8.10.08

21 : Dynasty

Η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη συμμετέχουν στη συνεδρίαση της κεντρικής επιτροπής της ΝΔ και κάνουν ένα διάλειμμα πίνοντας cappuccino στο Constantinople Café στο Divani Caravel. Την ίδια ώρα-δίπλα- στην αίθουσα Τερψιχόρη, στο βήμα ήταν ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής…

Γ.Κ.: Μπορείς να μου πεις τι σου ήρθε και ντύθηκες έτσι?
Σ.Κ: Δεν ήξερα τι να βάλω.
Γ.Κ.: Και είπες να ντυθείς Alexis!
Σ.Κ.: Το σηκώνει το κλίμα. Ήθελα κάτι δυναμικό
Γ.Κ.: Γιατί τι σκέφτεσαι; Να αγοράσεις τη ΝΔ και να απολύσεις τους αντάρτες;
Σ.Κ.: Μα φυσικά χρυσή μου Δε βρίσκεις πρωτοποριακή την ιδέα μου;
Γ.Κ.: Δεν θα το έλεγα ακριβώς έτσι αλλά…

(ακούγεται η έντονη φωνή του πρωθυπουργού)

… Όχι στο συνεχές πριόνισμα της Κυβέρνησης. Όχι στην υπονόμευση. Όποιος έχει άλλα σχέδια, ας με αμφισβητήσει στα ίσια. Ας ανατρέψει, ας ρίξει την Κυβέρνηση. Ξεκαθαρίζω τη θέση μου απέναντι σε όλους…

Σ.Κ: Μη χειρότερα Παναγία μου. Τι τον έπιασε και γκαρίζει έτσι;
Γ.Κ.: Προβλήματα με τους αντάρτες! Έχουμε γεμίσει αντάρτες. Ο Che με λιγότερους έκανε επανάσταση σου λέει.
Σ.Κ.: Χαμένα τα έχουνε και αυτοί. Δεν άκουσες τι ανακοίνωσε ο Βύρων από το βήμα «Κυρίες και κύριοι είμαι ο Βύρων Πολύδωρας».Μέχρι και η Παπακώστα γέλασε.
Γ.Κ.: Μπα μπορεί και γελάει ακόμα με τόσο botox;
Σ.Κ: Κούνησε τα αυτιά της χρυσή μου. Έτσι τη κατάλαβα.
Γ.Κ.: Τουλάχιστον αυτή μπορεί να κουνάει ακόμα τα αυτιά της, οι άλλοι που τα έχουν κατεβασμένα. Μεγάλη ζημιά μας έκανε αυτή η υπόθεση. Μεγάλη…
Σ.Κ.: Ποια υπόθεση;
Γ.Κ.: Η υπόθεση Ντρέιφους. Τι ποια υπόθεση χρυσή μου; Εδώ η Μονή Βατοπεδίου χάρη μας κάνει που δεν διεκδικεί την κυριότητα της Ακρόπολης και συ αναρωτιέσαι ακόμα ποια υπόθεση?
Σ.Κ.: Μα με το θέμα αυτό ασχολείτο η δικαιοσύνη η οποία θα κάνει το έργο της και θα ρίξει άπλετο φως.
Γ.Κ.: Χρυσή μου αν όλοι οι Έλληνες ψηφοφόροι είχαν τόσο εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη όσο εσύ, ο Χατζηγάκης θα έκανε καριέρα στη Λόλα πλάι στο Πανίκα.
Σ.Κ.: Κύριε των δυνάμεων! Το φαντάζεσαι;
Γ.Κ.: Δεν έχω πέσει ακόμα στα βαριά χρυσή μου.
Σ.Κ.: Πάντως η υπόθεση δεν θα σταθεί ούτε λεπτό.Κάποιος από τους Παλαιολόγους -του Πορφυρογέννητου- ξέρεις, μεταβίβασε τη λίμνη στους μοναχούς μου το πε η μητέρα.
Γ.Κ.: Φαντάζομαι ήταν παρούσα στα συμβόλαια.
Σ.Κ.: Είναι βεβαία σου λέω. Να φανταστείς από μόνη της προσφέρθηκε να καταθέσει υπέρ των μοναχών στην πρώτη δίκη. Μάλιστα προ ημερών ψάχνοντας σε ένα από τα σεντούκια της που έχει τις λίρες σε μασούρια, βρήκε ένα αυτοκρατορικό χρυσόβουλο του 14ου αιώνος από ένα σουλτάνο προς μια προγιαγιά της που της παραχωρούσε-απο οτι μου είπε και η ίδια-τα οικόπεδα που φτιάξανε έπειτα τη πλατεία Συντάγματος για να χτίσει ένα σπιτάκι και μερικά κοτέτσια.
Γ.Κ.: Α τη μπαμπόγρια. Ήθελα να ήξερα τι ψυχή θα παραδώσει. Αλλά μη πελαγώνεις εσύ. Να πάς στο γραφείο του Πελέκη. Η Κατερίνα μας ξέρει από τέτοιες δουλειές.
Σ.Κ.: Είμαι λίγο διστακτική. Έχει και εκείνη τα δικά της το τελευταίο καιρό.
Γ.Κ.: Σώπα καλέ. Τώρα είναι που της έχουν λυθεί τα χέρια. Το ασυμβίβαστο του Γιώργου ήταν μεγάλο πρόβλημα. Να πας να σε τακτοποιήσει. Μη σκας….Αλήθεια η πεθερά σου που είναι; Δεν την είδα .
Σ.Κ: Θα αργούσε να έρθει. Είχε επίσκεψη στην αισθητικό της σήμερα;
Γ.Κ.: Απορώ πως την αντέχει αυτή η κοπέλα.
Σ.Κ: Α. Την παράτησε. Δεν μπορούσε να συνεχίζει λέει γιατί παρουσιάστηκε μια ευκαιρία για μεταπτυχιακό στην αρχαιολογία που είναι το αντικείμενο της και θα έφευγε για Γαλλία.
Γ.Κ.: Μια χαρά το κορίτσι! Έκανε και τη πρακτική της σε ζωντανή μούμια. Λίγο το χεις;
Σ.Κ: Άλλο που δεν ήθελε η δικιά μου. Τώρα για τις κούρες της πάει στο Α ΚΑΠΗ Αθηνών
Γ.Κ.: Pardon?
Σ.Κ: Ναι χρυσή μου ο Νικήτας παρέχει δωρεάν στα ΚΑΠΗ της Αθήνας κούρες ομορφιάς. Πλήρες ε! Όλα! Botox, υαλουρανικό οξύ, μασάζ, peeling μέχρι και φωτόλυση τους κάνουν.
Γ.Κ.: Μπράβο ο δήμαρχος. Και ύστερα σου λένε ότι η Δεξιά δεν προσέχει τους συνταξιούχους. Τόση αχαριστία θεέ μου. Τόση;

