23.8.07

7 : Το πόρισμα

H Σάντυ Καψοκώλη τηλεφωνεί στη Γερτρούδη Καλαμπαλίκη 04:00 το πρωί.



Σ.Κ.: Τι ήταν αυτό που πάθαμε χρυσή μου; Πώς είσαι;
Γ.Κ.: Κοντεύω να πάθω υδρωπικία από τα Evian. 5 spray έχω ψεκάσει πάνω μου. Μας την έφερε ο κακοφορμισμένος ο Ζορμπάς με το πόρισμα του.
Σ.Κ.: Τι να πω χρυσή μου. Έπεσα από τα σύννεφα Μιλούσα νωρίτερα με τη Δίκα. Ο Ζώρζ βλέπει από το πρωί Bugs Bunny και γελάει μονάχος του. Είναι φοβερά ανήσυχη.
Γ.Κ.: Λογικό τόσες μπούρδες έλεγε ο προκομμένος για την οικονομική πολιτική του και κάτω από τη μύτη του ο προστατευόμενος του Κουρής ενέκρινε αγοραπωλησίες και προμήθειες ομολόγων.
Σ.Κ.: Και τους το είχα πει χρυσή μου. Αφήστε το Κουρή και πάρτε τη Τζούλια Αλεξανδράτου στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Ο Κουρής έκανε τηλεόραση με τον Κουΐκ και η Τζούλια με τον Ψινάκη. Κανείς δε με άκουσε.
Γ.Κ.: Καλά να πάθουνε τώρα που τρέχουνε.
Σ.Κ.: Ο Κώστας;
Γ.Κ.: Είναι στη Ραφήνα και έχει τερματίσει το Call of Duty 4 στο Playstation 3
Σ.Κ.: Μα καλά είμαστε σοβαροί;
Γ.Κ.: Ε τι να σου πω χρυσή μου! Ότι μου λέει η Νατάσσα σου λέω.
Σ.Κ.: Αχ! Και τώρα τι κάνουμε;
Γ.Κ.: Ότι κάναμε πάντα. Σεμνά και ταπεινά!
Σ.Κ.: Είναι αρκετό αυτό;
Γ.Κ.: Θα λέμε επίσης ότι για όλα φταίει το ΠΑΣΟΚ. Βέβαια έτσι που το πάμε σε λίγο το ΠΑΣΟΚ θα φταίει και για το προπατορικό αμάρτημα αλλά ποιος νοιάζεται το θέμα είναι εμείς να ξαναβγούμε. Δεν θα αντέξω άλλο τη Μπόμπολα να με λέει Δεξιά Παρένθεση!
Σ.Κ.: Όσο σκέφτομαι ότι από ψηλά θα βλέπει ο εθνάρχης τον ανιψιό του και θα λυπάται!
Γ.Κ.: Σε διαβεβαιώνω ότι θα τον έχει τρελάνει στο φάσκελο ο μακαρίτης!
Σ.Κ.: Ο Αιμίλιος καλά είναι;
Γ.Κ.: Ο Αιμίλιος μετά τα δελτία ειδήσεων κάθεται στο σαλόνι πίνει Bourbon και κοιτάζει απέναντι του μια βαλίτσα.
Σ.Κ.: Τι βαλίτσα;
Γ.Κ.: Luis Vuitton Damier Canvas Pegase 70.
Σ.Κ.: Εξαιρετικό μοντέλο! Αθάνατα ροδάκια!
Γ.Κ.: Ναι. Μόνο που δεν θα χρησιμοποιηθεί καθόλου.
Σ.Κ.: Γιατί;
Γ.Κ.: Είχε τη φαεινή ιδέα να κάνει ένα συμβολικό δώρο στο Κώστα για τα πρωθυπουργικά του ταξίδια μόλις κέρδιζε τις εκλογές, αλλά πλέον ο όρος βαλίτσα είναι απαγορευμένος στο κόμμα.
Σ.Κ.: Α πα πα πα!
Γ.Κ.: Μη κάνεις σα πάπια χρυσή μου. Όταν έπρεπε να κάνουμε τις πάπιες το παίζαμε παγώνια και να τα αποτελέσματα.
Σ.Κ.: Τέλος πάντων! Σε αφήνω χρυσή μου και αν μάθω τίποτα νεώτερο θα σε πάρω.
Γ.Κ.: Ok γλυκεία μου! Αν και για ένα πράγμα είμαι πλέον αποφασισμένη.
Σ.Κ.: Για ποιό;
Γ.Κ.: Μόλις αναλάβουμε ξανά την εξουσία θα κάνω τα αδύνατα δυνατά για να αναλάβει το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους η Τζούλια Αλεξανδράτου ή η Τζένη Θεωνά έστω! Η ιδέα σου είναι καταπληκτική!
Σ.Κ.: Το ήξερα ότι εσύ με καταλαβαίνεις. Aurevoir!
Γ.Κ.: Aurevoir χρυσή μου!

ΣτΣ: Κάθε ομοιότητα προσώπων καταστάσεων ή γεγονότων με την ελληνική πραγματικότητα δεν είναι καθόλου συμπτωματική. Η ιστορία δυστυχώς είναι εμπνευσμένη απο γεγονότα που συνέβησαν ή συμβαίνουν κάπου στην Αθήνα.