30.1.08

14 : 120 ενωμένες εκκλησίες πενθούν



H Σάντυ Καψοκώλη τηλεφωνεί στη Γερτρούδη Καλαμπαλίκη απο το GB Corner πριν από λίγο.


Σ.Κ.: Χρυσή μου γεια σου. Που σε πετυχαίνω;
Γ.Κ.: Ετοιμαζόμαστε με τον Αιμίλιο να πάμε στου Μεϊμαράκη. Κάτι χαζά είπε το πρωί στη Βουλή και άνοιξε στόματα στη Ραφήνα. Θέλει να μεσολαβήσει ο Αιμίλιος στο Κώστα.
Σ.Κ.: Τι είπε πάλι;
Γ.Κ.: Μπούρδες χρυσή μου μπούρδες. Ο Βαγγέλας όποτε το ανοίγει το ρημάδι του ή θα ρευτεί ή θα αρχίσει να τα χώνει. Έτσι γενικός και αορίστως. Βέβαια αυτή τη φορά έγινε λίγο πιο συγκεκριμένος και αναφέρθηκε στο Κουκοδήμο και στον Κλαδά. Κάποιος το σφύριξε στο Κώστα-ονόματα δε λέμε...
Σ.Κ.: Ο Αγγέλου, αυτή η νυφίτσα θα ήτανε...
Γ.Κ.: Το ξέρω - και ο Κώστας θα του τραβήξει λίγο το αυτί. Ξέρεις τώρα για τους τύπους. Μη τον λένε και αυνάνα μέσα στο κόμμα. Anyway darling εσύ που είσαι;
Σ.Κ.: Στο GB Corner με τη Λία τη Χατζηπάνου και τη μητέρα.
Γ.Κ.: Με τις υγείες σου. Ήθελα να ήξερα τι κουβεντιάζουν.
Σ.Κ.: Τι τρώνε να δεις. Που ότι υπάρχει σε σούπα και πουρέ το ‘χουνε παραγγείλει γιατί σήμερα συναντήθηκαν νωρίτερα στη Ιακωβίδου να τους επιδιορθώσει τις μασέλες και δεν μπορούν να φάνε ξηρά τροφή.
Γ.Κ.: Ε και γιατί βγήκαν για φαγητό;
Σ.Κ.: Γιατί; Γιατί πριν λίγο στο ξενοδοχείο έφτασε ο Βαρθολομαίος με όλη τη κουστωδία του και ένα σωρό άλλους που ούτε και ήξερα αυτές τις εκκλησίες χρυσή μου. Μόνο ο Δαλάι Λάμα λείπει. Δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά βέβαια, μπορεί να μην τον έχω δει ακόμα.
Γ.Κ.: Σώπα χρυσή μου! Πορτοκαλί θα φοράει. Θα ξεχωρίζει.
Σ.Κ.: Σκοτείνιασε ο τόπος σου λέω! Τόσο ράσο μαζεμένο έχω να δω από το ‘90 στο Φανάρι. Τότε που λιποθύμησε η Γιάννα στην αγκαλιά του Θεόδωρου. Πορτοκαλί δε φόραγε η Γιάννα τότε;
Γ.Κ.: Σιέλ με πράσινο δεν ξεχνιούνται αυτά, χρυσή μου.
Σ.Κ.: Φρίκη.Θυμαμαι! Και σαν να μην έφθανε αυτό η μητέρα με τη Λία έχουν ραντεβού με το Βαρθολομαίο για μία δωρεά λέει στο Φανάρι.
Γ.Κ.: Τέτοια μέρα τη θυμήθηκαν;
Σ.Κ.: Πρακτικό μυαλό χρυσή μου. Δεν τη ξέρεις τη τσιγκούνα είναι. Αφού ήρθε εδώ ο μακαριότατος μου είπε γλιτώνει και το αεροπλάνο για να πάει στο Φανάρι; Σήμερα θα τα κανονίσουν όλα.
Γ.Κ.: Ο Χριστός και η Παναγία. Πρόσεξε τη δωρεά θα κάνει μη γίνεις ρεζίλι. Και κάνε και μια απογραφή στα σερβίτσια σου στο σπίτι δε ξέρεις καμιά φορα.
Σ.Κ.: Έκανα χρυσή μου. Δεν τη ξαναπατάω. Πρόπερσι δεν δώρισε όλα τα Lalique και τους δονητές της Φρειδερίκης που είχα χτυπήσει στους Christies από την δημοπρασία του Κωνσταντίνου στην «Αλληλεγγύη»;
Γ.Κ.: Το θυμάμαι χρυσή μου. Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω που θα χρησιμοποιήθηκαν αυτά.
Σ.Κ.: Σε αφήνω. Έρχονται τώρα. Αχ και να έβλεπες τη Λία με πορτοκαλί μαλλί. Ώρες –ώρες σκέφτομαι τι να ήμουν στην προηγούμενη ζωή μου και τιμωρούμαι σε αυτή τόσο.
Γ.Κ.: Κομμουνίστρια.Μάλλον.
Σ.Κ.: Μάλλον. Aurevoir χρυσή μου!
Γ.Κ.: Aurevoir!

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.