(Στο τραπέζι πλησιάζει η Ανδρονίκη-Μπούμπα Καψοκώλη και χωρίς να ρωτήσει κάθεται ακουμπά τη τσάντα στο γόνατα της αμίλητη)

Σ.Κ: Πώς από δω μητέρα;
Α-Μ Κ: Ήθελα να πάω προς νερού μου.
Γ.Κ.: Πάνες δεν μοιράζει ο Νικήτας ακόμα ε?
Α-Μ Κ: Εδώ είσαι χρυσό μου δεν σε πρόσεξα! Σου έλειψα;
Γ.Κ.: Ταμάλα.
Α-Μ Κ: Ο Κωστάκης δίνει ρέστα μέσα. Τους έχει πάρει τα σώβρακα. Να να! Ακούτε…

(ακούγεται ξανά η έντονη φωνή του πρωθυπουργού)

… Είμαι εδώ αφοσιωμένος σε σταθερές αρχές και αξίες. Είμαι εδώ με ξεκάθαρη αντίληψη για τα δημόσια αξιώματα. Είμαι εδώ για να υπηρετώ την Πατρίδα μου. Είμαι εδώ για να υπηρετώ όλους τους πολίτες. Είμαι εδώ γιατί πίστεψα και πιστεύω σ’ ένα καλύτερο αύριο για όλους.

