31.1.08

15 : Anthimos for president


H Σάντυ Καψοκώλη τηλεφωνεί στη Γερτρούδη Καλαμπαλίκη καθ οδόν για το ξενοδοχείο GRANDE BRETAGNE αργά το απόγευμα.

Σ.Κ.: Γειά σου χρυσή μου!
Γ.Κ.: Δε μου λες χρυσή μου έπρεπε να πεθάνει ο αρχιεπίσκοπος για να τα λέμε καθημερινά;
Σ.Κ.: Μάλλον χρυσή μου. Φαντάσου να τον κληρονομούσαμε κιόλας. Anyway σε κάλεσα γιατί έχω νέα.
Γ.Κ.: Τι συνέβη;
Σ.Κ.: Η μητέρα χθες δεν ήθελε να κάνει δωρεά στο Φανάρι. Για άλλο πράγμα πήγαν με τη Λία να δουν τον πατριάρχη.
Γ.Κ.: Με τρομάζεις!
Σ.Κ.: Ο πατριάρχης να δεις τι έπαθε. Παραλίγο σήμερα θα γινόταν και αυτός μακαριστός.
Γ.Κ.: Κύριε των δυνάμεων! Τι έκανε πάλι η πεθερά σου χρυσή μου; Το σουτιέν της έκαψε μπροστά του;
Σ.Κ.: Κάτι χειρότερο. Ζήτησε απο τον Βαρθολομαίο να στηρίξει την υποψηφιότητα Άνθιμου για την αρχιεπισκοπή!
Γ.Κ.: Pardon?
Σ.Κ.: Αυτό που άκουσες. Νωρίτερα της είχε τηλεφωνήσει ο Κωνσταντίνος, ο τέως ξέρεις, και τη παρακάλεσε να μεσολαβήσει με τη Λία για να στηρίξει την υποψηφιότητα του Άνθιμου. Άνθιμος for president μόνο αυτό δεν της ζήτησε.
Γ.Κ.: Α! Το ζώον! Ακόμα δεν έχει κρυώσει ο άλλος και εκείνος ονειρεύεται τους θρόνους του.
Σ.Κ.: Τον πιάσανε τα διαόλια του τον πατριάρχη. Ήταν και φτιαγμένος που τελευταία στιγμή τον κάλεσαν για να λειτουργήσει οι παρατρεχάμενοι του μακαριστού. Είπε και τις μπούρδες του ο Άνθιμος στην εκκλησία. Ε, δε θέλει και πολύ ο άνθρωπος. Τις πήρε και τις δύο ο διάολος και της σήκωσε «Εγώ δεν θα ντύσω με φουστανέλες τα ελληνόπουλα για να πάνε να ελευθερώσουν τις αλύτρωτες πατρίδες και τα Σκόπια madame. Ούτε στοχεύω στην παλινόρθωση του τέως, madame.» Το επανέλαβε αυτό το madame.
Γ.Κ.: Αλλιώς ήθελε να τη πει. Να είσαι σίγουρη για αυτό.
Σ.Κ.: Ναι καλέ. Κόντευε να τις σιχτιρίσει σου λέω. Οι φωνές του ακούγονταν σε όλο τον όροφο. «Σιγά χρυσέ μου πως κάνεις έτσι;» του απήντησε η δικιά μου. Η άλλη τουμπεκί...
Γ.Κ.: Τι τη πέρασες τη Λία για καμιά νέα στο χώρο.
Σ.Κ.: Η δικιά μου συνέχισε- καλό παιδί(!) ο Άνθιμος να τον προωθήσουμε πάτερ μου θα κάνει έργο και κάτι τέτοια κουλά του έλεγε και του ανέβασε τη πίεση. Ακάθεκτη χρυσή μου σαν να μη συνέβαινε τίποτα. Αν δεν ακολουθούσε το ραντεβού με το Τζούμα τέζα θα τον βρίσκανε τον άνθρωπο. Του φτάσανε τη πίεση στο τριάντα οι γαλιάντρες.
Γ.Κ.: Γυρεύοντας πήγαινε και εκείνος που τις δέχτηκε! Και εσύ που τα έμαθες αυτά;
Σ.Κ.: Με πήρε η Τζούλια του Πανίκα. Εκείνος δεν έριξε τα μούτρα του να με πάρει. Οργανώνει λέει τον προεκλογικό αγώνα του Άνθιμου. Μάλλον σήμερα βράδυ θα έχουν και αφισοκολλήσεις στην Αριστοτέλους κάτι τέτοιο κατάλαβα.
Γ.Κ.: Τα ύστερα του κόσμου! Μήπως θα κάνουν και debate οι μονομάχοι;
Σ.Κ.: Δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση. Anyway, εγώ είμαι καθ οδόν για να ζητήσω συγγνώμη στον πατριάρχη για τη πεθερά μου. Θα του πω ότι της δίνουμε φάρμακα για την μαλάκυνση, μπας και σωθεί λίγο η κατάσταση.
Γ.Κ.: Τι να πω χρυσή μου. Τι να πω... Η ευθανασία θα σας σώσει. Συζήτησε το με το σύζυγό σου. Μία ένεση κάνουν δεν είναι τίποτα. Εδώ την ευθανασία την σκέφτεται πλέον ο Κώστας για μερικούς συμβούλους του.
Σ.Κ.: Για το Κουκοδήμο;
Γ.Κ.: Αυτός τη γλίτωσε χρυσή μου. Ο Κώστας να δω πως θα γλιτώσει από τη Νατάσα Αθήνη πρώην Τσούνη.
Σ.Κ.: Αν πάρει αυτή έδρα με τη βουλευτική ασυλία που θα έχει θα μοιράζει φούσκους σε όλο το κόμμα. Να μου το θυμηθείς. Θα τους τρελάνει στις καρπαζιές όλους.
Γ.Κ.: Έτσι που καταντήσαμε μόνο αυτό ίσως μας σώσει.
Σ.Κ.: Χρυσή μου! Έφτασα! Σε αφήνω. Aurevoir!
Γ.Κ.: Aurevoir! Σκέψου πάντως την ευθανασία που λέγαμε.


ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.