11.10.07

Η μικρή Άννα

Με λένε Άννα και όταν μεγαλώσω θα γίνω διαβόητη δημοσιογράφος. Γιατί Μπορώ...
Είμαι πολύ καλή μαθήτρια και αγαπητή στις συμμαθήτριες μου. Όλες εκτός από μία τη Τατιάνα που σε αυτήν οφείλω το παρατσούκλι μου «Τσούχτρα» που πολύ με πληγώνει. Τη μισώ, τη μισώ,τη μισώ,τη μισώ! Για αυτό και εγώ για να την εκδικηθώ φρόντισα να μάθει η κυρία Φωτούλα τί κάνει η σιχαμένη στις τουαλέτες κάθε διάλειμμα με έναν συμμαθητή μου το Νίκο, ένα τριχωτό ζουμπά που νομίζει ότι θα γίνει και αυτός δημοσιογράφος όταν μεγαλώσει. Η κυρία Φωτούλα τους έβαλε τιμωρία να λένε τη πρωινή προσευχή συνέχεα εναλλάξ και το Πάσχα το «Ανάσταση Χριστού Θεασάμενην» που είναι και ποιο δύσκολο. Βέβαια μια άλλη συμμαθήτρια μου η Ελένη η Λουκά τσαντίστηκε πάρα πολύ με αυτό, γιατί αυτή έλεγε συνέχεια τις προσευχές. Έτσι οι συμμαθητές στο Νικολάκη κολλήσανε το παρατσούκλι «Ζακύνθου». Πολύ το χάρηκα που γίνανε ρεζίλι.

Όπως σας είπα στην αρχή όταν μεγαλώσω θα γίνω διαβόητη δημοσιογράφος και για αυτό θα φροντίσει ο νονός μου που έχει γνωριμίες στην ΥΕΝΕΔ. Θυμάμαι μια Πρωτοχρονιά που είχα βγει έξω με το νονό και την οικογένεια μου σε ένα καλό μαγαζί στο Κολωνάκι. Ήταν και ο πρόεδρος της ΥΕΝΕΔ μαζί μας. Ο νονός εκείνο το βράδυ είχε πιει λίγο παραπάνω και ανέβηκε πάνω στο τραπέζι με το πρόεδρο και χόρεψαν παρέα τσιφτετέλι. Ο πρόεδρος του έβαλε στο κεφάλι μια κόκκινη κιλότα που πολύ του πήγαινε του νονού, αν και δε κατάλαβα για ποιο λόγο το έκανε αυτό ο κύριος πρόεδρος. Εγώ βέβαια ντράπηκα γιατί μας κοίταζε όλο το μαγαζί και είμαι και σοβαρή. Όπως και να έχει μια θέση στην ΥΕΝΕΔ την έχω εξασφαλισμένη απο σήμερα κιόλας.

Στην εκπομπή λοιπόν που θα έχω θα ασχολούμαι με σημαντικά θέματα εμπνευσμένα από τη καθημερινότητα μου. Η μαμά για παράδειγμα υποφέρει από κιρσούς και κάθε Κυριακή που ανάβουμε φουφού και ψήνουμε μπριζόλες απλώνει τα κάρβουνα στην αυλή και πατάει ξυπόλητη πάνω τους, και δε πονάει. Αυτό το καταφέρνει γιατί την έχει βοηθήσει πολύ ο ψυχίατρος της να καταλάβει ότι είναι δυνατή. Μια μέρα το τόλμησα και εγώ και φουσκάλιασαν οι πατούσες μου. Ίσως το έπαθα γιατί πήγαινα σε άλλο ψυχίατρο. Πάντως υποσχέθηκα στη μαμά ότι θα κάνω μια εκπομπή για το δικό της ψυχίατρο.

Ο μπαμπάς πάλι με εμπνέει για μια άλλη εκπομπή εξαιτίας μιας συνήθειας που έχει να πίνει ένα πράσινο ζουμί που του ετοιμάζει η μαμά στο μίξερ από φύλλα ελιάς. Το δοκίμασα και εγώ κρυφά και έκανα εμετό συνέχεια αλλα και το βράδυ με πόναγε η κοιλίτσα μου και είχα ευκοίλια. Αλλά ο μπαμπάς με καθησύχασε και μου είπε ότι εξαιτίας αυτού του ροφήματος διατηρείται νέος και όμορφος και ετοιμοπόλεμος. Όταν λέει μάλιστα το τελευταίο κλίνει το μάτι στη μαμά και εκείνη χασκογελά παράξενα.

Ώρες ώρες αναρωτιέμαι μήπως οι γονείς μου είναι βλαμμένοι. Και αν οι γονείς μου είναι βλαμμένοι μήπως και εγώ γίνω βλαμμένη. Αλλά όχι δε πρέπει να κάνω αρνητικές σκέψεις όπως μου λέει και ο ψυχίατρος μου. Οι εκπομπές μου θα ασχολούνται μόνο με τα προβλήματα των άλλων και όχι τα δικά μου, που όπως καταλάβατε είναι και πολλά.

Έχω μια μανία να γίνω διάσημη και αυτό θα το καταφέρω. Γιατί Μπορώ…


ΣτΣ : Η μικρή Αννούλα κατάφερε να γίνει διαβόητη δημοσιογράφος. Στις απείρου κάλους εκπομπές της παρέλασαν σύσσωμη η ελληνική ορθοδοξία, επιστήμονες με ειδίκευση στις εξωσυζυγικές σχέσεις με εξωγήινους καθώς και χαροκαμένοι απλοί πολίτες που είχαν φάει τα λυσσακά τους για λίγη εφήμερη δημοσιότητα.