Γ.Κ.: Τς τς τς ! Τι πρωτοτυπία θεέ μου.
Α-Μ Κ: Έκτακτος είναι έκτακτος.
Γ.Κ.: Έτοιμο κείμενο διαβάζει καλή μου με νευριασμένο τρόπο.
Σ.Κ.: Σωστά αυτό δεν το σκεφτήκαμε μητέρα.
Α-Μ Κ: Πφφφ!
Γ.Κ.: Ούτε και το κοινό του αλλά τον χειροκροτεί ακόμα. Δεν μου λες αλήθεια, είχαμε από παλιά τόσους ηλίθιους μαζεμένους στο κόμμα ή τώρα τελευταία πληθύνανε?
Σ.Κ.: Τι να σου πω θα σε γελάσω. Α να η Φωτεινή η Πιπιλή γιατί δεν ρωτάς εκείνη όλο και κάτι περισσότερο θα ξέρει.
Γ.Κ.: Δεν καταπίνω καλύτερα ένα μαγκάλι κάρβουνα που θα απευθύνω το λόγο σε αυτή τη κότα.
Σ.Κ: Μέλι στάζεις χρυσή μου σήμερα μέλι.
Γ.Κ.: Μα δεν άκουσες τι είπε ο στόμας της για τον Δαϊλάκη;
Α-Μ Κ: Καλά τα είπε το κορίτσι.
Γ.Κ.: Ύπαγε οπίσω μου Σατανά.
Α-Μ Κ: Είπες κάτι χρυσό μου;
Γ.Κ.: Δεν πάτε μέσα, Μπούμπα τώρα που το πανηγύρι είναι στα πάνω του; Γύφτοι υπάρχουν πολλοί, την αρκούδα γυρεύουν.
Α-Μ Κ: Την ακούς; Την ακούς; Και μου το έλεγε ο πνευματικός μου. "Το περιβάλλον σου να προσέχεις Μπούμπα μου"… Αχ αυτός ο άγιος άνθρωπος….
Γ.Κ.: Αυτός ο άγιος άνθρωπος που παραλίγο να ρίξει τη κυβέρνηση – που ένας θεός ξέρει τι περάσαμε για να εκλεχθεί, πουλούσε νερό στους υπουργούς της και εκείνοι για να μην του χουν υποχρέωση του χαρίζανε νομούς ολάκερους. Μέχρι και στρατιωτικό αεροπλάνο απαιτούσε από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για να διαλέγει από ψηλά τα οικόπεδα που του γυάλιζαν.
Σ.Κ: Καλά και οι δικοί μας του τα δίνανε;
Γ.Κ.: Τι του τα δίνανε χρυσή μου το ρωτάς; Απορώ που δεν του τα χαρίσανε κιόλας
Α-Μ Κ: Και με τι θα πήγαινε ο άνθρωπος να κάνει τις δουλειές του με γαϊδούρι;
Γ.Κ.: Υπάρχουν και άλλα μέσα πια Μπουμπα μου. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει λίγο από την εποχή του Χαλκού ξερετε.
Α-Μ Κ: Εμείς πάντως εκείνα τα χρόνια για τις μετακινήσεις μας για δουλειές χρησιμοποιούσαμε γαϊδούρια.
Γ.Κ.: Σωπάτε καλή μου γιατί δεν χρησιμοποιούσατε και πτεροδάκτυλους να πηγαίνετε πιο γρήγορα;
Α-Μ Κ: (προς τη Σάντυ)Την ακούς; Την ακούς τη γρουσούζα. Αλλά δεν περίμενα και προκοπή Ξετσίπωτες σα και σένα είναι όλες οι φιλενάδες σου.
Σ.Κ: …
Γ.Κ.: Φιλενάδες να πεις τις ύαινες όταν θα τριγυρνάνε το κουφάρι σου.
Σ.Κ: !!!
Α-Μ Κ: Την ακούς; Την ακούς;
Σ.Κ: Ε πάψτε πια συνέχεια μες τ’ αυτί μου «Την ακούς την ακούς». Κουφή είμαι μητέρα;
Α-Μ Κ: Ξετσίπωτες. Με συγχύσατε. Αι σιχτίρ. (φευγει)
Γ.Κ.: Επίσης.
Σ.Κ: Μα πώς άντεχε η Alexis αυτά τα σκουλαρίκια; Κοντεύουν να κρεμάσουν τα αυτιά μου.
Γ.Κ.: Σα μύδια είναι χρυσή μου. Ήθελες και πλήρη εξάρτηση.

(Εκείνη τη ώρα μπροστά από το τραπέζι των δύο κυριών περνάει ο Πέτρος Τατούλης. Η Σάντυ Kαψοκώλη κατακόκκινη από θυμό σηκώνεται)

Σ.Κ: Κύριε Τατούλη, κοιτάξτε να φτιάξετε το κόμμα μας. Έχουμε πεθάνει! Έχουμε πεθάνει!
Γ.Κ.: Μαρούσκααααα! Το Evian.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.