4.9.07

8 : Εκλογές και γρήγορα... (μέρος Β)

Η Σάντυ Καψοκώλη και η Γερτρούδη Καλαμπαλίκη απολαμβάνουν caipirinha στο διαμέρισμα της τελευταίας στο Κολωνάκι,όταν…

«Σταυρώστε με σταυρώστε με! Στα χεριά σας σηκώστε με!»
«Σταυρώστε με σταυρώστε με! Στα χεριά σας σηκώστε με!»
Σ.Κ.: …!!!!
Γ.Κ.: Μαρούσκααααα! Κλείσε τη τηλεόραση μην έρθω μέσα!
Σ.Κ.: Τι ήταν αυτό χρυσή μου;
Γ.Κ.: Το προεκλογικό σλόγκαν μιας λαϊκής αοιδού, Ιφιγένεια Ταρανίδου νομίζω τη λένε, αλλά δεν είναι το κανονικό της αυτό. Κατεβαίνει με το ΛΑ.Ο.Σ. Η Μαρούσκα όπως κατάλαβες θα τη ψηφίσει.
Σ.Κ.: Ήμαρτον Παναγία μου! Και εσύ ποιά τι συγχύζεσαι τόσο μαζί της;
Γ.Κ.: Αν έβλεπες και εσύ στη Καλλιγά την υπηρέτριά σου για μανικιούρ ένα ραντεβού πριν από εσένα το ίδιο θα συγχυζόσουνα.
Σ.Κ.: Pardon? Μου φαίνεται ότι τη καλοπληρώνεις αρκετά.
Γ.Κ.: Με το μισθό που της δίνω ούτε μια πάστα στου Φλόκα δε παίρνει.
Σ.Κ.: Πώς κατάφερε τότε και έκλεισε ραντεβού στη Καλλιγά; Εδώ εμείς και βάζουμε τη Νατάσσα μέσο για να το καταφέρουμε.
Γ.Κ.: Με €3000!
Σ.Κ.: Μα πώς; Πού τα βρήκε;
Γ.Κ.: Χρυσή μου στο ρεπό της πήγε με έναν ξάδελφο της Οστρογότθο, Βησιγότθο-θα σε γελάσω-στη Ζαχάρο. Ισχυρίστηκε ότι είναι πυροπαθής και σαν Μαρούσκα Καραμανλή,άκουσον-άκουσον,εισέπραξε €3000 από την Αγροτική Τράπεζα.! Ακούς; Το μανικιούρ της Μαρούσκα στη Καλλιγά με την ευγενική χορηγία του Καραμανλή θα το πλήρωνε ο έλληνας φορολογούμενος.
Σ.Κ.: Και για αυτό συγχύζεσαι τόσο. Εδώ ο έλληνας φορολογούμενος πληρώνει την αλληλογραφία του Τραγάκη με τους ψηφοφόρους του.
Γ.Κ.: Τι μου λες!
Σ.Κ.: Διακινεί προεκλογικό υλικό με την σφραγίδα της Βουλής ο κύριος Τραγάκης.
Γ.Κ.: Δεν έχω τίποτα με τα συμπαθή ζώα αλλά με τέτοιο επώνυμο δε περίμενα και κάτι καλύτερο από τον κύριο. Και εν πάση περιπτώσει η Μαρούσκα δεν είναι Τραγάκης.
Σ.Κ.: Σωστά. Με συγχωρείς.
