τσέπη μου
Γ.Κ.: Μπα σε κάλο σου χριστιανή μου. Με σπασοχόλιασες,
Α-Μ.Κ.: Σε τρόμαξα χρυσό μου;
Γ.Κ.: Απορείτε Μπούμπα;
Α-Μ.Κ.: Εγώ δεν δίνω μια πάντως για αυτούς. Μόνοι τους θα βγάλουν το φίδι από τη τρύπα.
Γ.Κ.: Το φίδι παραιτήθηκε.
Α-Μ.Κ.: Φτού σου! Δε ντρέπεσαι;
Γ.Κ.: Καθόλου!
Σ.Κ.: Μητέρα!
Α-Μ.Κ.: Εγώ το βόδι σου ήρθα να δώ. Από το χωριό σου το έφερες;
Γ.Κ.: Ναι καλή μου πέρασα και από το δικό σου αλλά είχαν μόνο γουρούνες και είπα να προτιμήσω αυτό.
Α-Μ.Κ.: Τι είναι αυτό που κρέμεται καλέ ανάμεσα στα πόδια; Τα κοκόβια του;
Γ.Κ.: Κοίτα που έπεσε το μάτι της! Ο καθένας ότι λαχταράει βλέπει.
Α-Μ.Κ.: Πα πα πα. Αίσχος αίσχος!!!
Σ.Κ.: Το είδατε μητέρα! Δε πάτε από το σπίτι τώρα;
Α-Μ.Κ.: Σιχαμένες. Τα βάζετε και στη γυάλα τώρα να τα κοιτάτε να τα θαυμάζετε.
Γ.Κ.: Είμαστε αλέγκρες τι να κάνουμε.
Α-Μ.Κ.: Φτού σας. Σιχαμένες (Φεύγοντας)
Σ.Κ.: Μη τη ξεσυνερίζεσαι χρυσή μου.
Γ.Κ.: Μην άγχεσαι darling. Αν και τώρα που την είδα δίπλα στο βόδι θα πρωτιμούσα εκείνη στη θέση του. Τι λέγαμε; Α ναι, κομμένα τα λεφτά στο κόμμα.
Σ.Κ.: Και αυτός ο βλογιοκομμένος ο Σανιδάς λύσσαξε να διατυμπανίζει ότι δεν υπάρχουν ευθύνες υπουργών.
Γ.Κ.: Έχει πάθει παράκρουση ο άνθρωπος. Ότι μπορεί κάνει και εκείνος να βοηθήσει δε λέω αλλά καρφωνόμαστε, χρυσή μου. Κάποιος πρέπει να του πει ότι δεν κυβερνάνε συνταγματάρχες αυτό το τόπο για να χει το ελευθέρας η αφεντιά του να λέει ότι του κατέβει στο κεφάλι.
Σ.Κ.: Μα χρυσή μου ο Σανιδάς είναι Άρχων Δικαιοφύλαξ της Μητρός Αγίας του Χριστού Μεγάλης Εκκλησίας.
Γ.Κ.: Μωρέ δε πα να είναι και η Άννα Μπολέϊν, χέστηκα-με το συμπάθειο κιόλας- τέτοιους τίτλους να τους καταθέσει στον Άγιο Πέτρο όταν θα έρθει η ώρα του μπας και συχωρεθεί ο συφοριασμένος. Από τις δικές του τις βλακείες τρέχουμε τώρα.
Σ.Κ.: Μπάχαλο πάντως στη Βουλή τη Παρασκευή. Μπάχαλο.
Γ.Κ.: Το συζητάς να φανταστείς είχε ξεχάσει η συμπάθεια σου η Ελενίτσα η Ράπτη το ipod της στα έδρανα και δεν την άφησαν να πάει να το πάρει. Ήταν ο Τραγάκης στην είσοδο και όποιος της ΝΔ προσπαθούσε να μπει έτρωγε πόρτα.
Σ.Κ.: Ο Χριστός και η Παναγία, Τέτοιο ρεζιλίκι;
Γ.Κ.: Ναι χρυσή μου. Μούλιαξε στο κλάμα η Ελενίτσα μην της το κλέψουν. Ο Τραγάκης ανένδοτος. Φοβόταν ότι άμα έμπαινε μέσα θα την μούνταραν οι πράσινοι και θα την υποχρέωναν να ψηφίσει.
Σ.Κ.: Τελικά τι έγινε το βρήκε;
Γ.Κ.: Το χε βρει η Βάρτζελη η Ρεγγίνα και άκουγε, τη πήρε πρέφα ο Μπουμπούκος της το άρπαξε και το παρέδωσε στην Ελενίτσα κατά την έξοδο του ΛΑΟΣ από τη συνεδρίαση.
Σ.Κ.: Ποιος είναι ο Μπουμπούκος;
Γ.Κ.: Ο Άδωνης o Γεωργιάδης, Μπουμπούκος είναι το καλλιτεχνικό του.
Σ.Κ.: !!!
Γ.Κ.: Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι ότι 60 χρόνια κυβερνάμε αυτό το τόπο και κατάφερε ο γιός ενός ταχυδρόμου να μας τα τινάξει όλα στον αέρα.
Σ.Κ.: Πρόσεξες τι είπε στην ομιλία του στη Βουλή;
Γ.Κ.: Πρόσεξα χρυσή μου πρόσεξα « Θα μιλήσω και στη συνεδρίαση της Παρασκευής» είπε.
Σ.Κ.: Σα δεν ντρέπεται λέω εγώ αφού είχε ήδη συνεννοηθεί με το Κώστα για την αποχώρηση της κοινοβουλευτικής από την συζήτηση για την προανακριτική. Για αυτό παραιτήθηκε κιόλας.
Γ.Κ.: Το ξέρω χρυσή μου Το ξέρω. Αλλά θέλω να το επιβεβαιώσω. Και όταν το επιβεβαιώσω ένα σου λέω μόνο: Ούτε στο Καπανδρίτι, ούτε στο Ψυχικό, ούτε στη Πάρο, ούτε στο Πήλιο θα διαμένει.
Σ.Κ.: Αλλά;
Γ.Κ.: Θα φιλοξενηθεί προσωρινά με τα της οικογενείας στο κέντρο υποδοχής αλλοδαπών στη Πάτρα με την απέλαση του να εκκρεμεί!
Σ.Κ.: !!!
Γ.Κ.: Δεν ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα στη παράταξη. Αι σιχτίρ πια.
Σ.Κ.: Δεν μου αρέσει καθόλου που το λέω αλλά ήρθε η ώρα να καταλάβουμε ότι το κράτος δεν είναι πια ιδιοκτησία μας.
Γ.Κ.: Μαρούσκααααα. Το Evian!

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.