26.9.07

10 : Νενικήκαμεν




Λίγο μετά τη πύρρειο νίκη της ΝΔ η Σάντυ Καψοκώλη τηλεφωνεί στη Γερτρούδη Καλαμπαλίκη. Εν αγνοία τους το τηλεφώνημα αυτό παρακολουθούταν. Η ώρα ήταν 02:00…


Σ.Κ.: Νενικήκαμεν χρυση μου! Νενικήκαμεν!
Γ.Κ.: Νενικήκαμεν ευτυχώς. Θα σκάσει η Μπόμπολα από το κακό της! Πώς είναι τα πράγματα στη Θεσσαλονίκη;
Σ.Κ.: Πανηγυρικά! Ο νομάρχης μας έχει καλέσει σε ένα σκυλάδικο που συχνάζει. Λόγω της ημέρας αναγκαστικά πρέπει να πάω. Θα ερμηνεύσει και μερικά τραγούδια. Αργότερα έχει κανονίσει after μόνο για τους άνδρες.
Γ.Κ.: Pardon? Θα πάνε σε στριπτιτζάδικο;
Σ.Κ.: Όχι χρυσή μου! Θα πάνε να κάνουνε καζούρα στους πασόκους και αν όλα πάνε καλά θα σπάσουνε και κανένα πράσινο εκλογικό κέντρο.
Γ.Κ.: Δεν έχει χάσει το γούστο του ο νομάρχης. Μπράβο, μπράβο.
Σ.Κ.: Εσείς τι θα κάνετε χρυσή μου;
Γ.Κ.: Ετοιμαζόμαστε με τον Αιμίλιο για Ραφήνα. Ο Κώστας μας έχει τραπέζι. Ο ίδιος ο Μπαϊρακτάρης έχει επιμεληθεί το menu. Ψήνει από το απόγευμα!
Σ.Κ.: Ήταν τόσο σίγουρος ότι θα κερδίζαμε ο Κώστας ε;
Γ.Κ.: Όχι φυσικά. Αλλά ούτως ή άλλως κάτι θα τσιμπούσε για βράδυ.

Επανάληψη «Κάτι θα τσιμπούσε για βράδυ»
Γ.Κ.: Χρυσή μου νομίζω ότι ακούω τη φωνή μου!
Σ.Κ.: Και ‘γω τη δική μου από ώρα αλλά νομίζω ότι είναι παρενέργεια από τις αμφεταμίνες !
Γ.Κ.: Τέλος πάντων. Όλα πήγανε καλά. Χάσαμε 400 000 ψήφους βέβαια αλλά οι πασόκοι πάθανε πανωλεθρία αυτό μετράει πάνω από όλα.
Σ.Κ.: Ακριβώς! Τώρα όμως αρχίζουν τα δύσκολα. Άκουσες τον Βενιζέλο;
Γ.Κ.: Προσπαθώ να τον ξεχάσω. Με τρομάζει.
Σ.Κ.: Τον Κώστα να δεις πόσο τον τρομάζει!

Επανάληψη «Τον Κώστα να δεις πόσο τον τρομάζει»
Γ.Κ.: Να το πάλι! Έχει αντίλαλο χρυσή μου!
Σ.Κ.: Εσύ δεν έχεις πάρει αμφεταμίνες ε;
Γ.Κ.: Όχι χρυσή μου. Δύο martini έχω πιει.
Σ.Κ.: Μπορεί να σε πειράξανε.
Γ.Κ.: Τέλος πάντων. Αύριο επιστρέφετε;
Σ.Κ.: Καλέ όχι! Αύριο μας έχει τραπέζι ο μητροπολίτης Άνθιμος για τα επινίκια.
Γ.Κ.: Μπα!
Σ.Κ.: Ναι ναι. Τραπεζώνει όλες τις δεξιές ευεργέτισσες του για να τις ευχαριστήσει για τη βοήθεια τους στη νίκη του κόμματος. Θα μιλήσει και ο νομάρχης.
Γ.Κ.: Μεγάλη δόση από το νομάρχη θα πάρεις χρυσή μου. Πρόσεξε γιατί δεν είναι και για χόρταση ο Πανίκας.
Σ.Κ.: Λες να μην το ξέρω χρυσή μου. Η μητέρα έχει λυσσάξει να πάμε. Του έδωσε και ένα ροζ πουκάμισο που το φοράει συνέχεια.
Γ.Κ.: Το είδα στις ειδήσεις της ΕΤ3. Τις μόνες αντικειμενικές πλέον. Χάλια είναι. Καλύτερα να του έπαιρνε κανένα σουτιέν να βάλει. Πιο κομψός θα ήταν.
Σ.Κ.: Βρίσκεις χρυσή μου. Στον Κώστα πάντως άρεσε, και του παρήγγειλε ένα.
Γ.Κ.: Μεταξύ μας χρυσή μου ο Κώστας δεν φημίζεται για το καλό του γούστο Να δω που θα καταφέρει να βρει μέγεθος ο νομάρχης.

Ξαφνικά ακούγεται ένα φτέρνισμα
Σ.Κ.:…
Γ.Κ.: Γείτσες χρυσή μου. Πούντιασες στη Θεσσαλονίκη!
Σ.Κ.: Δε φτερνίστηκα εγώ χρυσή μου.
Γ.Κ.: Ούτε εγώ φτερνίστηκα.
Σ.Κ.: Τότε ποιος φταρνίστηκε;
Γ.Κ.: Έχω μία υποψία! Οι αμφεταμίνες σου πάντως δεν φταίνε σε προλαβαίνω…
Σ.Κ.: Λες να μας παρακολουθούνε;
Γ.Κ.: Σώπα καλέ! Αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Άλλωστε ΝΔ ψηφίζουμε. Δεν είμαστε και κρυφοπασόκοι.

Επανάληψη «Είμαστε και κρυφοπασόκοι»

Σ.Κ.: Έχει αρχίσει να γίνεται εκνευριστικό.
Γ.Κ.: Δίκιο έχεις χρυσή μου. Σε αφήνω και σε περιμένω να τα πούμε από κοντά. Aurevoir.
Σ.Κ.: Aurevoir χρυσή μου. Τα φιλιά μου στο Κώστα και τη Νατάσσα.

Άγνωστη φωνή «Ρε Μίλτο! Ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα, ρε;»

Γ.Κ.: Μαρούσκααααα! Το Evian.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική.Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη από γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα. Το έξυπνο λογότυπο fovodane το σχεδίασε ο blogger tzonakos και μου έδωσε την άδεια να το χρησιμοποιήσω.Thanks φίλε!