Γ.Κ.: Μόλις με είδε στη Καλλιγά πάνιασε. Έτοιμη να πηδήξει από το μπαλκόνι ήταν. Έπρεπε να την άφηνα αλλά σκέφτηκα το σκάνδαλο. Τη πρόλαβα και την άρχισα στις γρήγορες. Στο φουαγιέ εν τω μεταξύ πρόλαβα και είδα τη Βαλλινάκη, του Σήφη ξέρεις, και την Άννα Ψαρούδα Μπενάκη, αναμαλλιασμένη. Γιατί-δε ξέρω. Τρόμαξα να τη γνωρίσω. Κλωτσώντας τη πήγα σπίτι τη δικιά μου και έγινε η σφαγή του Δράμαλη. Τούφες έχω συλλέξει για ενθύμιο από τα μαλλιά της. Από εχτές λοιπόν μουλάρωσε και ορκίστηκε για να με εκδικηθεί να ψηφίσει τη Ταρανίδου-Έφη Σαρρή είναι το κανονικό της τελικά-και μου το θυμίζει συνεχώς. Αλλά θα της το κόψω εγώ το χέρι από τον ώμο άμα ψηφίσει τον Ακατονόμαστο! Κουλή θα τη στείλω στο Αλλοδαπών!
Σ.Κ.: Ηρέμησε χρυσή μου, ηρέμησε και άκου να σου πω γιατί είδες αναμαλλιασμένη την Άννα Ψαρουδα Μπενάκη στη Καλλιγά.
Γ.Κ.: Για πες!
Σ.Κ.: Ήταν με τη μητέρα χτες στου Φιλήμων για κουμκάν οι τρείς τους. Όταν τελείωσαν κατά τις 22:00 είπε η μητέρα να τη πήγαινε σπίτι με το σοφέρ και ο Φιλήμων προσφέρθηκε να τις συνοδεύσει μέχρι το αυτοκίνητο. Τις περίμενε ο σοφέρ στη Βασιλίσσης Όλγας. Πλησιάζοντας στο Ζάππειο τους σταμάτησε η αστυνομία για έλεγχο.
Γ.Κ.: Μα καλά δεν αναγνώρισαν την Άννα Ψαρούδα Μπενάκη;
Σ.Κ.: Εδώ τρόμαξες να τη αναγνωρίσεις εσύ χρυσή μου μέρα μεσημέρι, που τη βλέπεις και πολύ συχνά, οι αστυνομικοί θα τη γνώριζαν-νυχτιάτικα και αμακιγιάριστη-που δεν τη βλέπουν και ποτέ;
Γ.Κ.: Σωστά. Για συνέχισε!
Σ.Κ.: Τον Φιλήμων τον άφησε να φύγει ένας νεαρός αξιωματικός γνωστός του. Δεν θες να ξέρεις από πού…
Γ.Κ.: Θεέ μου…Ντιντής;
Σ.Κ.: Κωλλέτης χρυσή μου, Κωλλέτης.
Γ.Κ.: Μάλιστα!
Σ.Κ.: Τη μητέρα και την Άννα Ψαρούδα Μπενάκη τη συλλάβανε γιατί στη τσάντα της μητέρας βρήκαν μεταξύ άλλων: 2 πάνες για την ακράτεια, Μυρτώ Λεμόνι και το κινητό της τηλέφωνο. Υλικά ικανά να δημιουργήσουν εμπρηστικό μηχανισμό όπως ισχυρίστηκε το όργανο το οποίο εισέπραξε μία μπαστουνιά στα όργανα του -από τη μητέρα φυσικά! Μπορείς να φανταστείς τη συνέχεια.
Γ.Κ.: Κάτι τέτοιες στιγμές δεν θέλω να έχω φαντασία,χρυσή μου.
Σ.Κ.: Με πήρε ο Βύρων τηλέφωνο το μαύρο χάραμα-και δεν τον άκουγα και καλά γιατί ήταν σε ελικόπτερο και μετέφερε κάτι κουραμάνες-και μου είπε να πάω να τις μαζέψω μην μας πάρουν πρέφα τα κανάλια.
Γ.Κ.: Τις κουραμάνες;
Σ.Κ.: Τη μητέρα και την Άννα Ψαρούδα Μπενάκη,χρυσή μου!
Γ.Κ.: Με κάτι τέτοια του ανοίγουμε το στόμα να ξέρεις.
Σ.Κ.: Άστα. Έριξα τα μούτρα μου και πήρα τηλέφωνο τη Ζωίτσα τη Λάσκαρη και πήγε με το Λυκουρέζο στο ΑΤ Κολωνακίου για να τις φέρουν πίσω. Έχει τρελαθεί εντελώς η μουρλόγρια. Έχει στο ενεργητικό της περισσότερες συλλήψεις και από τους αδελφούς Παλαιοκώστα.
Γ.Κ.: Την Άννα Ψαρούδα Μπενάκη σκέφτομαι χρυσή μου. Το ρεζιλίκι. Δε φτάνει που δεν την έβαλε ο Κώστας στο επικρατείας, να τη συλλάβουν κιόλας. Στο Ζάππειο!
Σ.Κ.: Φρίκη! Φρίκη! Ζούμε μία φρίκη! Κάποιος μας κάνει πλάκα. Άσχημη αυτή η προεκλογική περίοδος.
Γ.Κ.: Εμένα μου λες. Ο ένας κάνει μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα και μοιράζει Δεξιά €10000 και Αριστερά €3000. Σα τη Φρειδερίκη και τους λογαριασμούς Απόρων Κορασίδων, θυμάσαι;
Σ.Κ.: Αν θυμάμαι λέει….
Γ.Κ.: Ό άλλος βάζει επι κεφαλής στο επικρατείας τη Φώφη. Τι κάνεις χρυσέ μου για να κάνεις ντόρο. Αν θές πραγματικά να κάνεις ντόρο πες τον Ψωμιάδη Βούλγαρο.
Σ.Κ.: Α πα πα! Θα γίνουμε θέμα διεθνώς. Στο υπογράφω χρυσή μου.
Γ.Κ.: Ωραίο timing έχουνε και οι δύο τους λίγο πριν τις εκλογές Αλλά τα σκήπτρα τα κρατάει ο Κώστας.
Σ.Κ.: Γιατί το λες αυτό;
Γ.Κ.: Πριν λίγους μήνες δεν είχε λυσσάξει να αναθεωρήσει το άρθρο 24 για τον αποχαρακτηρισμό των δασικών εκτάσεων;
Σ.Κ.: Φυσικά
Γ.Κ.: Ε, αποχαρακτηρίστηκαν από μόνα τους τώρα.
Σ.Κ.: Δίκιο έχεις.
Γ.Κ.: Χάθηκε να περιμένει λίγο; Ξέρεις πόσο μας κόστισε αυτό πολιτικά. Αλλά τι περιμένεις χρυσή μου και ο Κώστας έχει χαζέψει πλέον. Με 41 C υπό σκιάν έβαλε αμπέχονο και πήγε στο ΓΕΣ για meeting.
Σ.Κ.: Μάλλον στην Κατεχάκη έχουν πολύ καλά κλιματιστικά. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος λόγος.
Γ.Κ.: Η βλακεία που τον χαρακτηρίζει παιδιόθεν μήπως;
Σ.Κ.: Αχ μη μιλάς έτσι. Με τρομάζεις.
Γ.Κ.: Έχει χαζέψει χρυσή μου σου λέω. Έχει αγριευτεί και η Νατάσσα. Η ίδια μου το είπε. Μέσα σε ένα ελικόπτερο είναι από το πρωί μέχρι το βράδυ και γυρίζει τις τοπικές της ΝΔ στις καμένες περιοχές και κάνει meeting!
Σ.Κ.: Γιατί δε πάει με αυτοκίνητο;
Γ.Κ.: Δεν είναι τόσο βλαμμένος χρυσή μου. Δεν θυμάσαι στις προηγούμενες εκλογές που πήγαινε ανάμεσα στο κόσμο και τον τσιμπούσαν στα μάγουλα κάτι θείες με εμπριμέ και τον καρπάζωναν στοργικά κάτι παππούδες:
Σ.Κ.: Θυμάμαι. Ο κόσμος έδειχνε την αγάπη του στο Κώστα.
Γ.Κ.: Ε, σκέψου τι θα του κάνουν τώρα που του τα έχουν και μαζεμένα!
Σ.Κ.: Α πα πα!
Γ.Κ.: Τον Βουλγαράκη τον άκουσες τι είπε όταν πήγε στην Αρχαία Ολυμπία;
Σ.Κ.: Ναι! Είπε ότι κάηκαν κάποια δέντρα.
Γ.Κ.: Μάλιστα. Ξέρεις ποιο ήταν το σχόλιο του Αιμίλιου όταν τον άκουσε;
Σ.Κ.: Ποιό;
Γ.Κ.: Αυτολεξεί είπε: Πήρε φωτιά ο κώλος μας και ο πούτσος μας γύρευε λουλούδια! Συγγνώμη κιόλας για το vulgar χρυσή μου κάπου θα το χει διαβάσει και αυτός.
Σ.Κ.: Εγώ πάντως που έβλεπα ΝΕΤ άκουσα το Μανώλη Κοττάκη να λέει ότι το κράτος λειτούργησε άψογα.
Γ.Κ.: Μα φυσικά καλή μου, το γεγονός ότι 11 μέρες τώρα καίγετε το σύμπαν οφείλεται στην άψογη λειτουργία του Κράτους Ο Βύρων για παράδειγμα μοίραζε κουραμάνες στους πυροπαθείς.Εσύ μου το’πες.
Σ.Κ.: Λες να είχε μέσα στα κουτιά με τις κουραμάνες και φυλλάδια του κόμματος;
Γ.Κ.: Διόλου απίθανο. Εδώ ο Αλιάγας βγήκε σα τη Μιμή Ντενίση και έκανε ρεπορτάζ πάνω από τη Βλαχοκερασιά, στις κουραμάνες θα κόλλαγε ο Βύρων.
Σ.Κ.: Όχι φυσικά μίλησε και για ασύμμετρη απειλή.
Γ.Κ.: Τις οποίες δηλώσεις τις πήρε η κόρη του Ψηλού και είπε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι όλα το σκηνικό θα μπορούσε να είναι τρομοκρατικό χτύπημα. Αλλά τι τα θές, σόι πάει η μαλακία όπως θα έλεγε και η πεθερά σου! Και μη με πεις εμπαθή θα ουρλιάξω.
Σ.Κ.: Δε λέω τίποτα.
Γ.Κ.: Αντί να κάνουν έναν σοβαρό προεκλογικό αγώνα ασχολούνται με βλακείες. Δεν είδες τον Ακατονόμαστο στα κανάλια που κράταγε με το χεράκι του τη μάνικα- προσεκτικά μη λερωθεί κιόλας- και ατένιζε τις φωτιές και τους άλλους που καιγόντουσαν να τις σβήσουν στον Υμμητό;
Σ.Κ.: Τον είδα τον είδα. Είχε και φρεσκοβαμμένο το μαλλί. Με Βlix.
Γ.Κ.: Αυτό είναι πολιτική. Όταν η κάμερα είναι στο ΟΝ κάνε πως σβήνεις τη φωτιά. Όταν όμως είναι στο ΟFF ποιος νοιάζεται αν καούνε όλα. Δεν είδες αυτά τα πεφωτισμένα μπουμπουκάκια μας -τους wannabe βουλευτές μας- που συμπλήρωναν οι ίδιοι τις αιτήσεις των πυροπαθών σαν την Μαρούσκα. Αυτό είναι πολιτική. Δώσαμε € 24 000 000 σε μία μέρα!
Σ.Κ.: Τα οποία θα πάρουμε πίσω από τον αδελφό Μπαρόζο και την επίτροπο Χούμπνερ. Στο μεταξύ θα έχουμε κερδίσει ή αγοράσει έστω ξανά την εξουσία!Τότε να δεις τι θα γίνει!
(ξαφνικά ακούγεται από το ραδιόφωνο)
«Σταυρώστε με σταυρώστε με! Στα χεριά σας σηκώστε με!»
«Σταυρώστε με σταυρώστε με! Στα χεριά σας σηκώστε με!»
Σ.Κ.: …
Γ.Κ.: Μαρουσκαααααά! Το Evian.

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική.Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.